Net een tampontest gedaan en die was helaas licht rose Maar het is wel snel zeg na mijn ei Op dag 19 zou ik mijn ei gehad hebben en ik zit nu op dag 27 De persona geeft ook nog niet het signaal dat ik op moet letten dat mijn regels er aan komen Ik ga morgen maar eens een test doen. Ik had er nog 1 over Was te laat met testen op dag 6 Zal mij benieuwen...
JA, Ooievaar, doe maar een test! Maar als het een innesteling si dan zou de test dus nog neg. kunnen zijn want pas daarna maak je HCG hormoon aan!
Ja ik ga gewoon eens kijken Ik gebruik dan die ovulatietest zonder apparaatje Iemand zei dat ik dat kon doen Ff kijken wanneer ik dat doe
het is niet waar OOievaar als het wel zo is dan wens ik jou heel veel succes in de volgende ronde heel heel heel veel liefs samantha
Nee geen test gedaan Mijn ongi is toch onderweg Temperatuur is al wat gezakt en ik heb krampen en rood en bruin verlies
Nee he Ooievaar, dat mag niet! Balen meid..... Maar als je nu ongi wordt heeft de persona toch gelijk of niet? En als je naar het tempen kijkt zou dit theoretisch gezien ook een innesteling kunnen zijn of niet? Ik hoop natuurlijk het laatste....... Sterkte meis Dikke knuffel van An
Ik weet echt niet wat ik moet denken nu Vind het deze maand heel vreemd Ik hoop op een innestelling, maar ga er niet vanuit Heb nu bruinverlies...
Net naar de wc geweest en ja hoor een veeg slijm met oud bloed. Nou ik snap het niet zo goed De persona gaf dus op dag 17 en 18 een "O"aan Dat betekent dan neem ik aan dat de eisprong op dag 19 geweest is De persona staat nu op dag 28... Dus dan ben ik pas 9 dagen verder. Hoe kan dit nou Is dit te verklaren??? De persona geeft ook nog niet aan dat ik moet op letten dat als mijn regels er zijn dat ik de "m" in moet drukken Dus die verwacht ook nog geen menstruatie Als ik naar FF kijk, die twijfelt zelf dat ik mijn ei op dag 21 heb gehad Dan kan ik toch nog helemaal niet ongi worden Dan zitten er maar 7 dagen tussen??? Heb wel ongi krampies... heel weinig maar toch
Misschien dat het daar aan ligt, maar aan de andere kant geeft de persona niet voor niets aan dat je ei eraan komt..... Ik begrijp er niets meer van..... FF twijfelt nu dus ook? Liefs An