Ik hoop het ook bruidje! Had ik je al gefeliciteerd met je zwangerschap? Nou voor de zekerheid bij deze! GEFELICITEERD! Ik hoop dat ik je snel mag volgens @Pluys, wanneer op de dag test(te) jij met je digi ovu (met Persona Sticks)?
Dank je Bruidje , maar ik loop een klein beetje op de zaken vooruit hoor . We hebben op 12 november nog een afspraak in het UMCG en die resultaten wachten we nu af. Als ze dan bevestigen dat ik in de overgang ben en dat ze ons niet verder kunnen helpen, willen we graag een second opinion. We zijn een beetje aan het zoeken waar we dat het beste kunnen laten doen, maar we willen ook eerst 12 november afwachten. We geven de hoop niet op, ook al zouden ze de resultaten bevestigen. Via Fertility Friend heb ik nu ook eindelijk (weer) een ovulatie kunnen ontdekken, kijk maar: Daar ga ik 12 november ook mee zwaaien bij de gyn. Hopelijk beslissen ze dat er een kans is en dat we in aanmerking komen voor behandelingen. Het is nog even spannend voor ons ...
ik heb zojuist mijn 2e (digi) ovu test gedaan van vandaag en EEN SMILE! Dus ik hoop dat Persona hem morgen ook aangeeft! Yahoooooo ik heb een LH piek!
Heel goed nieuws MWB! Benut m goed he.. zo zie je maar het is nog lang geen game over.. zo lang je een eisprong hebt kan het altijd! Thanx Silla... hoop ook dat jullie allemaal heel snel volgen.. het is echt fantastisch!
ben het weekend weer ongi geworden! toch te weinig op de rode dagen gedaan en te lang voor mijn ei denk ik...hoop dat de persona deze maand weer mijn ei aangeeft...voel dat dit mijn maand gaat worden 12de maand is scheepsrecht!
Dat is waar dus we gaan klussen tot we erbij neervallen! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Daar houden we ons maar aan vast. Maar goed, het ligt niet alleen aan mijn eitjes, ook de zwemmertjes van m'n mannetje zijn niet ideaal. We willen wel realistisch zijn en hopen dat we in aanmerking komen voor een behandeling.
Hallo allemaal! Vandaag weer een dikke positieve test \/ Maar nu zit ik me af te vragen, wanneer komt mijn ei dan? Gister was mijn test al positief maar vandaag nog duidelijker positief (ik zet zo wel even de foto's in mijn album). Ben ik dan vandaag op mijn piek, of is mijn piek al begonnen? MWB ik vind het een heel mooi pact, ik ga ervoor (maarre geen bloed geeft nog steeds moed!) Bruidje wij doen ons best Noukie hele dikke knuffel voor jou! Silla gefeliciteerd met je ei! Ik test eerst altijd met de ovu testen en als die positief is dan gooi ik er een digi tegenaan zodat ik zeker weet dat het positief is. Ik vang mijn urine altijd op en met de urine waar ik een ovu mee doe, doe ik ook een digitaaltje. Ik test dus midden op de dag. Maar wel 4 uur niet plassen! heb trouwens gister te horen gekregen dat ik weer tante word. Had dus een hele flinke dip te pakken en heb de hele dag lopen janken en zielig gedaan. Maar vandaag weer goede moed! Want ik heb een deal, het gaat deze maand lukken!
Thanks! Jou vraag over je piek?! Geen idee ik vind dat ook altijd moeilijk! Het enige wat ik ervan kan zeggen is...KLUSSEN! Wij hebben gister geklust, vandaag positieve ovu (net als jij hihihhihi) en gezien dan binnen 24 a 48 uur je ei is, heb ik mannetje al laten weten dat ie sowieso vandaag, morgen en héél mss woensdag aan " de bak" moet Ik snap je dippie hoor maar wat je zegt! HET MOET LUKKEN DEZE MAAND!
ja klussen tot we erbij neer vallen gister ook al aan de slag geweest en heb ook mijn man blij gemaakt met het nieuws dat hij de hele week aan de gang kan! Wanneer heb jij je nod? Ik heb altijd 14 dagen na mijn 1ste positieve ovu test dan moet ik ongi worden, maar deze ronde natuurlijk niet!
Whahahaha! Mijn NOD is vermoedelijk 6/11. Vorgie maand had ik op dg 17 van mijn cyclus een duidelijke posi ovu. Maar werd op dag 34 (= dus dag 1 v/d cyclus) ongi. Ik heb dan (denk ik)48 uur na mijn posi ovu mijn ei (dg 19 v/d cyclus) gehad. Maar goed ik weet het dus niet hihihihi. Ik heb dus deze ronde verkeerd getest met de digi ovu. Steeds smorgens vroeg gelijk met Persona. Maar goed dat ik vandaag toch in de middag getest heb hihihi. Maar ja daarin tegen gaf Persona ook niets aan? Er zit niets anders op dan te klussen en af te wachten. Maar ALS we het volhouden om te blijven klussen deze week en ALS het dan NOG steeds niet raak is....weet ik het echt niet meer
Oja wat mss wel handig is, heb ik ook vorige maand gedaan.. Is na je + ovu gewoon nog ff door blijven testen en als je streppie dan weer minder wordt is je piek echt geweest. Groetjes Ga ff het licht aan doen in huis tis zo donker hihihhi Ohhhh en ik hoor mannetje ook aankomen!
@Pluys: volgens mij was je posi test echt gisteren. Dat betekend dat je ei vandaag of morgen springt. Spannend hoor meid! De duimen draaien voor je!
Hi Pluys! Ik zou er vanuit gaan dat je vandaag je eisprong hebt en dat gisteren je vruchtbaarste dag was, dus dat zit wel goed ! Maar goed, we weten inmiddels ook dat dat geen garantie is helaas...... Slaap lekker en heel veel succes, ik duim voor je!
ja we blijven gewoon nog even doorklussen, want deze maand moet en gaat het lukken! En blijf ook nog even doortesten, net zo lang dat de testen weer vager worden!
Goedemorgen, Gister een smile op mijn digi ovu. Tevens diezelfde avond geklust. Na het klussen kreeg ik een beetje pijn in mijn onderbuik. Vanmorgen stond ik op en de onderbuikpijn was heviger. Dus mijn Persona erbij gepakt en getest...JA HOOR op dg 20 een ei. De onderbuikpijn is wel irri maar goed we zien wel. Spannend hoor. Maar zou mijn ei nou vandaag of morgen gaan springen? Groetjes
Dames, helaas ... zie banner Zet 'm op Pluys! Als jij het pact nu waar maakt, dan moet het bij mij deze cyclus ook gebeuren! Liefs, MWB
Thanx Silla Het is ook wel heel dubbel, aan de ene kant ben ik blij want dan kan ik ruim voor onze afspraak op 12 nov m'n bloed weer laten testen, maar aan de andere kant was het ook een prachtig wonder geweest als we nu zwanger waren geraakt.
Ik snap wat je bedoelt MWB! Ik heb net nog maar een digi ovu er tegen aan gegooid, maarre geen smilie(?) zag wel 2 duidelijke lijnen (?). Maar wat ik dus zo vreemd vind. Gister dus een smile op mijn ovu en vanmorgen pas een "ei symbool" op persona. Maar volgens mijn ovu van vadaag is mijn piek geweest?! Wanneer krijg ik dan mijn ei? Snappen jullie het nog?
Het kan zijn dat je piek ergens tussen gisteravond en vanochtend is geweest. Het is ook wel lastig, maar als je standaard 's ochtends met Persona test en 's avonds met ovutesten, dan zul je 'm geheid vinden. Ik temp er nu ook bij (moet van de Gyn) en ik heb 'm deze cyclus gelukkig gevonden!