Hoe is het met jou verder bruidje? ik zie dat je een miskraam hebt gehad. Voel je je alweer wat beter?
Spannend demi ik wacht met ongeduld af tot mn ei weer tevoorschijn komt.. zal inderdaad je ei geweest zijn, gaf je persona dit niet aan dan? Met mij gaat het allemaal prima, we zijn weer met frisse moed begonnen!
nee bruidje mijn persona gafhet niet aan, maar ik ben ook begonnen zonder eerst ongesteld te zijn geweest. Die test in mijn album is nog maar dag 6 van de persona. Wel gaf hij een rode dag. Heb wel een erg hoge temp trouwens. Normaal heb ik 36,5/36,6 en vandaag 37,5! voel me ook een beetje raar op mijn maag. Misschien een griepje. Zonet weer even een persona test gedaan, en de linkerstreep is duidelijk maar tot mijn verbasing is de rechtersteep alweer donker geworden Hij is iets lichter als de linker, snap er niks meer van. Heeft dit te maken met dat ik me niet fit voel?
Geen idee meid wat het betekent. Persona geeft in het begin altijd rode dagen aan tot hij je cyclus beter kent. Wanneer is je NOD dan want je banner klopt niet helemaal denk ik?
Hoi Bruidje, Mijn banner klopt wel maar ik ben gewoon maar begonnen met de persona zonder dat ik ongesteld ben geworden. Ik wacht namelijk nog op mijn eerste ongie. Hoezo ongeduldig haha Maar voel me in ieder geval niet zo lekker zal wel een mini griepje zijn. Er zit niks anders op dan afwachten helaas. Liefs
Je moet dan wel bij je volgende menstruatie de Persona terugstellen, anders klopt er niets meer van. Hij kijkt namelijk naar de lengte van deze cyclus bij het berekenen van je vruchtbare dagen. Het heeft zo namelijk helemaal geen zin om hem te gebruiken. Je kunt er beter nu mee stoppen (je hebt je eisprong al gehad) en bij je menstruatie opnieuw beginnen. Succes en ik hoop voor je dat je de Persona niet meer nodig hebt.
Hoi pechvogel, ja reset de persona de volgende cyclus inderdaad. Wel vreemd ik had vanmorgen weer precies zo'n test als die van zaterdag die in mijn album staat, Heb jij enig idee hoe dat kan? De 2 strepen zijn dus weer gelijk. Liefs Demi
Weet niet hoe het kan die dubbele streepjes.. maar op een gegeven moment kun je idd beter ophouden met testen want heeft het weinig zin meer.. Ik had helaas weer geen eisymbool vandaag.. ik hoop zo dat tie wel komt!
ja dat zou wel fijn zijn. Ik heb in de bijsluiter gelezen dat je persona eigenlijk de 1e 3 maanden na je mk niet mag gebruiken maar ja.. probeer het toch maar dus we zijn toch al wel regelmatig aan het klussen nu..
Bruidje, Indien je hem als anticonceptie zou willen gebruiken, gaat dat niet. Maar dat is niet jouw doel. Zit de Persona er naast dan is dat jammer, maar niet onoverkomelijk. Dus gewoon gebruiken hoor! Succes! Demi, Bruidje heeft gelijk. Maak jezelf nu niet te gek meid.
Thanx pechvogel, had gehoopt dat mn cyclus gelijk weer helemaal normaal was.. heb normaal dag 15 of 16 mn eisymbool.. blijf maar even doortesten wie weet morgen...
Pechvogel en bruidje, Ik maak mezelf echt niet gek hoor meiden, ik test gewoon elke morgen om te kijken of er iets verandert. Ik hoef echt niet meteen zwanger te zijn of zo, dat komt vanzelf. Ik hoop gewoon dat mijn cyclus snel weer begint, en het enige wat ik daaraan kan doen is wachten daar ben ik me helemaal bewust van. En daar komt bij dat het gewoon heel gezellig vind om op het forum een beetje te kleppen Liefs Demi
Bruidje, bedankt voor je antwoord. Op dag 20 is het streepje bijna helemaal weg. Kreeg het even warm hier...... Succes verder! groetjes DeeLighT
hahaha fijn voor je Deelight.. kan me voorstellen dat je in de stress zit als er niet op die manier mee bezig bent!
Bruidje ik heb denk ik nog geen eisprong gehad, omdat ik nog geen eitteken heb gehad op de persona. Maar gelukkig kan ik zelf bepalen of het zonde is om door te testen. Ik ben blij dat ik dat gedan heb omdat ik nu alweer 2 dagen gelijke strepen heb. Wat dit betekent weet ik ook niet maar hierdoor weet ik wel dat zaterdag waarschijnlijk geen ei is geweest. Ik wacht het nog even af en dan bel ik de huisarts maar even, het wordt wel erg vervelend nu. Mijn buik is elke dag erg opgezet, vooral sávonds. Ook heb ik vaak last van buikpijn, hoofdpijn en misselijk. Misschien kan mijn cyclus een beetje op gang geholpen worden, zeker omdat het de vorige keer dat ik met de pil stopte een jaar duurde en toen was ik nog niet ongesteld. Liefs
Ontpillen kan echt een drama zijn! Van meerdere meiden gehoord idd.. Ik ben mn ei ook "kwijt".... blijf nu ook even doortesten omdat het toch binnen nu en een paar dagen zou moeten komen..
ja idd. Ik hoop voor je dat je ei snel komt, dan heb je weer zekerheid he. we kunnen het alleen maar afwachten Komt vanzelf wel weer een keer Liefs