Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    zo dames weer een dag voorbij op de wachtbank.
    Hoe is het met jullie?

2. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hier wel okay. Ik heb net een überslecht toetje gemaakt, met veel chocolade, drank en koekjes. Met m'n huidige "state of health" zou nog wel eens death by chocolate kunnen worden :). Moet kunnen.

Gisteren hebben we twee kittens gered die naar we vermoeden recentelijk door iemand zijn uitgezet. Ze zijn ongeveer 12 weken oud. M'n vriendin verzorgt ze nu en strakjes komt er ééntje bij ons wonen. Tja, geen baby, dan maar een vachtje :). Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen en we zijn gek op poezen ... dusseehh, gezinsuitbreiding! Leuk hè?!?

Verder is alles vrij rustig. M'n ouders zijn op bezoek en m'n mannetje is zojuist alvast richting het zuiden getrokken voor z'n sollicitatie gesprek van morgen. Hij heeft er vrijdag nog één in de omgevind Arnhem, erg spannend dus allemaal. Als hij bij één van de twee wordt aangenomen, dan betekend dat een onwijze verandering in ons leven. Ik ben benieuwd.

3. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @mmw gefeliciteerd met jullie enigzins harige baby!
    Schattig hoor, dat is ook de reden dat ik nooit meer naar baby diertjes ga kijken, ik kom dan altijd weer met 1 thuis, haha!

Verder alles oke hier, gisteren lekker aan de wijn en een rode biefstuk gegaan :D . Tja als je dan toch niet zwanger bent, moet je het ook maar meteen misbruiken, toch?!

Gisteren wilde ik nieuwe teststaafjes kopen bij de DA, waren ze uitverkocht! De dame achter de kassa vertelde dat er afgelopen week 1 persoon het hele assortiment staafjes had opgekocht :(: , gek verhaal he!
    Nou ja, de eerste test moet toch pas op dag 6, dan heb ik nog even.

@Pluys, sterkte op de wacht(pijn)bank, mijn duimen draaien!

Dag dag

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goedemorgen ladies,

Ik heb volgens mij een blaasontsteking? Ik heb het nog nooit gehad maar wat het ook is, tis niet fijn

Vannacht 1000x naar de wc, met het gevoel alsof ik MEGA moest peacen. Zit je op de pot komt er 1 druppel uit en vervolgens begint het vreselijk te branden....
    Argggggggggggggggg
    Tevens gaf Persona vanmorgen een knipperende M? Zo vroeg al? OF is dit standaard de 1ste ronde met Persona (ik kan het me nl. van vorig jaar niet herinneren.

Groetjes

5. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Silla: Jeetje meid, wat lastig. Ik zou als ik jou was vanochtend meteen een potje met urine inleveren bij je HA, want als het wel blaasontsteking is, dan kunnen ze dat meteen verhelpen met medicijnen.

@Gerlinde: Tja, het was ook helemaal niet de bedoeling dat we er nog eentje bij zouden nemen (we hebben er al 1 nl.), maar toen we die trillende katjes in de berm zagen in de middle of nowhere, konden we niets anders doen dan ze meenemen. We hebben ze bij m'n vriendin thuis te eten gegeven, ze waren zowat verhongerd. Niet normaal wat twee van die mini katjes kunnen eten. M'n vriendin heeft ook 3 katten en zonder enig probleem vielen de kittens aan op hun droogvoer. Niks mis met die tandjes :) . Ze zijn zo klein dat ze met z'n tweeen in het voerbakje moesten gaan staan om bij de brokjes te kunnen. Zoooo schattig.
    Balen trouwens dat de personatesten waren uitverkocht bij de DA, ze verkopen ze ook bij de Etos overigens. Maar je hebt nog tijd gelukkig!

