Hi hi hi! Ik lig in bed te broeden . Ben idd op 't werk . Soms is het best handig om een kantoor voor jezelf te hebben hi hi hi. Maar ik ga nu weer hard aan het werk :^o .
Op deze site kun je die van Matcare bestellen, die vind ik persoonlijk erg fijn. Ik gebruik zelf de cassettes, maar de dipsticks zijn voordeliger. Clearblue en predictor hebben ook ovutesten, die kun je bij de drogist krijgen. Maar die zijn wel duurder.
danielle ik bestelde altijd deze : Mat Care Zwanger worden Set Strip. Het voordeel is dat er ook 2 zw testen inzitten. Die heb ik verzameld een aantal maanden lang en nu kan ik ze allemaal op gaan testen! Als je vragen hebt hoor ik het wel! MWB harde zwoeger die je bent gek dat je in de top 3 staat
Wat een gezellige drukte op het forumpje hier..! Hoe is het Pluys? Al een beetje aan het idee gewend? Hier alles goed, gister heel erg misselijk geweest maar vandaag is het weer goed te doen tot nu toe... het komt en het gaat zeg maar... Nog ruim een weekje tot de echo.. spannend!
plys i want more info over de mst care heb je die? lijkt me makkelijk ik ga volgende maand ok tempen (nog niet ong )maar toch bedankt
Hey Bruidje!! Wat gezellig dat jij ook de hoek om komt kijken. Op aanraden van Pluys lig ik nu in m'n bedje en kom ik er de komende week niet uit . Je kunt wel wat krijgen voor de misselijkheid hoor, er zijn van die lollies op de markt: http://www.bellypops.nl/ en volgens mij hebben ze bij de drogist ook wel pilletjes verkrijgbaar. Wel handig om bij je te hebben, "just in case". Je echo komt idd steeds dichterbij, spannend hoor!
Die zijn te verkrijgen via deze site: http://www.zwangerschapspaginashop.nl/zwanger-worden-sets-c-52.html Wel een beetje opletten hey
Danielle wat wil je weten dan? Bruidje ja begin nu echt aan het idee te wennen dat ik over 8 maanden een mooi kindje in mijn armen mag hebben van mezelf! MWB ga ervoor! en kom pas dat bed uit als je bevrucht bent!
Ja hallo! Ik lig al vanaf vanochtend half 8 met m'n benen in de lucht! Ik moet strakjes toch wel wat eten? Hi hi hi hi!
tosti is onderweg! heb trouwens in mijn album de allerlaatste test staan met een hele lieve kaart van mijn vriendinnetje