Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi ladies,

Heb je al getest dan Pluys? Wie weet word je wel helemaal niet ongi.. ;)

En Essie.. wat ga je nu doen bij de huisarts doen? COntroleren ze daar ook zwemmertjes...

Ik ben soms ook wel bang dat het de 1e keer toevalstreffer was en dat het nu of niet of heeel erg lang zal duren maar anderzijds weet ik ook wel dat het vast weer zou gebeuren en ga ik er eigenlijk wel van uit dat het binnen nu en een half jaar gewoon weer raak is.. m.a.w. Think positive!

Voor ons alledrie komt er een dag dat we zo'n klein hummeltje in ons armen houden!

2. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
  3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hey Essie, wat zien ik nou?!? een positieve test! GEFELICITEERD!

bruidje wij gaan volgen!

het trouwens nog niet getest, wacht daar mee zeker tot zaterdag. Ik heb er deze ronde weinig gevoel bij of het wel of niet gelukt is. Terwijl ik de vorige ronde echt dacht dat het gelukt was. Dus ik bescherm mezelf nu extra goed. Ik hoop op een goed weekend [-o<

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Essie wat fantastisch! Ik zie het nu pas.. geweldig gaaf voor je!

Hoop ook dat wij weer snel volgen Pluys!

Fijn weekend ladies!

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik hoop het ook bruidje maar heb er een hard hoofd in, begin een beetje zeurend gevoel te krijgen in mijn buik. :(

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi ladies,

Hier een EX - persona gebruiker.
    Ik voel dat mijn ongi er weer aankomt (helaas) en ik heb het nu EINDELIJK voor elkaar gekregen om mijn Persona gegevens weer te wissen gezien ik het apparaat bijna een jaar niet heb gebruikt.

Ik vroeg mij af...is er een overzichtje wie er allemaal zwanger zijn geworden door het persona gebruik?

Succes ladies en wie weet klets ik volgende maand met jullie mee.

Groetjes Silla

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hoi Silla,

welkom bij de persona's, als het goed is staat er bij zwanger zijn ergens een topic met zwanger door persona (of zoiets). Het topicje was al in maart opgestart dus je moet ver terug zoeken.

hier trouwens nog niks, had gister een heel klein beetje roze verlies maar nu al de hele dag niks. Morgen pas testen.

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Pluys,

Ik heb vorig jaar augustus (meen ik) ook meegekletst met deze topic. In mijn 1 ste ronde Persona gebruik was ik zwanger.
    Echter werd dat kort daarna mijn 2e MK.
    Daarna heb ik Persona niet begruikt en na 1 ongi weer zwanger. Maar helaas dat werd ook een MK.
    Door alle emoties en ziekenhuis bezoeken (en de ietwat negatieve uitslagen daarvan) heb ik hem in de kast laten liggen.
    Ik had de hoop om dit jaar weer snel zwanger te raken. Maar helaas....het ziet er naaruit dat ik nu weer ongi ga worden.
    Ik ben de wanhoop nabij ik weet niet meer wat ik allemaal moet doen om zwanger te worden. Dit jaar zijn er periodes geweest dat ik me er niet mee bezig gehouden heb maar nu kriebelt het weer.
    Deze ronde meegedaan aan de zgn SMEP (hier ook een topic op het forum) maar ook dat mocht niet baten.
    Dan maar weer de Persona kep hem gister kunnen resetten dus maandag als mijn temp gedaald is ga ik 2 doosjes met personasticks halen.

Ik had de topic gevonden maar die is gesloten...maar bedankt voor je tip.
    Hoe lang gebruik jij Persona al?

Groetjes Silla

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zijn er nog tips voor de 1ste ronde met Persona?

Ik weet dat je de 1ste keer veel rode dagen krijgt maar hoe zat het dan ook alweer met klussen.
    Het beste is dan om de dag toch?

Ik hoor het wel...

