Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    vind ik ook pluys jij ook lekke slapen ;)

2. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hey meiden, jullie ook lekker slapen. We zijn net terug van de film "Alles is Liefde", echt een aanrader.

That's the spirit Pluys, gewoon lekker positief blijven denken. Jullie hebben er idd recht op. Ga maar lekker voor die echo, dan heb je rust, want dan heb je je kindje gezien in je baarmoeder.

Dikke kus en welterusten allemaal!

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal!

Hoe kan dat nou er is niemand geweest hier in deze topic?!?!

MWB de film is dus echt goed, hij lijkt me erg leuk!

Hoe bevalt het jullie op de wachtbank? Kunnen jullie het een beetje volhouden?

Ik ga maandag bellen voor een echo, en ik wil hem eerder. Ik wil gewoon de bevestiging dat "Bo" goed en lekker warm in de baarmoeder zit.

4. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    he pluys...ja het blijft wachten en wachten...heb al twee dagen lang van die soort spierpijn in mijn onderbuik....maar ja ik weet ook niet meer wat ik voel in mijn lichaam! het duurt wel erg lang!
    is je goed recht hoor om al te bellen..dan heb je een beter gevoel...en een mooi bewijsstuk dat het toch echt wel waar is :)

5. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Goedemorgen dames!
    Geniet van jullie zondag en Pluys, ik hoop dat je snel terecht kunt voor een echo.
    Liefs,
    MWB

6. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    heb je nog een spa en fruit mwb mijn glas is leeg ;)

nu veel witte afscheiding en buikkrampen goed teken?

7. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Geen probleem, welke smaak :)
    Zou kunnen ... spannend hoor Noukie ;)

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hoe gaat het met de dames op de sofa?

Noukie ik had ook een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, dus wie weet!

MWB al ergens last van?

9. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hier alles prima, geen verschijnselen. Jij ook een Spaatje?

We hebben een druk weekend gehad, ik heb zometeen erg veel zin in m'n bedje. Volgende week wordt weer eer drukke werkweek.
    Fijne avond nog!
    Liefs,
    MWB

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    mag het ook een warme chocomel zijn?

Heel slim dat je je bedje in gaat duiken! Slaap lekker en succes volgende week!

11. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    is witte afscheiding ook een symptoom?
    en pluys had jij het ook al zo snel na je eisprong of veel later?

mwb wel een lekkere afleiding zo´n drukke werkweek...ik moet ook weer 40 uur zwoegen pfffffff maar het wordt ook lekker druk dus gaat het weer snel voorbij :)

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik had gelijk na mijn eisprong hele gevoelige tepels. ik dacht een week na mijn ei dat mijn buik begon te zeuren.

13. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    hmmm aan mijn borsten heb ik dus nergens last van maar die zeurderige pijn dat heb ik nog nooit gehad...en sinds vandaag zoveel witte afscheiding..vind het allemaal nog maar wat vroeg en ga van alles in mijn hoofd halen...argh word er gek van

14. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Hi Noukie,

Ook veel afscheiding kan een teken zijn. Ik had dat ook. Ik duim voor je. Nog even een week volhouden en dan kun je testen.

Liefs, Pechvogel

15. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    hahaha ja pechvogel bedankt...ik heb het eerder echt nooit gehad zoveel..en die buikpijn vind ik ook zo raar...maar vind het zo snel al...en van mijn borsten heb ik geen last terwijl dat toch vaak een groot symptoom is...argh wachten ik word er gek van...
    gaat het bij jou goed met je zwangerschap?

16. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Pluys, GEFELICITEERD.
    Sorry dat ik even in kom breken maar ik zag bij een ander topic (BBZ) dat je zwanger was. Geweldig meid!
    Spannend, ik weet wat je doormaakt! Ik kreeg bij zes weken een echo en dan kunnen ze zien of het in de baarmoeder zit! Ik hoop het zo voor je!

Groetjes Illy

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden, hoe is het hier op de wachtbank?

Bij mij alles goed.. spannende week.. vandaag begon vorige keer mijn miskraam.. dus iedere x als ik naar het toilet ga vind ik het eng... maar goede nieuws is dat ik donderdag hopenlijk een echo krijg en dan weet of ik echt mag gaan genieten...

18. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Jeetje meis, ik snap best dat het vandaag zo spannend voor je is. Wat fijn dat ze je echo vervroegd hebben, dan heb je ook wat meer rust.

Hier op de wachtbank niets bijzonders. Pluys vroeg al naar symptomen, maar ik ben eigenlijk alleen maar erg moe. Ik denk dat ik tegen een griepje aanzit, vorige week voelde ik me ook al alsof al m'n ledematen van m'n lijf zouden breken. Oh well, gaat wel weer over voordat ik een jongetje word.

Kom er maar even lekker bij zitten :). Pluys, ik heb je chocolademelk nu pas heet, kom je 'm even halen? Heb je al gebeld trouwens? Wanneer mag je?

Heel veel liefs,
    MWB

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi MWB,

Ze hebben de echo niet vervroegd, ik moet donderdag naar de gyn en de 20e naar de vk.. Dus ik verwacht dat ze donderdag in het zhuis al een echo maken... Gadver.. de griep heerst ook nog steeds volgens mij.. maar hopenlijk is het wat anders :)! Ik duim voor je meis.. het is je zo gegund! Nou ik kom ook wel gezellig op de bank zitten.. bakkie thee alsjeblieft :)

Weet je al wanneer jij je echo hebt Pluys?

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi allemaal

@pluys gefeliciteerd met je zwangerschap ik had het toch gezegd dat je de volgende zou zijn echt leuk hoor

hier de eerste echo al gehad en er was een vruchtje aanwezig zit ook mooi in de baarmoeder en woensdag krijgen we de termijn echo zal de eerste echo is nog niet zo duidelijk in mijn album zetten

groetjes naomi

Deel Deze Pagina