MWB een hele dikke knuffel voor jou! deze ronde gaat het je lukken! silla gefeliciteerd met je persona-ei! Bij mij geeft de digi ook meestal maar 1 dag een smiley (deze keer 2 keer). Denk dat je je piek heb gehad, wel blijven klussen! hier weer bijna op de beruchte bank. Duimen dat het voorlopig de laatste keer is op die rot bank!
Hi Pluys! Thanx Waarschijnlijk lig je al te slapen maar ik kan dat dus niet hihihhi. We hebben nog wel geklust vandaag, of beter gezegt gister want tis al 12 uur geweest Maar laten we idd hopen dat het de laatste keer is dat we op die rot bank zitten. Groetjes
Hoi Allemaal, Deze maand eerste keer Persona gebruikt en meteen raak. Ik ben zwanger!. IK durf het bijna niet te geloven, het is nog heel pril en ik heb al eens een miskraam gehad. Ik hoop dus dat het goed gaat. Maak me nu opeens heel veel zorgen. Ook om dat ik bloedgroep O-neg en mijn vriend A-pos. Ik hoop dat het goed gaat. Veel succes allemaal en je ziet het hou hoop, het werkt echt! Veel liefs Veronica
Veronica@ Wow me mond valt open meid! Feli hoor! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je over 8 maanden je beeb in je handen heb! Maar heb jij wel groene dagen gehad dan veronica? Hoe liepen jou dagen? Als ik vragen mag Ik zelf snap daar in tegen die persona helemaal niet zit nu op dag 16 maar hij is nooit groen geweest! Ik heb al 6 testen gedaan in die dagen. Ik klus niet op alle rode dagen want dan wordt ik gek. Ik heb gewoon een nette cyclus van 29 dagen. En nu weet ik het echt niet meer! Ik wordt er super onzeker van eigelijk! Eergisteren hebben we 3 dagen geklust en vandaag moeten we dan maar weer! Anders heb ik ook geen idee verder. En de andere dames ik lees het niet allemaal maar ik wens jullie allemaal veel succes met zwanger worden!
Gefeliciteerd Veronica, te gek! Jammer zeg MWB.. maar volgende ronde wordt vast jullie ronde! Pluys.. mn duimen draaien al een tijdje hier.... spannend...!
Stef, de Persona geeft met name in het begin heel veel rode dagen omdat hij je cyclus nog niet kent. Na 3 maanden kent hij deze wel en zullen de rode dagen minder worden.. Succes!
Goedemorgen ladies @Deventeve...Gefeliciteerd. Ik gebruikte vorig jaar ook voor het eerst Persona en 't was bij mij ook raak. Helaas is dat een MK geworden en heb daarna Persona in de hoek gesmeten en daar laten liggen. Deze maand ben ik er weer mee begonnen. Dus ik ben benieuwd. @ All, Zoals jullie lezen heb ik Persona dus al eerder gebruikt, maar dat was een tijd geleden. Ik had maandag een positieve (digitale) ovu. Dinsdag kreeg ik het "0" symbool op Persona en 'smiddags een negatieve ovulatie test. Vanmorgen had ik weer het "0" symbool op mijn Persona(?) ik kan me niet herinneren dat ik dat vorig jaar ook 2 dgn had. Maar nou weet ik dus niet wat ik aan moet houden? Want volgens de instructie van OVUtest: Als de Pieklijn op de Referentielijn lijkt of donkerder is, is er sprake van een LH-piek dus zal de ovulatie binnen de volgende 24 à 36 uur plaatsvinden. Je kunt voor de rest van de cyclus stoppen met testen. Als je binnen de komende 48 uur geslachtsgemeenschap hebt, heb je de meeste kans dat je in verwachting raakt. DUS (in theorie in mijn geval) vandaag is het 48 uur geleden!! En volgens de instructie van Persona: Als een "0" symbool in de monitor verschijnt zou u binnen 1 a 2 dgn een eisprong moeten krijgen. DUS DUS (in theorie in mijn geval) is dat morgen Snappen jullie het nog...ikke niet. We klussen nu al vanaf zaterdag t/m gister en het begint me nu een beetje op te breken zeg maar hihihi Advies please! En volgens de
Wauw Veronica wat goed, gefeliciteerd zeg! Wat een succes verhaal voor Persona! Geniet er lekker van! Dikke knuffel Gerlinde
Hoi Stef, Bij mij waren het in het begin groene dagen en na dag 6 rode dagen. Ik heb achter elkaar moeten testen en op dag 16 en 17 had ik een eitje. Ik heb echt niet de hele maand als een gek geklust en op dag 16 wel, maar dag 17 niet en wel dag 18 in de ochtend. Daarna van dag 19 op dag 20 in de nacht en toen niet meer. Bij mij heb ik vanaf dag 19 alleen maar groen licht gezien. Vanaf dag 26 kreeg ik het M teken knippert te zien. Vandaag zit ik op dag 28 en ik kon het niet laten om een test te doen. Nog te vroeg, maar bij de vorige zwangerschap heb ik dat ook gedaan (overigens een miskraam geworden). Ik heb de clearbluetest gedaan en er stond zwanger! Ik ben nog wel voorzichtig aangezien het nog alle kanten op kan, ik ben er erg vroeg achter gekomen en vorige keer ging het ook fout. Ik hoop dat het deze keer goed mag gaan. Veel succes! Veel liefs Veronica
Dus jij had ook 2 dgn een "0" symbool op je display? Ik had 'em gister en vanmorgen ook weer. En je hebt dus (als ik het goed begrijp) de dag van je 1ste ei melding geklust, 1 dg rust, toen weer geklust en (gezien de nacht) weer een dg rust?
