Hey Bruidje welkom terug! Lekker kunne uitrusten op je vakantie? Spannend hoor je zit weer op de wachtbank. We leen fijn gevoel he dat je weer een ei heb gehad. Hier is het weer hopeloos, zit dacht ik weer op dag 30 en nog geen tekens van een ei. We gaan 24 september naar de gyn.
He Pluys, ja lekker hoor even je hoofd leeg na al die ellende.. Wat vervelend zeg dat je nu weer zo'n gezeur heb met je cyclus.. maar goed dat je naar de gyn gaat...
Ik zat gister nog te denken, (omdat je vandaag je eisprong verwachtte) misschien zou je nu kunnen proberen een doosje op de kop te tikken. Maar ik wist niet waar en de apotheek is dicht op zaterdag, dus heb ik het maar gelaten. Fijn dat de DA ze verkoopt! Gelukkig dat het heeft gewerkt voor je. Ben benieuwd wat je temperatuur doet morgen en de matcare test van vandaag. Je zou morgenochtend voor de zekerheid ook nog even een Personastaafje kunnen gebruiken als je temp nog niet hoger is. Eens kijken wat ie aangeeft. Je weet wat je te doen staan nu ! Veel plezier! @ Pluys, succes bij de gyn, balen dat je zo weinig kans hebt nu zeg!
Ik heb de zwangerschapstest van de etos eigen merk. Nu zie ik dat deze precies het zelfde zijn als de persona test staafjes. Echt precies het zelfde. Zou het dan het zelfde zijn kan het me eigenlijk niet voorstellen omdat het natuurlijk niet hetzelfde werkt : Groetjes Miranda
klopt dat ze op elkaar lijken maar de binnen kant is niet hetzelfde. Bij matecare heb je ook ovu testen en zw testen , de buitenkant lijkt hetzelfde maar van binnen zijn ze dit niet.
Ja, daar had ik ook niet op gerekend, maar mijn vriend zei dat die DA heel goed gesorteerd was. En dat klopte dus ook . We waren toch in de buurt voor de boodschappen en ik heb meteen parfum van hem gekregen Dat ga ik zeker doen als m'n temp nog niet hoog is!
Een vraagje aan de ervaren Persona-dames: ik heb vanochtend voor de 2e keer over zo'n staafje geplast, maar kennelijk niet goed genoeg! Er kwamen geen streepjes! Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Hoe kan ik dat voorkomen? Volgens mij was het wel 3 seconden of meer. Ik heb er weinig ervaring mee; bij de ovulatietests plas ik altijd eerst in een bakje. Maar gisteren ging het wel goed met het staafje. Ik heb uiteindelijk 5 minuten later er nog wat ochtendurine uitgeperst in een bakje. Daar heb ik een nieuw staafje in gehouden en toen deed hij het wel. De linkerlijn was erg vaag, maar de rechterlijn was donker/fel blauw (nog feller dan gisteren). Dus "O-day" is wel vandaag. (mijn temperatuur was nog niet omhoog, wat ik eigenlijk wel had verwacht.) Alvast bedankt voor het antwoorden.
hoi ik had gisteren mijn ei yes vorig jaar met de persona niet 1x in beeld verschenen nu wel gelukkig ik heb dat nog niet gehad dat ik niet goed over een staafje heb geplast vang het altijd op omdat ik bang ben dat ik er teveel overheen plas zodat hij niet goed werk
Hoi Aquilegia, Ik heb dat ook wel eens gehad, naar mijn idee had ik hem dan te nat geplast. Gek genoeg kon mijn Persona hem wel identificeren, ik kreeg zelfs één keer het O-symbool toen. Daar snapte ik heel weinig van, maar was er blij mee. (Was altijd héél gelukkig met dat symbool!) Gelukkig is het bij jou goed gekomen, kon je er nog wat uitpersen . Vandaag weer positief, ben benieuwd wat je temp doet morgen! Good luck! PS Die parfum wat lief! Je zult het wel verdiend hebben! 8)
Hoi Soraya, Bedankt voor je reactie. Ik ben dus niet de enige! Te nat, dat kan natuurlijk ook. Wat gek dat Persona hem dan wel kan identificeren! Je zou zeggen dat hij de streepjes afleest als een soort strepjescode. dus dat hij die wel nodig heeft. Ik kreeg wel een soort felblauwe rand aan de rechterzijkant van het venster, misschien is dat genoeg? Mijn temp was vanochtend gestegen van 36.5 naar 36.7. Niet heel spectaculair, meestal stijgt hij bij mij wel 0,3 graad, maar het ei moet wel geweest zijn. Gisteren had ik al niet eens meer vruchtbaar slijm... Ik denk dat mijn eisprong 's ochtends al geweest is. We wachten het af. @Minimuis: ik denk dat ik het voortaan ook maar weer op ga vangen in een bakje. Dan heb je toch meer controle. Fijn trouwens dat je je O in beeld had.
