Okay, een koffie met suiker en ik heb nog een onwijs lekker chocoladecassata in de koelkast liggen, met chocoladesaus! Zal ik je daar een stukje van doen? Nog iemand wensen?
Ooooh, dit is echt het uberlekkerste wat je kunt doen met chocolade en koekjes. Het is een beetje een idee van een tiramisu en een cassata. Je maakt een soort van chocolademousse met daarin kleine stukjes biscuit en amaretti en Italiaanse likeur. Echt zoooo lekker. Je bekleed een cakevorm (langwerpig) met vershoudfolie, doopt lange vingers in de likeur en bekleed daar de bodem mee. Dan het chocomengsel erop en afmaken met nog meer in likeur gedoopte lange vingers. Mjammmmmm!! Dan een nachtje laten opstijven in de koelkast ... echt "peace of cake". Jammer dat we zo vel uit elkaar wonen, want ik had je zo een stukje gebracht, echt waar! Dat heb je wel verdiend meid.
oehhh dat klinkt heel erg gevaarlijk! Maar als je man wordt aangenomen dan kom je steeds meer in de buurt
Het is inderdaad bijna "death by chocolate", zeker gezien mijn huidige gezondheidsstatus . Het lijk mij in ieder geval erg leuk om op de Veluwe te gaan wonen, de baan is nl. in Ede.
maar een vervelende dood is het dan niet Ja de veluwe is erg mooi, woon er zelf ook! Wanneer krijgt je man meer te horen?
Hij moet eerst nog op gesprek vrijdag, ik hoop zo dat ze hem geschikt vinden [-o< . Hij is maandag op gesprek geweest in Best (noord-brabant) en ik heb geen idee wanneer ze hem uitsluitsel geven. Ik hoop dat ze er niet al te lang mee wachten, want het is onwijs spannend! En niet goed voor m'n bloeddruk (geintje he). Ik laat het jullie in ieder geval weten!
oeh hele spannende dagen dus! Ik blijf nog even door duimen voor je man! Maar hoe kan je nu op het forum zijn als je in de trein zit ?
Leve mobiel internet! Ik ga zo echt onderweg, naar huis! Ik zit nl. ook in die beruchte top 3 ... net als Silla Foei :thumbdown:
Wat een slechte meiden hier zeg Ben echt blij dat ik geen internet op het werk heb want dan stond ik op nummer 1
He Pluys, nog niet in de verleiding om eerder te testen... vind het altijd zo knap... ik zit altijd 10 dagen na eisprong al te testen...pfff... MWB wanneer hoort je man iets van zn gesprek? Hier alles goed! Nog 2 weekjes en dan weet ik of ons beebje goed groeit!
Hij heeft vandaag bericht gehad dat hij bij de Rabobank in Best op tweede gesprek kan komen. Dus dat is al positief en superspannend! Morgenmiddag heeft hij een gesprek voor de functie van Coach bij een bureau voor Communicatietrainingen in Ede, als dat net zo goed verloopt als die van maandag... Dat is wel zijn droombaan [-o< . Wat spannend Bruidje, nog twee weekjes voor je eerste echo! Blijf je ervaringen hier posten hoor meid! We gunnen het je van harte en het is leuk om zo een beetje met je mee te genieten. Voel je je verder goed? Liefs, MWB
Spannend hoor! Ik duim voor jullie! Ik voel me altijd het meeste thuis op dit forumpje hahhaa.. gek eigenlijk... Ik blijf julie dus zeker volgen! We gaan voor een roze personaforum! Met mij alles goed, ben wel onzeker of het nu allemaal goed blijft gaan maar ja dat zal nog wel blijven tot de 3 maanden voorbij zijn...
Hi meiden! Wat is het hier altijd gezellig druk! Ik heb een aantal dagen niet geschreven omdat de moeder van mijn beste vriendin ploseling is overleden, vandaag was de begrafenis . Het was erg droevig allemaal. Ik hoop dat ze voor ons allemaal een engeltje naar beneden stuurt. @mwb jeetje wat een spannende tijd voor jullie, maar het klinkt allemaal erg hoopvol! Mocht dit niet lukken dan kunnen jullie altijd een eigen verhuisbedrijf gaan beginnen, jij bent een vrouw met verhuis-ervaring ! @pluys, hoe gaat het met je? D-day komt steeds dichterbij he. Ik hoop echt voor je dat het raak is. Oh ja, door het overlijden helemaal vergeten nieuwe staafjes te kopen. Gisteren avond op de valreep nog staafjes bij een avond-apotheek kunnen kopen, pfff kantje boort. Dag dag
MWB goed nieuws zeg! blijf gewoon nog even doorduimen en straks maar hopen dat je man zelf de keuze heeft waar hij naar toe wilt! En dat jullie in je toekomstige nieuwe woonplaats heel erg gelukkig gaan worden samen met je man en een heel mooi kindje van jullie samen (het is je zo gegunt) Bruidje nee nog niet getest Durf ook niet ik denk dat het een soort zelfbescherming is. Zo'n negatieve test is toch altijd heel confronterend! En de keer dat ik wel zwanger was had ik op de dag na mijn nod een vage test dus ik wacht in ieder geval nog tot zaterdag (heel misschien zondag even kijken) Gerlinde Ik wil je eerst even heel veel sterkte wensen! Hier word ik bijna gek Ik voel natuurlijk vanalles (zoals altijd ) We moeten nog een paar dagen geduld hebben en dan weten we waar we aan toe zijn! Silla ik heb je al een aantal dagen niet meer gelezen hier, hoe gaat het met jou? Heb je al last van bepaalde dingen?
he pluys sterkte met wachten he hier zijn de rode dagen begonnen...denk dat ik morgen met de teststaafjes moet beginnen...op zoek naar mijn ei
Ha ha ha, ik zit gewoon op de sofa ... misschien zit je te ver weg . Ik ga zo een kopje thee zetten, iemand zin in thee?