Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik denk dat je ei nog moet komen. De meeste vrouwen hebben LH altijd in hun urine zitten. Ik heb ook 9 van de 10 keer een hele vage 2de lijn.
    Bij mij was het in mijn vorige cyclus zo dat ik vanaf 29 aug begonnen met de ovu testen (die gaven een vaag 2de lijntje aan) en ik had pas op 15 september mijn positieve ovu test (staat in mijn album).
    Ik zou dus gewoon vrolijk doorgaan met de ovu testen.
    Je had echt niet te veel gedronken hoor in die 4 uur!

Als je meer vragen hebt dan horen we het wel!

succes!

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja het houd me erg bezig vooral omdat "mijn datum" nu steeds dichterbij komt.

Volgende week woensdag hou je aan? spannend hoor!

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Pluys@ ja dat kan ik me goed voorstellen!

Denk niet dat het raak is.. ik had die woensdag en donderdag die gekke testen.. maar precies niet geklust.. wel de zondag, dinsdag ervoor en de zaterdagochtend erna.. wat denk jij zou dat nog op tijd kunnen zijn?

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    als je die woensdag of donderdag je eisprong hebt gehad dan zou je goed geklust hebben. Het zaad blijf toch een aantal dagen leven. Er is dus nog hoop!

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    En hoop... doet leven! ;)

6. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Meiden, bedankt voor jullie berichtjes. Ik ben nog best wel aangeslagen, maar we proberen ons nog aan een klein beetje hoop vast te houden. Nog ff de resultaten op 12 november afwachten. Maar het blijft moeilijk te bevatten, wie verwacht nou zoiets!

Ik blijf voor jullie duimen allemaal meiden!

Liefs,
    MWB

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik duim zo hard als ik kan voor jullie.. ! Probeer saampies het koppie omhoog te houden..

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    MWB het nieuws dat jullie gekregen hebben blijft de hel tijd door mijn hoofd heen spoken, ik vind het zo erg! Mijn duimen blijven volop draaien voor jullie! Ik hoop echt dat je een hele goede uitslag krijgt op 12 november [-o<

9. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi meiden,

Hoopvolle en treurige berichten wisselen elkaar ook hier af. Ik wil jullie allemaal veel sterkte en succes toewensen!

Ook wil ik jullie graag een vraag stellen;
    Ik gebruik sinds juli van dit jaar de persona en hij heeft 2x zeer duidelijk mijn eisprong op dag 15/16 aangegeven.
    De tweede keer was het ook raak, helaas is dat na 7wk op een MK uitgelopen op 24/9. Daarna ben ik meteen weer begonnen met persona, hij heeft alleen nog niet aangegeven dat ik een eisprong heb gehad. Op het stickje van gisteren (dag 18 ) zag ik echter wel 2 strepen opkomen net als vorige maand.
    Kan het wel zo zijn dat ik een eisprong heb gehad, ook al gaf het computertje het niet aan?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten Gerlinde

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hoi allemaal (Ik heb me net geregistreerd op dit forum)
    In antwoord op je vraag. Ik gebruikte de persona om niet zwanger te worden. Mijn persona heeft ook geen ei aangegeven deze maand.Ik heb 12 dagen geleden een ongelukje met het condoom gehad. (het was een rode dag) Ik voelde me zo beroerd de afgelopen dagen, dat ik gisteren een clear blue digitaal heb gehaald. (omdat een vriendin zei, ben je zwanger ofzo. toen dacht ik ojee dat kan natuurlijk wel. Vanmorgen gaf die gelijk zwanger aan. Ik was vroeg vrij vandaag, nog 2 trekpleister testen gehaald, hardstikke positief. (beetje geschrokken, wilde zeker weten dat ik het niet gedroomd had)

Ik ga er dan maar vanuit dat die persona het helemaal fout had. Dus dat kan best dat jij al een eisprong hebt gehad....(mijn cycli duren maar 24 dagen, dus is dat die persona mijn ei heeft gemist is mij ook een raadsel)

Heb wel een enorm ongi gevoel.

11. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    Hoi Gerlinde,

wat vervelend van je miskraam! Ik gebruik nog maar net voor de eerste keer de persona maar bij mij was tijdens de eisprong de 2de streep feller dan de andere..misschien is dat apparaat in de war na je miskraam....ben je wel al ongesteld geworden na die tijd?

12. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    hoi agnes het is toch ook een anticonceptiemiddel op zich? ben je wel blij met de zwangerschap?

