Hoi An, Dat zou je toch wel denken he...... Maar ja met deze hitte is het ook niet echt super oefenen natuurlijk!!!! Mn mannetje is nu voor een 1 1/2 wk naar het buitenland dus als hij terugkomt hoeven we niet zo lang te wachten dat scheelt! De ellende is alleen na het O-tje! Dan duurt het nog zo lang....... met alle gekke kwaaltjes die je denkt te voelen maar wat blijkbaar helemaal niet zo is als je na die 2 weken gewoon weer ongi wordt!! Hoop nu maar dat de persona nu wel mn O-tje aangeeft aangezien hij dat vorige maand niet heeft gedaan! Gebruik hem al ruim 7 maanden en dat was me nog nooit overkomen, net nu we er serieus voor gaan!!! Liefs Liesbeth
@Liesbeth; Wel balen dat je man weg moet voor 1,5 week.....Lijkt me niet altijd even makkelijk... Wel gek dat de persona je ei niet heeft aangegeven Toen ik de persona voor het eerste gebruikte gaf ie geen ei aan maar dat schijnt vrij normaal te zijn voor de eerste keer. Nou meid, ik hoop dat er deze maand weer een mooi rondje op het beeldscherm verschijnt! Liefs An
Ik duim ook voor je mee Liesbeth!! Ik had vanmorgen weer een groen lampje op dag 21 En mijn temp was weer iets gestegen. Gisteren 36.93 En vanmorgen 37.13 Als ie morgen nog zo hoog is krijg ik een dik vet kruis van FF
@Ooievaar: Temp ziet er goed uit! Hoop met je mee dat hij hoog blijft!!! En dan die gevoelige (.)(.)!!! Hoort er toch ook allemaal bij! @An: Snap ook niets van dat niet getoonde O-tje. Heb me suf zitten prakkizeren maar misschien toch iets niet goed gedaan met testen?! Ben wel blij dat mijn mannetje en ik zelf kunnen indelen wanneer hij naar het buitenland gaat, kunnen we i.i.g. plannen dat hij tijdens de O-tjes thuis is..... Verlangend naar wat koelte, veel liefs, Liesbeth
Ik denk dat ook ook een Persona ga kopen. Zou graag een beetje meer 'feeling' met z'n cyclus willen krijgen omdat hij toch een beetje onregelmatig is...(maar niet zo minder als 23 en meer als 31 dagen ofzo) Meestal zo'n 24 a 25 dagen ... Heb nu ovulatie testen gekocht van Midsteam, maar ik las toch ook dat als je met de Persona begint ...de eerste cyclus niet goed je "ei" wordt aangegeven dus misschien kan ik dan de testen erbij doen ..for sure Heb recent een MK gehad, maar vorige wk zag de gyn wel alweer een eitje hangen dus...ik heb goede hoop dat m'n cyclus weer op gang is gekomen nu alleen nog ff afwachten wanneer de ongi komt (liever niet!! ) Maar in het eerste geval kan ik de volgende ronde dan ook beginnen met de Persona misschien. Spannend hoor! Liefs, Mirre
Zit op dag 24 en heb al menstuatie krampen Wat vroeg zeg Hopelijk blijft het bij 1 dag en is het de nestellings pijn Temp is nog hoog Volgende week zaterdag is mijn nod
@ Ooievaar; Is inderdaad wel erg vroeg voor menstruatiekrampen! ?Ik zou dan toch eerder denken aan een innesteling...... Liefs An
@Ah78 Ja, ik heb er eentje besteld (via via) ...dus met een paar dagen zal ik hem wel hebben. Ben benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte, Mirre
Hoi An, Alles goed hier! Heb me toch laten overhalen om naast mn persona deze maand toch ook een ovulatietest te gaan gebruiken. Dit een beetje mede door het niet tonen van mijn eitje deze maand door mn persona. Kreeg vandaag een nieuwe pendel van Mieke: december... pfffffff dat zou nog wel heel lang duren voor mijn gevoel. Weet dat ik dan nog niet mag klagen, dat anderen er veel langer over doen maar toch!! Laten we maar hopen dat Sonja en Mieke het mis hebben en dat het toch een vruchtbare maand wordt!! Alles goed bij jou? Nog 10 dagen en dan kunnen we weer...... Liefs Liesbeth
Liesbeth: bij de persona zitten toch ovulatietesten? Hoe lang heb je de persona al? Misschien heb je het wel al doorgegeven hoor
Hoi Ooievaar, Ik gebruik de persona sinds december en eigenlijk geheel naar tevredenheid Sinds afgelopen maand zijn we actief begonnen zwanger te raken en helaas toonde mijn persona nu geen O-tje meer! Ik weet dat de persona in principe ook de ovulatie aangeeft maar n.a.v. de vorige maand dachten mijn mannetje en ik een extra test kan toch ook geen kwaad! Krijg dan misschien wat beter beeld over mijn cyclus!! Groetjes Liesbeth
@liesbethLG Ik heb de Persona ook besteld, maar heb ook de gedachte om daarnaast ook de ovulatietesten te gebruiken. Lijkt me een goede testcase...die 2 dingen samen. Succes Liesbeth !! @Ooievaar..ik duim voor je hoor!!
Hoe is het met iedereen? Morgen is mijn zesde dag en dan mag ik weer testen! Maar ja. zo'n zesde dag is natuurlijk niets spannends aan Liefs An
Hallo allemaal, kreeg via mijn schoonmoeder de informatie van Persona via de buurvrouw. Hun buurvrouw en haar vriendin zijn allebei via persona zwanger geworden. Er is dus nog hoop. Heb dus ook de Persona aangeschaft. Vandaag is mijn 6e dag en mocht ik voor de 1e keer testen. Rood lampje en 2 vage streepjes. Ook blijf ik maar temperaturen en misschien af en toe nog een ovulatietest. Maar de ovulatietesten die ik heb, daar moet ik min. 4 uur m'n urine voor ophouden en mag niet met de ochtendurine. Morgen een afspraak bij de HH. Wel spannend! Succes iedereen....
RubaKiWe succes hoor met de persona An: morgen weer testen Spannend meis! Hopelijk een mooie ronde deze maand Ik denk dat het hier game over is Heb echt weer lichte ongikrampen Kan niet veel goed zijn