ja klopt ik doe dat echt altijd. Vooral omdat mijn cyclussen zo raar en lang zijn. Ik wil weten wanneer mijn ei is want altijd 14 dagen na mijn 1ste positieve ovu test word ik ongi.
hoi meiden de 2de ronden met de persona en jawel raak zwanger ik hoop dat jullie allemaal volgen groetjes naomi
Hi Minimuis! Ook jij proficiat! Al doe ik het bij jou nog wel heeeeel voorzichtig omdat je nog wel een heel eind voor je NOD zit. Maar het begin is er in ieder geval. Liefs, Pechvogel
Pluys, Ik ga heel hard voor je duimen dat het voor jou deze maand ook raak is. We laten je niet alleen hoor! We komen je allemaal hier nog steunen! Succes! Pechvogel
hoi pechvogel klopt maar ik zit altijd op 16dagen na mijn ei dus weet niet goed of ik nu van 23dagen uit moet gaan of van 25dagen dus eigenlijk als je goed reken zou ik als ik van 14dagen uit ga 19 okt mijn moeten krijgen heb mijn test net in mijn album gezet en hij is best wel heel duidelijk voor 5dagen voor nod snap het gewoon niet meer @pluys jij bent de volgende ik duim voor je groetjes naomi
hoi pluys zwart op wit heb je het al sta hier geschreven nee echt ik duim voor je ik had dit ook niet verwacht hadden maar 2dagen voor ei geklust en verder niet meer en ik heb heel de maand gedacht dat ik door ging voor de volgende ronde alleen vandaag de testen waren binnen en dacht ach waarom niet het is avond laat ik het voor de gein proberen zal wel negatief zijn moet er nog ff aan wennen is echt heel raar
ja maf he juist wanneer je het niet verwacht lukt het ineens! ga lekker genieten en klim op die mooie roze wolk!
dat durf ik nog niet zo goed heb al 2x een mk gehad en een bbz dus blijf nog ff met mijn voeten op de grond staan al ga ik nu wel mijn bed opzoeken groetjes en ik blijf je volgen veel succes bij de gyn hopelijk dat die wat meer uitkomst breng voor jou en je man
dank je wel! hey maar wanneer krijg je je 1ste echo dan? met een bbz wordt dat goed in de gaten gehouden. Kan me heel goed voorstellen dat je nog even op de aarde blijft staan met je voeten! Slaap lekker!
Jeetje wat wordt hier met een hoog tempo geschreven en wat fijn om alweer een zwangere te zien! Minimuis van harte gefeliciteerd, 3x is scheepsrecht ! Morgen kan ik bellen voor de uitslag van mijn progesteron, ben zo benieuwd of ik nou wel of niet een eisprong heb gehad. Slaap lekker allemaal
Dames die zwanger zijn feli! Geniet ervan. Als ik de persona nu open doe zie ik al 2 dagen rood alleen hebben we nog niet geklust op die dagen omdat ik niet helemaal geloof dat ik nu me eisprong zou moeten hebben omdat ik net 8 dagen geleden ongie ben geworden. Dus beetje dubbel allemaal. Ik hoop volgende maand meer duidelijkheid te krijgen met de persona en snel zwanger te zijn! Groetjes Stef
Hey Pluys, ik kom je wel gezelschap houden hoor! Enneh niet vergeten, de wonderen zijn de wereld nog niet uit (daar houd ik me nu ook aan vast) Ik ga heel hard aan je denken vandaag. Liefs, MWB
dank jullie wel allemaal (lief dat jullie aan me denken) begin nu stiekem wel de kriebels te krijgen hoor! ik laat jullie weten wat de uitslagen zijn!