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ben nog steeds een beetje boel geschrokken. :confused: Heb het ook nog niet aan mijn vriend verteld. Die is nog niet thuis.
    Het is een beetje dubbel. Mijn gevoel vind het helemaal geweldig, maar mijn verstand wil nog niet zo mee. Zo van, hoe moet dat allemaal.
    Maar dat zie ik later wel. Ben 29, eigen huis, goede baan, vriendje ook een goede baan, dus het komt vast wel goed als mijn verstand er tenminste een beetje bij kan.
    Ik heb er wel voor gekozen om geen morningafter te nemen. (maar dacht ook dat het wel een beetje mee zou vallen na 1 ongelukje, haha.)

Wou ook nog even dit kwijt aan iedereen:
    Ik las net pas een paar pagina's terug. Zag dat ik een beetje raar binnenkwam met posten. Sorry :oops:
    Heel veel sterkte gewenst.

14. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Jeetje Agnes, ik kan me voorstellen dat je er nog aan moet wennen. Maar wel enorm gefeliciteerd, ik hoop dat wij allen zo veel geluk krijgen als jij!

Nouki; ik heb na mijn miskraam 1wk gevloeid, ik ben begonnen met tellen vanaf de 1e dag vh bloedverlies.
    Het kan inderdaad dat mijn persona weer moet wennen na mijn miskraam. Maar het gekke is dat de streepjes bijna net zo duidelijk zijn als de vorige keer toen ik daarna zwanger was.
    Nou ja we zien wel, ik vraag wel of ik maandag mijn progesteron mag prikken, dan weet ik het zeker.

Succes meiden!

15. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    toch gefeliciteerd dan agnes ;)
    succes nog met vertellen en geniet lekker van je zwangerschap

16. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Meid, geen probleem, dit is een forum, natuurlijk kan je dingen over het hoofd zien. Vooral als je zo vol zit met nieuws, dat snappen we allebei ;). Ik wens je alle geluk van de wereld, de dingen gebeuren nou eenmaal wanneer je het 't minst verwacht. En je bent van harte welkom bij ons.

Groetjes,
    MWB

17. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Dank jullie wel voor de felicitaties!

Vind het nog wel allemaal heel erg eng. Ik ga nl ook steeds kijken of ik nog niet ongi ben. Heb vanavond mijn vriend geshockeerd. Kreeg wel gelijk een dikke knuffel van em. Die lieverd.
    Hij vroeg net aan mij "wat willen jullie eten" hihi.
    Denk dat hij het wel leuk vind.
    Nou maar hopen dat alles goed gaat.
    Jullie allemaal heel veel succes!

18. deventev

deventev Lid

13 jun 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    Hi meiden,

Hoopvolle en treurige berichten wisselen elkaar ook hier af. Ik wil jullie allemaal veel sterkte en succes toewensen!

Ook wil ik jullie graag een vraag stellen;
    Ik gebruik sinds juli van dit jaar de persona en hij heeft 2x zeer duidelijk mijn eisprong op dag 15/16 aangegeven.
    De tweede keer was het ook raak, helaas is dat na 7wk op een MK uitgelopen op 24/9. Daarna ben ik meteen weer begonnen met persona, hij heeft alleen nog niet aangegeven dat ik een eisprong heb gehad. Op het stickje van gisteren (dag 18 ) zag ik echter wel 2 strepen opkomen net als vorige maand.
    Kan het wel zo zijn dat ik een eisprong heb gehad, ook al gaf het computertje het niet aan?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten Gerlinde

Hoi Gerlinde,

Wat rot voor je dat je een miskraam gekregen hebt. Ik weet wat het is. Zelf op 24 juni een miskraam gehad. Ik gebruik nu voor de eerste maand de persona, vadaag m'n eitje ontdekt op dag 16. Flink klussen dus dit weekend. Even wat betreft jou. In de gebruiksaanwijzing van de Persona staat dat je na een zwangerschap (of terwijl miskraam) de Persona niet direct kan gebruiken. Je moet twee maal een menstruatie tussendoor gehad hebben en dan kan je weer starten. Veel succes! Liefs Veronica

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Gerline ik denk dat door de mk je hormonen ook door de war zijn, misschien dat je daarom geen duidelijk ei symbool heb gehad.

Agnes Gefeliciteerd!

20. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    agnes, wat fijn hoe hij reageerde!
    ik hoop dat je gauw kunt genieten van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina