hallo, ik heb even een vraagje, kan je de persona tests ook gebruiken zonder appartaatje? en wat moet je dan zien? 1 streepje of? ik had gisteren getest, links een dun streepje (licht) en rechts een duidelijke streep.. ik kan pas volgende maand met de persona computer aan de gang, maar wilde toch ff testen.. who knows? xx
kop op meid! Tuurlijk krijg je de kriebels, zoiets is ook onwijs spannend. Alle "good vibes" gaan je kant op meid, houdt ons op de hoogte!
Hallo Pien, Je kunt de persona testen ook gebruiken als ovulatietesten. Bij een positief resultaat verschijnen er dan twee (nagenoeg) gelijke streepjes. Veel succes! MWB
14.30 uur moeten we er zijn. Dus zou denk ik rond 15.00 uur de uitslag wel krijgen (loopt altijd zo uit in het ziekenhuis). Ga nu mijn hondje even uitlaten en dan maar douchen. Ik moet (van mezelf) altijd super schoon en super fris zijn als ik naar de gyn ga. Onthaar zelfs mijn benen een keer extra voor hem . Voor de rest geen afwijkingen hoor
De duimen draaien! Hahaha! In het UMCG zijn het vrijwel allemaal vrouwen, maar ik doen het ook altijd hoor. Ik zorg er ook altijd voor dat ik een nette onderbroek aanheb, hi hi hi! Volgens mij is dat meer dan normaal!
hahhaa Pluys komt me bekend voor! Ik heb draag normaal alleen strings.. maar heb bv ook gewone degelijke onderbroeken gekocht en zo hahaha... Heb wel wat verschijnselen.. beetje gevoelige boobs.. met vlagen misselijk.. en last van mn darmen.. heel de tijd het gevoel dat ik ongi moet worden.. en een heeeeele grote puist!
stef je hebt heel veel rode dagen in je eerste maand...ook ik heb niet elke rode dag geklust hoor...maar de persona moet je leren kennen... pas toen het rechterstreepje duidelijk werd zijn we gaan klussen omdat toen de eisprong eran kwam.. bij mij was het rechterstreepje super fel en de linker stuk lichter en toch had ik een o in mijn scherm....succes deze maand!
stef je hebt heel veel rode dagen in je eerste maand...ook ik heb niet elke rode dag geklust hoor...maar de persona moet je leren kennen... pas toen het rechterstreepje duidelijk werd zijn we gaan klussen omdat toen de eisprong eran kwam.. bij mij was het rechterstreepje super fel en de linker stuk lichter en toch had ik een o in mijn scherm....succes deze maand!
hai hai, maar als je je ei gehad hebt word dat het streepje ook lichter? en welke is degene waar ik naar moet kijken? als je linker donkerder word dan heb ik me ei of? hij was gisteren wat lichter, zou dat kunnen betekenen dat hij eraan komt of dat ie geweest is? sorry voor als die vragen! xx
Hoi Mamawannebe, Heel veel succes. Ik zal voor je duimen en aan je denken! Hoi Stef, Ik ben deze maand ook begonnen met de Persona en het klopt dat je al zo snel rode dagen ziet, omdat je hem voor het eerst gebruikt. Ik kreeg op dag 16 en 17 een eitje op het display te zien en vanaf dag 19 en 20 heb ik weer na lange tijd een groen lichtje. Dus of het moet nu raak geweest zijn of we hebben pech. Dat eitje was bij mij afgelopen vrijdag en zaterdagochtend. We hebben vrijdagavond geklust en zondagochtend en maandag op dinsdagnacht (4.00 uur) omdat we eerder in slaap gevallen waren. Zaterdag helaas overgeslagen mijn vriend had hele erge hoofdpijn en het moet niet verplicht worden. Ik hoop dus dat de zaadjes nog lang geleefd hebben en mijn eitje gevonden hebben. Iedereen veel succes! Liefs Veronicaa
