Pluys, dus eigenlijk gewoon harstikke goed nieuws! Nou ben heel blij voor je... zou idd grappig zijn als je opeens een kindje op de echo ziet verschijnen.. Ik duim heeeeeeel hard voor jullie!
hoi pluys nou goed nieuws dus de duimen zullen draaien hoor. Kom ik ff terug op je vraag van gisterenavond volgende week moet ik naar de gyn omdat mijn bloedstolling te hoog is krijg ik bloedverdunners dan maken ze gelijk een echo om te kijken of het op de goede plaats zit dus spannend allemaal mijn persona geeft de m aan maar geen dus vorige maand percies op de dag af groetjes naomi
pluys@ Wat goed nieuws! noukie@ Erg bedankt voor je uitleg ik was al zo onzeker ineens! deventev@ Gelukkig ben ik niet de enige dus! Vond het al zo raar allemaal. Ik had vorige maand voor het eerst een ovualtietest gedaan op dag 11 (als je een cyclus van 29 dagen heb) En toen was die gelijk posi dus mijn cyclus is opzich wel duidelijk als ik het zo zie dan! Ik hoop alleen dat ik met de persona nog duidelijker weet waar ik aan toe ben! En dat het gewoon snel raak mag zijn! Ik wacht gewoon netjes af en doe gewoon de testen als die het vraagt. Veel succes met zwanger worden. (iedereen natuurlijk)
@Pluys; Hey, dat is goed nieuws! Meid, het gaat je echt lukken deze cyclus. Ik ben blij dat ze je gerust hebben kunnen stellen en daarnaast ook nog een behandeling hebben kunnen aanbieden. Ik ben onwijs blij voor je meid! Nu moeten de nog uitblijven !
dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties! Ja deze maand gaan we knallen! hebben jullie ook babyboom gekeken? Wat een tranen trekker zeg die zw testen pffff
Hoi Pluys, Ik heb Babyboom niet gezien, op welke zender komt het en hoe laat en is dat altijd op de donderdagavond? Liefs Veronica
ja pluys ik heb het ook gezien...mijn tranen sprongen ook in mijn ogen! wel een mooie serie ga ik zeker volgen!
Wel dramatisch hoor voor de stellen met de negatieve testen, pfff! Zou echt niets voor mij zijn. Wel mooi dat 25% al zwanger was!
nee zou ook niks voor mij zijn. Nu als ik test en hij is negatief dan is het even slikken, zielig doen, bekken en schelden maar niet de tranen. Maar ik weet zeker als je daar staat met 99 andere stellen poeh laat de zakdoeken maar aanslepen!
He he eindelijk is de uitslag binnen! Ik had vanmorgen al een keer gebeld, maar toen was de uitslag er nog niet, maar nu gelukkig wel: mijn progesteron was maandag (op dag 22) : 38,9 Pffff gelukkig wel een goede eisprong deze maand! Ik ga nu opgelucht het weekend in. Dag dag
Gefeliciteerd met je ei gerline! Nu maar duimen dat hij bevrucht is en dat je bruidje en de rest achteraan gaat!
Hallo allemaal, ik heb weer een ei in aantocht! Vandaag een positieve test gehad (zie album). Hoe is het hier allemaal?
Hoera En nu maar klussen! Hier niet zoveel nieuws. Met het tempen had ik een ei gevonden, is m'n temperatuur omhoog gegaan en weer omlaag, nu gaat 't weer omhoog, maar ik denk toch dat de eraan komen. Het zou ook een klein miracel geweest zijn als het dit keer raak zou zijn. Helaas voor het pact, maar 2 van de 3 lijkt me ook een prima uitslag toch? Liefs, MWB
Dank je Pluys, maar m'n temp is vandaag echt ontzettend gedaald ... ik heb het gevoel dat het wel doorbreekt vandaag of morgen. Je moet wel je banner ff aanpassen hoor ik zou je bijna vragen of je al getest hebt . Nja, het is nog vroeg!! Zet 'm op meid. Ik houd me aan het pact, deze cyclus ben jij zwanger en ik ben in de volgende cyclus aan de beurt! (we hebben niet handig geklust deze keer ...)
zolang ze de uitslag nog niet bevestigd hebben en wij nog geen second opinion hebben gehad, blijven wij de hoop niet opgeven hoor!
Hi ladies! Hier nog steeds geen ei Zowel mijn Persona als Digi OVu (met Persona sticks) hebben nog niets getraceerd! Pfff wat duurt het lang! Groetjes Silla
ik blijf voor je duimen MWB! Wanneer moet je voor een second opinion? succes Silla! Hoop dat je snel je ei vindt!