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Hadden jullie ook op dg 26 al een knipperende M op persona? (1ste ronde)

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    MWB gefeliciteerd met jullie poezekindje! Je kan het toch niet snappen dat iemand 2 van die levende wezentjes ergens achterlaat. Gelukkig maar dat jullie ze hebben gevonden en dat jullie zo sociaal zijn om ze mee te nemen :thumup:

Gerlinde ik zou het er ook flink van nemen! Nu kan het nog, straks moet je het 9 maanden laten staat ;)

Silla ik zou ook even langs de dokter gaan. En wat mijn altijd hielp is vitamine C. Die pillen van de kruidvat en dan een dubbele dosis. Wat je niet nodig hebt plas je uit en dat is weer heel goed tegen een blaasontsteking! Ik heb het jaren geleden chronische gehad, het is en blijft erg vervelend! Beterschap!
    Over de knipperende m van de persona dat kan denk ik komen omdat de persona je cyclus moet leren kennen en dus ook niet weet hoe lang de cyclus is.

Hier vanaf de wacht(pijn)bank (hele goeie Gerlinde) weinig nieuws. Word achterlijk van mijn lichaam, de memmen zijn weer gevoelig, vandaag een zeurende buikpijn gehad. Dus schiet lekker op hier allemaal. Het liefst zou ik in deze weken mijn bed induiken en er pas na de nod eruit komen.

8. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @pluys, dat lijkt mij ook heerlijk een winter-weekslaap, ik zou zo met je mee doen, hihi!
    Tja deze laatste week is het lastigst van de hele cyclus, ik voel met je mee.

@mmw ik vind het ook ontzettend nobel van jullie dat jullie de zorg voor zo'n schattig poesje op jullie hebben genomen, super! Ik zou ze ook niet kunnen laten staan hoor.

@silla, ik moet je eerlijk zeggen dat ik de dagen na mijn ovulatie eigenlijk helemaal niet meer naar de persona omkijk, alleen wanneer de M weer ingedrukt moet worden wanneer de :evil: :evil: :evil: zijn gekomen. Ik zou me er niet al te druk om maken.

Morgen ga ik weer op jacht naar teststaafjes.

Ik ga even een lekker warm en geurend bad nemen, hmmmmmm

9. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Jaaah lekker winterslaap! Dat lijkt me heerlijk ;) . Kunnen we van het wachtbankje geen wachtsofa maken? Zo eentje waar je lekker met z'n allen op languit kan! Wie wil er koffie? :)

Nou Pluys, ik kan me je frustratie wel voorstellen! Het blijft een bijzonder iets, het vrouwelijke lichaam. Ik snap er ook niets meer van :( . Nog ff volhouden meis, dan heb je een dikke vette posi test in handen. Ik ga er in ieder geval veel goede wensen voor doen!

Deze week is een spannende week voor ons. M'n mannetje had gisteren een sollicitatiegesprek in Best (bij Eindhoven) en vrijdag eentje in Ede (bij Arnhem). We wonen in Groningen, dus als hij wordt aangenomen, dan betekend dat verhuizen, misschien wel helemaal naar de andere kant van het land. Hij heeft er wel zin in, vooral de laatste functie is op z'n lijf geschreven. Het zou zo fantastisch zijn! Willen jullie voor hem duimen? :thumup:

Liefs,
    MWB

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ff snel want ik zit op het werk en gezien ik in de top 3 sta van 't "internetmisbruik" op kantoor ;) wil ik jullie toch ff laten weten dat ik GEEN blaasonteking heb. Ik merkte vanmorgen ook niets meer bij het peacen hihihi. Maar goed toch maar ff naar de HA gegaan.
    Dusssss geen medicijnen (ik haat dat nl.).

Groetjes Silla

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He meiden hoe is het hier? Pluys... voor jou wordt het al spannend... al tekenen aan de wand...?

MWB zal zeker duimen voor je man.. zou wel gaaf zijn toch!

Ik keek vandaag even op mn persona daar stond dag 45 en nog steeds de m te knipperen.. wel grappig!