hoi meiden ik heb een vraag mijn eisprong was dag 10 dag negen een vette streep en hij gaf een ei aan dag 10 nog een keer ei daarna werden de rechterlijntjes lichter dit is mijn 1ste maand nu heb ik vanmorgen getest en het rechterstreepje is nu weer net zo donker als die op dag 10 weet iemand hoe dit kan kan het dat je twee x in 1maand een eisprong heb mijn temp is wel omhoog gegaan na dag 10 weet iemand dit vindt het nogal raar namelijk groetjes naomi
huh daar snap ik ook niks van ?!? misschien is het handig om even contact op te nemen met persona zelf, misschien dat die een antwoord weten. Hier goed nieuws! Mijn ovu testen worden nu erg duidelijk (zet straks even een foto in mijn album, kunnen jullie ook beoordelen), dus hij komt eraan \/ Heb vandaag ook eindelijk weer mijn vruchtbaar slijm Dus de komende dagen gaan we weer flink aan het werk hoe is het met de rest van de persona-dames?
ja dat kan, maar daar ga ik niet vanuit omdat ik nu redelijk veel vruchtbaar slijm heb en dat heb je dacht ik niet als je zwanger bent, toch?!?
Hoi minimuis, het zou kunnen zijn dat je zwanger bent.. spannend.. Fijn Pluys dat je eindelijk je ei hebt gevonden.. Hier vanochtend een ienieminie lichte sensitest.. had er gisteren al een gedaan helemaal negatief.. dus snap er niets van.. ik moet nog een paar dagen tot nod maar ik kon het niet laten.. bij de apotheek nog een test gehaald maar was negatief.. morgenochtend maar weer testen
hoi bruidje en emma ik denk dat het nog erg vroeg is om al te kunnen weten of je zwanger bent zou ook wel erg vroeg zijn 10dagen voor je nod al kunnen testen met de persona dan ging iedereen aan de persona zijn die rijk en de rest kan zijn spullen pakken want zwangerschapstesten worden niet meer verkocht maar vanmorgen was hij weer lichter dus geen vrees meer voor nog een eisprong groetjes
ja hij is in aantocht maar hij is er nog niet helemaal. We blijven gewoon wachten. Maar spannend voor jou hoor, nog 3 dagen....
Hoi Pluys, Ik zat net in je album te kijken naar het plaatje met deze titel: Ik zie daarop een matcare ovulatietest en een clearblue-smiley. Zijn die van dezelfde dag? Ik had ook een keer precies zo'n verhouding tussen testlijn en controlelijn. Omdat de controlelijn nog iets dikker/feller was, heb ik deze als negatief gezien. Maar daarna werd hij dus weer dunner. Nu zie ik bij jou dat je ook de digitale positief had. Vandaar mijn vraag, misschien was hij die ene keer toch positief.
ja de testen waren op dezelfde dag met dezelfde urine. Ik test eigenlijk met de persona en als die mijn ei niet kan vinden dan ga ik verder met de matcare testen. Als ik met die testen een vermoeden heb dat die positief is dan gooi ik er een digitaaltje tegenaan. Ik vang mijn urine altijd op met testen. Misschien een tip: als je 1 keer de digitale test haalt kan je hem na die keren gewoon herbruiken met de persona staafjes erin. Ik heb mijn digitale al gekocht toen ik zwanger werd, dat was al in maart. Vanaf mei ben ik weer aan het testen geslagen en tot nu toe kan ik de digitale nog elke keer gebruiken. Het scheelt echt een hoop geld (eieren opsporen is toch al een dure hobby ) bruidje hoe is ie met jou? alweer een test gedaan?