Spannend Freesia, wie weet.. Ze zeggen dat je bij een zwangerschap een positieve ovulatietest hebt.. Hoe is het met jou Pluys? Weer op de wachtbank.. ergens last van? Ik net ongi geweest, was volgens mij nog xtra heftig na mk.. maar nu weer op naar de goede dagen!
ja ik zit weer te wachten op het bekende bankje, heb nergens last van dus ik denk dat ik ongi word zaterdag of zondag. Vanmorgen bij de gyn geweest en we gaan de molen in. Ik moet op dag 3 van mijn cyclus bloed laten prikken en vanaf dag 18 krijg ik echo's om mijn ei te bekijken. Mijn man moet deze week zijn kwakje inleveren. De gyn vertelde dat hij eerst allemaal onderzoeken wil gaan doen en daarna pas een behandeling wil gaan doen. Hij vertelde dat dit jaar de onderzoeken achter de rug zijn. Vervelend het bruidje die ongi's! Maar we hebben afgesproken dat dit de laatste was toch?!?! Freesia als ik je test zie denk ik dat hij te licht is om het een positieve ovu test te noemen, maar je zit nog niet op je nod. Dus even wachten nog! Succes
Hoi Bruidje en Pluys, Jullie zijn er nog! Helaas nog geen vorderingen, ik had er nog zulke goede wensen voor gedaan! Ik zit in momenteel in dezelfde situatie als Pluys. De maandag voor m'n bruiloft bloed laten prikken, m'n man had z'n zaakje de week ervoor ingeleverd en we zouden de week na onze huwelijksreis bericht krijgen. Heb nog niets gehoord, dus als het vandaag niet bij de post zit, dan ga ik even bellen. Ik ben er op dit moment niet zoveel mee bezig als voor ons huwelijk. Het komt maar zoals het komt hoor, ik kan toch niet meer doen dan m'n best en dat doe ik nu al ruim 2 jaar. Ik wens jullie heel veel goeds en zal zo af en toe eens een kijkje komen nemen hoe het met jullie gaat. Liefs, MWB
He MWB, Lang niets gehoord zeg! Hoe was je bruiloft en.. huwelijksreis? Ik weet eigenlijk niet of je het meegekregen hebt maar ik heb helaas een mk gekregen met 8 weken nu net weer de 1e ongi achter de rug... en hopenlijk de laatste heb een deal met Pluys.. hahahaha. Je hebt gelijk hoor laat het maar komen zoals het komt..
Hi Bruidje, Dat heb ik toen wel meegekregen helaas, ben toen samen met jou erg verdrietig geweest en heb veel goede wensen gedaan. Ik hoop dat het je iets heeft geholpen. Onze bruiloft was fantastisch! We hadden een prachtig mooie dag en zijn in de buitenlucht getrouwd. Onze huwelijksreis was niet zo spectaculair als de jouwe, maar echt prachtig. We hebben 8 heerlijke dagen doorgebracht op Malta. Helaas niet zwanger teruggekomen, ondanks dat we ons best hebben gedaan , maar daar hadden we ook niet op gerekend. Nu maar afwachten wat het oordeel van de gyn is. Ik ben lekgeprikt en binnenstebuiten gekeerd, hopelijk niet voor niets. Goede deal tussen jou en Pluys! Ik ga er in ieder geval goede wensen voor doen. Liefs, MWB
Hoi meid, af en toe weet ik het niet meer aan wie ik het nu verteld heb.. sorry hoor.. wat gaaf zeg in de buitenlucht getrouwd, jullie hadden een eigen locatie gekozen? lekker zeg Malta.. zou ik ook best eens naar toe willen.. Ik hoop voor jou dat je ook snel een positest gaat hebben.. met zn 3'en niet meer ongi is natuurlijk nog veeeel leuker!
Neeh joh Bruidje, daar moet je geen sory om zeggen, dat is toch begrijpelijk! Ik snap dat best. Malta is als vakantiebestemming echt onwijs aan te bevelen. Het is een rots die uit de middellandse zee steekt, maar wel één doordrenkt met historie. De tempels die daar zijn gevonden zijn ouder dan die op Griekenland bijvoorbeeld. Maar neem wel een 4 of 5 sterren hotel, het is nl. een arm eiland en hotelfaciliteiten zijn vaak zeer verouderd. Ik hoop nog steeds op twee dikke vette strepen, maar eerst maar ff afwachten wat de gyn te vertellen heeft. Ik sluit me overigens graag aan bij jullie deal! Met z'n 3-tjes is idd veel leuker!
deal hoor Pluys! Klinkt erg leuk zeg die vakantie.. begint alweer te kriebelen.. maar ja toch weer effe tijdje wachten nu.....
Hallo Meiden, I,m back! Ik vid het te veel om te lezen! Maar ik doe weer mee! (ook al heb ik me person al verkocht hihihi ) Groetjes Essie
Hey meid, Ik denk het niet voel het alweer aankomen! En wat een kl*te nieuws! Heb het net niet meegemaakt alles verder weer oke? Hoop dat we allemaal gauw zwanger zijn met z'n allen!
Heerlijk! Het was daar geweldig mooi, en wij maar klagen hier. De mensen daar zijn zoooo arm en werken veels te hard voor dat beetje geld....... Maar goed hihihihi het is een schitterd land! We hebben het super gehad. Het leukste vond ik zwemmen met dolfijntjes
Gaaf zeg zwemmen met dolfijnen! Ja even een rottijd gehad maar nu gaat het weer goed hoor.. we gaan er weer voor! Gezellig dat je er weer bent!
dames ik ben het zat. ik hou niet van wachten. Ik zit nu te wachten op dat ik ongi word (of niet) en dan wordt het weer wachten op een ei (die weer veel te laat komt) en dan weer wachten tot de volgende ongi. Ik ben het dus helemaal zat!