Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ja bruidje het is inderdaad wel errug rustig hier!
    Waar zijn alle persona gebruiksters!?

Hoe lang ben jij eigenlijk al bezig bruidje?

Liefs

2. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik ben bij de huisarts geweest gister en hij heeft me doorgestuurd naar de gynacoloog, die gaat kijken waarom mijn menstruatie wegblijft.

Ben wel opgelucht hoor!

Mijn persona staafjes zijn al en week lang elke ochtend zoals die in mijn album, twee gelijke strepen. Snap er niks meer van.
    Als ik dan s'middags een tesje doe dan heb ik 1 duidelijke streep links en rechts bijna niet te zien.

Liefs demi

3. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Demi, ik lees op andere onderwerpen dat je denkt dat je misschien zwanger bent. Waarom doe je geen test? weet je waar je aan toe bent. Is ook makkelijker als je naar de gyn. gaat. Kun je zeggen dat je zwanger bent. Is toch een heel andere situatie. Zo is het ook niets. Heel de tijd denken zou het misschien...

Succes met testen.

4. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hoi pechvogel,

Ja ik doe inderdaad af en toe een zwangerschapstestje omdat ik mijn eerste echte ongesteldheid nog niet heb gehad en dus moet afwachten. Op zich is dat geen probleem maar vanwege mijn schildklierziekte is het erg belangrijk dat ik er zo snel mogelijk bij ben mocht ik zwanger zijn, omdat mijn medicatie dan verhoogd moet worden. Daarom doe ik elke week een testje.
    Gistermiddag heb ik weer een testje gedaan en op en een of andere manier heb ik ook altijd heel vaag een tweede lijntje, op die van vorige week ook.
    Nu zeggen ze dat het lijntje altijd donkerder moet worden dus ik ga ervanuit dat ik niet zwanger ben. Toch is altijd de kans er wel omdat we wel klussen zonder condoom dus vandaar dat ik af en toe julie advies hierover vraag.

Maar goed ik wordt nu gelukkig doorverwezen dan kunnen ze uitzoeken waaro mijn lichaam altijd licht positief op zwangerschaptesten reageert en waarom de persona testen positief blijven en mijn menstruatie wegblijft.
    Als je dit alles zo leest zou je zeggen dat ik zwanger ben, maar dat lijkt mij zelf stug.
    We l is het zo dat problemen met de hormonen bij ons in de familie zitten, mijn moeder had bijvoorbeeld van zichzelf zwangerschapshormoon waardoor ze een ingebouwde pil als het ware had, ze werd onvruchtbaar verklaard.

Liefs Demi

5. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Uiteindelijk is je moeder toch zwanger geworden, anders kun jij er niet zijn. Maar dat van die hormonen kan ook een verklaring zijn voor de Persona. Een persona test slaat ook positief uit met HCG hormoon. Ben je zwanger slaat hij fel uit. Heb je een beetje hormoon dan krijg je iedere dag een lichte positieve Pesona test. Ik denk dat het idd verstandig is om naar de Gyn te gaan. Het zou me niet verbazen als je hetzelfde als je moeder hebt. Maar jij bent het levende bewijs dat dat niet betekent dat je niet zwanger kunt worden!

Liefs, Pechvogel

6. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Nee inderdaad pechvogel,

Mijn moeder heeft zelfs 3 wonders gekregen! de dokters waren ook vebaasd. Ze heeft wel vanalles nog gedaan om een eisprong op te wekken met hormonen enzo, en het is dus toch 3 keer gelukt!

Liefs

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal,

hier weer druk aan het testen geslagen. Deze ronde zonder de persona (was hem vergeten op vakantie). Het ziet eruit dat ik weer een lange cyclus ga krijgen, de ovu testen zijn nog steeds niet duidelijk positief. Een ei zit er wel aan te komen maar ik reken deze dagen nog nergens op. Jullie weten allemaal hoe het de vorige keer is gegaan :(

Is er verder nog nieuws bij jullie?

8. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    hoop voor je dat je ei toch een dezer dagen langskomt pluys!

Hoe was je vakantie?

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja ik hoop er ook heel erg op, ik wil echt niet meer zo'n cyclus als de vorige hebben. Merk nu wel dat ik zenuwachtiger begin te worden. Dit is onze laatste kans. Als het deze keer niet gaat lukken mogen we naar de gyn toe, die gaat ons dan helpen. Ik heb vaak gedacht: nou lekker als we hulp krijgen, maar vind het nu toch stiekem wel eng worden.

De vakantie was super, (lief dat je het vraagt) ben helemaal tot rust gekomen. We hebben eigenlijk niks gedaan. Ik heb veel gelezen bij de tent. Heb het boek van Marielle croon gelezen, leuk boek! En heel veel andere boekjes gelezen. Het weer viel jammer genoeg een beetje tegen. En in de laatste week hebben ze ingebroken in onze auto, dus dat was een domper! Gelukkig eigenlijk niks gestolen (alleen een rugtas van een vriend die even een paar dagen over was gekomen).

10. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Oh jeetje gelukkig maar dat er niets belangrijks gestolen is, maar is toch altijd erg schrikken lijkt mij.

Maar fijn dat je lekker bijgekomen bent! Heerlijk he niks doen! Ben er zelf niet zo goed in helaas, mijn vriend wel die kan heerlijk ontspannen. Ik moet dan echt een knop om doen, van zo en nu ontspannen!

Liefs

11. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Bruidje en Pluys, al een ei kunnen vinden?

Ik heb donderdag mijn eerste echo. Spannend dus.

Liefs, pechvogel

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nee hier nog geen ei :x . Ik blijf gewoon doorgaan met de ovu testen net zo lang tot ik hem heb gevonden!

Spannend je eerste echo! Hoe voel je je? Al veel last van symptomen?

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    HALLO PERSONA'S!

waar zijn jullie allemaal gebleven!?!?!

14. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    hier is er een!

Al anderhalve week heb ik twee gelijke streepjes... weet niet echt wat ik ervan moet denken.

Hoe is het met jou pluys?

Liefs

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo Demi
    ik heb ook al een week dezelfde streepjes. Om weer lekker achterlijk van te worden dus :)

16. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    haha, idd.

maar pluys het kan ook een goed teken zijn he... :)

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    bannercheck

18. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja dat zou erg mooi zijn natuurlijk (dat het eitje eerder is geweest en dat de ovu test reageerd op hsg), maar ik ga daar niet vanuit. Ik reken zelf weer op een lange lange cyclus!

Wanneer moest jij nou naar de dokter toe?

19. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik heb 14 september een afspraak bij de gynacoloog, dus daarna weet ik in ieder geval meer.

Liefs

20. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hopen dat je meer komt te weten de 14de!

pechvogel succes morgen!

Deel Deze Pagina