Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi Veronica, dank je voor je reactie en wat fijn dat we hier onze ervaringen en gevoelens kunnen delen he.
    Ik weet dat je de persona niet volledig kan vertrouwen na een miskraam, maar ik wil het toch gewoon proberen.

Ik heb mijn 3 laatste teststaafjes van dag 17 18 19 in mijn album gezet, willen jullie eens kijken?
    Wat denken jullie?

Dag dag

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik denk nog geen ei, maar wel in aantocht. ik heb in mijn album ook een aantal foto's staan van persona's die positief zijn.

3. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hallo meiden,
    ik kom hier ff wat vragen :)
    vanaf morgen heb ik de persona ook!
    maar ik zit bijna bij mijn eisprong, ik heb weeig gevoel in mijn buik, nooit eerder gevoeld,
    maar kan ik de persona ook gewoon vanaf zondag ochtend gebruiken om mijn ei te vinden of niet?
    xx

4. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    nee je kan alleen maar starten van de 1ste tot je 5de dag van je cyclus
    succes ermee;)

5. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    dankje!

6. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hej hej,
    de persona is binnen, maar de teststaafjes zitten nog in verpakking maar mogen max gebruikt worden tot eind 2002, dus ik kan die niet meer gebruiken of wel?

7. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    wat vreemd? heb je hem overgekocht? ik heb er geen ervaring mee maar ik kan me voorstellen dat de kwaliteit er minder op wordt....je kan nieuwe kopen bij de drogist he

8. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    ja ik had hem gekocht via marktplaats, dat raadde veel mensen aan.
    en die persoon weaarvan ik heb gekocht had heeft gezegt er zitten nog 3 doosjes teststaafjes bij! dus ik ga er dan vanuit goede...
    hehe maargoed ik moest nog een bedrag betalen als het binnen was maar dat kan ze vergeten natuurlijk

9. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja je kan ze natuurlijk gebruiken maar ik denk dat er dan een kans is dat ze niet de juiste informatie aangeeft...ik zou voor de zekerheid nieuwe kopen bij de drogist zij heeft hem dan wel heel lang niet gebruikt zeg!

10. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi meiden,

Ik heb vanmorgen voor de zekerheid toch maar een nieuwe verpakking teststaafjes gekocht.
    Toen ik met mijn opgevangen urine ging testen gaf het heel duidelijk maar 1 streepje aan. Ik denk dat mijn eisprong toch al is geweest.

Pien, ik zou voor de zekerheid toch maar nieuwe staafjes kopen, 2002 is wel erg oud! Ik denk dat je daar niet meer op kan vertrouwen.

Succes!

11. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    gerlinde hij geeft niet bij iedereen streepjes aan he! maar had je ook geen o van ovulatie op je scherm?

12. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Nee helaas deze maand voor het eerst geen 0, maar wel de streepjes dus.

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het hier? Nou hier is het verbazing... vanochtend een test gedaan.. heb ik een licht streepje.. wat denken jullie zou dit nog van de miskraam kunnen zijn... Kan toch haast niet he.. na 2 maanden... x

14. pien83

pien83 Actief lid

4 sep 2007
    244
    0
    0
    hai,
    ik ga ook nieuwe staafjes kopen!
    het apparaatje is verders prima, voor 20 euri gekocht, wel netjes toch?

xx

15. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    oh bruidje spannend..lijkt me niet dat het zo lang blijft na je miskraam, je was vorige keer toch wel gewoon ongesteld geworden?
    alvast een voorzichtige gefeliciteerd ;)

16. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Bruidje, ik denk dat we je kunnen feliciteren, fantastisch!
    Hcg blijft altijd nog wel even in je lichaam, maar geen 2 maanden hoor!
    Spannend, ik zou voor de zekerheid morgen nog een test doen.

Dat wordt een lange nacht voor je...........

17. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Bruidje,

Gefeliciteerd! Je bent weer zwanger. Je kunt je banner gaan aanpassen hoor!

Liefs, Pechvogel

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat lief van jullie meiden... maar ik ga eerst nog even afwachten of het streepje wel duidelijker wordt.. Durf er nog niet van uit te gaan!

Truste!

19. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Dames,

Ik heb een vraagje, ben net 6 dagen geleden ongie geworden en vandaag op dag 6 vroeg de persona om een tesje.

Ik heb die vanmorgen netjes uitgevoerd wat blijkt nu al een rode dag! Hoe kan dat nou dan? Ik snap er niks van! Ik heb net 1 test gedaan.(ps:dit is me eerste maand dat ik met de persona bezig ben)

@bruidje ik zal voor je duimen! Maar denk dat het wel raak is.

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi Stef,

Persona geeft heel veel rode dagen de 1e 3 maanden tot hij je cyclus kent..

Even een update: vanochtend weer een test gedaan.. en wederom zo licht.. Ik denk dat ik m niet eens op de foto krijg.. maar hou je hem tegen het licht zie je wel een streep.. het is maar net hoe het licht erop valt.. Ik had eigenlijk verwacht dat hij donkerder zou zijn dan gister.. maar dat is absoluut niet zo.. Het blijft spannend dus!

Deel Deze Pagina