12. music4life

music4life Niet meer actief

wil ff delen dat ik ook de persona gebruik en op dag 21 zit...k heb iedere dag een rood lampje.... dus ja we zijn ok om de dag aan het vrijen niet dat ik dat erg vind hoor hihihihhi

13. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    nou meiden lekker ahum op de wachtbank?

danielle is het je eerste ronde? veel rode dagen he, heeft ie je ei wel gevonden deze maand?

hahaha bruidje hij kan toch nooit zo lang doorgaan...wel grappig, gaat alles nog voorspoedig?

14. music4life

music4life Niet meer actief

het is onze 3e ronde alweer ik ben de persona pas deze maand pas gaan gebruiken ....id veel rode dagen en hij heeft mijn ei idd niet gevonden hellaas,,volgende maand als het nodig is tenminste dan ga ik tempen

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    MWB ik duim voor je man! Spannend hoor om te verhuizen naar een hele andere stad. Heb er echt bewondering voor. Zou het zelf soms ook willen maar durf nooit die stap te zetten.
    En die wachtsofa vind ik een super idee, kreeg al een beetje een zere kont van die bank :) . Ja ik lust wel een bakje troost!

Silla foei foei in de top 3 van misbruikers :) . Ben ook erg blij dat wij geen pc met internet op de werkvloer hebben!
    Hey en gelukkig geen blaasontsteking! Moet je nog veel plassen?

Bruidje ja hier genoeg tekenen :) maar dat heb ik ook als ik ongi ga worden. Ik ga me natuurlijk wel aan onze deal houden hoor! en blijf de komende 9 maanden roodloos!

Danielle welkom bij de club!

Noukie IK WORD GEK OP DE SOFA :) :)

hier verder geen nieuws. aleen maar wachten wachten en nog eens wachten :rolleyes:

16. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Pluys: Melk en suiker? :)
    Let maar op meid, geen rode dagen meer maar roze!

Tja, verhuizen ... ik woon nog geen twee jaar in Groningen :). Ik woonde hiervoor in Zwolle, Amsterdam, op Djerba in Tuniesie, Almeria en Malaga in Spanje, Breda, geboren en opgegroeid in Zwolle, dus verhuizen is mij niet vreemd. Voor mij is het geen probleem hoor, ik werk via Secretary Plus en kan door het hele land wel opdrachten krijgen. Mijn man daarentegen woont al bijna 20 jaar in Groningen, met een tussenpoos van een jaar in Berlijn, maar goed, voor hem is het iets spannender dan voor mij. Hij is overigens geboren en getogen in Leeuwarden, niet dat jullie denken dat hij nog 20 moet worden, hi hi hi :)!

Meiden echt superlief dat jullie zo meeleven en voor 'm duimen. Hij kan alle "positive vibes" goed gebruiken!! Thanx!

@Danielle: Welkom en veel succes met testen en klussen ;)!

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik alleen suiker graag!

Jeetje zeg je hebt echt op veel plaatsen gewoond. Ik woon al 27 jaar in dezelfde gemeente :)
    Ik blijf duimen dat je man wordt aangenomen!

hier weinig nieuws, heb er alleen zeurende buikpijn bij gekregen. Nog 5 dagen wachten.....

18. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Pluys: het blijft spannend hey ... en ik blijf voor je duimen. Zeurende buikpijn .... hmmm het zou innesteling kunnen zijn, maarreh hou het even goed in de gaten joh! Dikke knuff voor je zeurende buikje ;)

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dank je wel! Ik weet echt niet wat ik er allemaal van moet denken. Mijn bmm zit nu al sinds gister hoog. Terwijl die meestal laag zit en veel van plek wisselt (hoog naar laag en laag naar hoog). Maar nog 5 dagen om me gek te maken ;)

Ben net even in de lounge aan het lezen pfff ik weet niet wat ik lees, weer een bedrieger! erg hoor!

20. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ja joh, het is niet te geloven. Wie doet toch zoiets... Ik begrijp het gewoon niet. Je kunt toch op een andere manier wel aandacht krijgen? Maar goed, laten we er niet verder over uitwijden, daar heeft niemand wat aan.

Meid, kan ik nog wat voor je doen terwijl je je aan het opvreten bent op onze comfi sofa :)?

Deel Deze Pagina