Oja en wat ik me dan ook nog kan herinneren is dat het "RECHTER" streepje altijd belangrijk was.
    Maar wanneer dat is en vanaf hoe gezien weet ik niet meer hihihihhi

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    jeetje Silla een je hebt al een hele geschiedenis....

ik gebruik de persona vanaf november 2006. Maar eigenlijk zijn mijn cyclussen te lang voor de persona. Ik blijf hem wel gebruiken omdat stel dat mijn ei eerder komt ik hem toch vind. Als de persona klaar is met testen dan ga ik verder met de ovu testen van deze site, bij twijfel gooi ik er ook nog een digitaaltje tegenaan (ja ik heb een dure hobby gevonden :))

ik ben in maart dit jaar zwanger geweest maar helaas zat ond gupje in mijn linkereileider. We zijn vorige week bij de gyn geweest en hij gaat ons helpen. Ik moet op de 3de dag van mijn komende cyclus bloed laten prikken en mijn man moet zijn kwakje volgende week inleveren. Vanaf dag 18 krijg ik echo's om mijn ei in de gaten te houden.
    Ik zit nu te wachten op de :evil: :evil: , ga er vanuit dat ze komen!

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    zie banner :cry:

12. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    dit wordt mijn eerste ronde met de persona! mag ik meeschrijven? :)

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    tuurlijk gezellig!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Pluys...
    Wat balen meis...ik volg je snel, gaan we samen de nieuwe ronde aan!

Dikke digi knuf!

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Silla je moet nog 1 dag! ik duim voor je dat we niet samen naar de volgende ronde gaan!

heb er trouwens erg last van, zou het er mee te maken hebben dat ik een lange cyclus heb (dat de ongi zo erg is)?

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    De kans is zeer groot helaas dat ik ongi ga worden (en dan ga ik ook nog es met vakantie... ongi :cry: )
    Kon vanmorgen geen goede temp meting doen ivm slaap tekort (laat naar bed) dus ik moet die van morgen afwachten maar als deze bij mij 36.7 is weet ik dat het "einde" verhaal is.

Wat de pijnlijke ongi betreft...ik moet zeggen naarmate ik ouder wordt ik er sowieso veel meer last van heb van mijn ongies. Maar ik denk niet dat het met de lengte van je cyclus te maken heeft hoor. Ik hoor soms ook wel van ladies hier dat ze de ene maand er meer last van hebben dan de andere maand.
    Neem anders een paracetamol in en ga ff douchen en als je een kruikje heb die lekker tegen je buikje (of rug) aanhouden. Zakt de pijn wat weg en kun je straks lekker slapen.

Groetjes Silla

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik hoop echt dat je temp lekker hoog blijft!
    Lekker op vakantie, waar gaan jullie heen?
    Mijn vorige ongi kwam ook tijdens mijn vakantie, wel een voordeel was dat ik zeker wist dat ik niet zwanger was dus lekker aan de drank ben gegaan.

Ja ik ga me zo maar eens douchen en dan een pilletje en dan lekker mijn mandje in.

Silla ik blijf nog steeds duimen hier voor je [-o<

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Vorig jaar was ik wel zwanger op vakantie hihihhihi
    Maar goed we weten hoe dat geeindigd is.
    Maar goed vanmorgen was temp hoog. maar test gedaan en die was negatief. Weet zeker dat temp morgen gedaald is dus ik geef het op voor deze ronde.
    Vandaag ff nieuwe personasticks halen en dan klets ik na mijn vakantie gezellig met jullie mee.

Dikke knuf

P.S. we gaan nu grote schoonmaak houden in huis dus ben niet echt online vandaag!

Extra knuf

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He pluys zag dat je ongi bent geworden.. jammer meid.. maar goed volgende ronde allemaal in het roze he.. vergeet het pact niet!

20. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hi dames,

Jeetje wat is er alweer veel gebeurt sinds de laatste keer dat ik online was.

@Pluys: :( We blijven goede wensen doen voor ons pact! Hoe staat het eigenlijk met jullie Orienterend Fertiliteits onderzoek?

Wij krijgen volgende week maandag de uitslagen van onze OFO, ik ben benieuwd. Vanochtend voor de zoveelste keer bloedgeprikt, maar nu voor cholesterol en suiker. Brrrr, ik heb er echt een hekel aan!

Liefs,
    MWB

Deel Deze Pagina