Hoi Mamawannebe, Heel veel succes. Ik zal voor je duimen en aan je denken! Hoi Stef, Ik ben deze maand ook begonnen met de Persona en het klopt dat je al zo snel rode dagen ziet, omdat je hem voor het eerst gebruikt. Ik kreeg op dag 16 en 17 een eitje op het display te zien en vanaf dag 19 en 20 heb ik weer na lange tijd een groen lichtje. Dus of het moet nu raak geweest zijn of we hebben pech. Dat eitje was bij mij afgelopen vrijdag en zaterdagochtend. We hebben vrijdagavond geklust en zondagochtend en maandag op dinsdagnacht (4.00 uur) omdat we eerder in slaap gevallen waren. Zaterdag helaas overgeslagen mijn vriend had hele erge hoofdpijn en het moet niet verplicht worden. Ik hoop dus dat de zaadjes nog lang geleefd hebben en mijn eitje gevonden hebben. Iedereen veel succes! Liefs Veronica
Hoi Mamawannebe, Heel veel succes. Ik zal voor je duimen en aan je denken! Hoi Stef, Ik ben deze maand ook begonnen met de Persona en het klopt dat je al zo snel rode dagen ziet, omdat je hem voor het eerst gebruikt. Ik kreeg op dag 16 en 17 een eitje op het display te zien en vanaf dag 19 en 20 heb ik weer na lange tijd een groen lichtje. Dus of het moet nu raak geweest zijn of we hebben pech. Dat eitje was bij mij afgelopen vrijdag en zaterdagochtend. We hebben vrijdagavond geklust en zondagochtend en maandag op dinsdagnacht (4.00 uur) omdat we eerder in slaap gevallen waren. Zaterdag helaas overgeslagen mijn vriend had hele erge hoofdpijn en het moet niet verplicht worden. Ik hoop dus dat de zaadjes nog lang geleefd hebben en mijn eitje gevonden hebben. Iedereen veel succes! Liefs Veronica
Wanneer je je eisprong eraan komt wordt het rechtste streepje knalblauw en het linkse licht.. Wanneer je eisprong geweest is wordt de linkse weer donkerder en de rechtste weer licht..
oke, en je moet de urine opvang stripje dan naar rechts houden? zodat je weet welke links en rechts? en weetje na hoeveel tijd de rechtse weer licht word? is dat na een dag, bv als je maandagavond de eisprong gehad hebt, is dan dinsdagmiddag het streepje alweer licht?
hallo allemaal, zo dat was even een rap tempo in het ziekenhuis. We kwamen net aangelopen en konden eigenlijk al gelijk door lopen naar de kamer van de gyn. Mijn bloeduitslagen waren goed, niks raars gevonden. De sperma van mijn man was ook goed. Niet helemaal geweldig super goed, maar erg goed genoeg om zwanger van te raken. We hebben afgesproken dat ik in mijn volgende cyclus (die ga ik natuurlijk niet krijgen, ik denk aan onze deal Bruidje ) met clomid ga beginnen. Dit omdat mijn cyclus gewoon te lang is. Vanaf mijn volgende cyclus krijg ik dus ook meer echo's. Vandaag heeft de gyn ook een echo gemaakt. In de linker eierstok was nog vrij weinig te zien. Toen op zoek naar mijn rechter eierfabriek. Hij deed er even over om hem te vinden dus ik zat al redelijk te stressen. Maar gelukkig daar was dan eindelijk mijn rechter eierfabriek te zien. En wat denken jullie? Er was al een mooi eitje te zien. 14 mm groot. Normaal springt een ei bij een grootte van 25 tot 30 mm. De gyn verwacht dar hij ongeveer over 6 dagen gaat springen. 1,5 week eerder dan waar ik op gerekend had! Dus eigenlijk alleen maar goed nieuws! Wat wel maf zou zijn is dat stel dat het deze maand gaat lukken en ik raak zwanger dan moet ik mijn eerste echo in de week waarin ik mijn kindje zou moeten krijgen. jullie allemaal bedankt voor het duimen!
Je moet het staafje zo houden hoe je het ook in de persona doet volgens mij.. dat weet ik even niet uit mn hoofd.. Je rechtse streep wordt direct na je eisprong weer lichter.. dus als het goed is heb je 2 dagen met 2 dikke rechtste strepen en de rest met lichte..