Hoi Stef, klopt helemaal. Ik heb ook horen zeggen dat dit beter is, omdat de Sperma van de man dan extra sterk is. Kan ook een fabeltje zijn, maar het werkte en de zaadjes blijven minimaal 24 uur leven, komt helemaal goed. Veel succes! Liefs Veronica Ps. Hou me op de hoogte.
Ja dat het sperma van de man is dan sterker, maar ik klus in mijn belangrijke dagen wel elke dag. Bij vrienden van mij kon het zaad van de man niet lang in zijn vrouw leven. Ik ga dus geen risico lopen Veronica Gefeliciteerd! Silla wat een vaag gedoe zeg bij jou! als de persona een O geeft dan zou je toch denken dat de ovu ook positief moet zijn?!? Goed dat jullie toch aan de klus gebleven zijn Ik heb er ook niet meer de puf voor. Klink misschien heel dom maar de lol is er af en toe een beetje vanaf. Hebben gister dan ook maar 1 keer overgeslagen. vannavond nog maar een keer en dan is het klaar met het doelgericht klussen, dan alleen nog maar klussen voor de fun. Ik heb dit keer weer niks van mijn eisprong gevoeld, maar heb wel weer vanaf vanmorgen hele gevoelige tepels. Dus hij is gesprongen!
Ik denk eerlijk gezegd dat ie bij mij ook al gesprongen is. Ik had maandag avond na het klussen al krampjes, dinsdag werd het heviger ook tijdens het klussen (ik heb dus niet ECHT kunnen genieten tijdens het klussen) en vandaag is het helemaal over. Toen ik net de trap af liep had ik ook het gevoel dat mijn borsten ietwat gevoeliger waren. En dat komt niet vaak voor gezien ik (door mijn grote (.)(.) niet veel gevoel heb in ze). Maar goed ik neem vanavond een rust dag (...denk ik... )
we zitten nu dus allebei op de bank gezellig! Vanavond nog 1 keer aan de slag en dan is het echt klaar. Bij mij zijn de tepels altijd extra gevoelig na mijn eisprong. Ik heb er geen last van dat ze te groot zijn (zo mogen nog wel wat groeien ). Silla wanneer zou jij gaan testen denk je? Ik ga niet eerder dan maandag 5 november testen als er nog geen zijn natuurlijk he
Ja laten we hopen dat ik idd ook ECHT mijn ei gehad heb. Zit nog steeds te twijfelen of ik toch nog maar ff "mijn schouders" eronder moet zetten. Ik weet niet wanneer ik ga testen! Ik denk dat mijn NOD 6/11 is. Vorig jaar teste ik telkens op dg 31 positief (in deze ronde is dat dus denk ik 2 dgn voor NOD). Zullen we gewoon een TESTdate maken? Gaan we samen testen... ROEP een datum!
By the way... Ik heb het idee dat mijn (.)(.) ook gevoelig zijn maar onderaan zeg maar (waar de zwaarte kracht dus zijn werk doet hihi)
bij twijfel gewoon nog een keer doen Ja leuk een test-date! eh ik word 9 van de 10 keer 14 dagen na mijn eerste positieve ovu test ongi. Maar een aantal keer was het ook 15 dagen erna. Dus als ik de 14 dagen aanhou 4 november en met 15 dagen is het 5 november. Maar het beste komt mijn eigenlijk 6 november uit. Ik ben dan de hele dag vrij en dan kan ik rustig gaan testen en hier posten. (ga er al vanuit dat het positief is ) Dus zeg maar wanneer jij wilt!
ohhh spannend! Nu moet ik wel wachten tot 6 november! We gaan voor dikke positieve testen [-o< misschien een goed teken dat het gevoeliger wordt bij je!
Ladies, Dit is trouwens mijn temp kaart van 2006... Ik gebruikte toen ook digitale ovu testen EN Persona. Het 1ste + is mijn digi OVU, de 2e + is van Persona. Gezien onze toenmalige klusreeks kán het eigenlijk deze ronde niet mis gaan gezien de "vergelijkingen". Maar goed deze keer heb ik dus niet getempt. Groetjes