Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal!

eindelijk gebeld vandaag: ik krijg 20 november om 15.35 uur de eerste keer ons kindje te zien!
    Zat me druk te maken toch om een datum, maar had geen keus. De assistent van de gyn heeft me 2 opties gegeven wanneer het kon. Dus op 20 november of 22 november maar dan kan mijn man niet. Dus eigenlijk geen keus :)
    Eerder een echo maken ging ook niet want wil bij mijn eigen gyn en die is deze week met vakantie!
    Wat ik wel jammer vind is dat ik waarschijnlijk het hartje nog niet zie kloppen want ben dan net 6 weken zwanger. Maar misschien kan ik nog een echo lospeuteren :)

Ik blijf voor jullie allemaal duimen op de wachtbank!

Bruidje probeer jezelf niet gek te maken, deze keer gaat het helemaal goed komen!

Naomi dank je wel! Ja je hebt helemaal gelijk gehad :thumup:

MWb hopen dat het geen griepje word! Veel vitamines nemen en lekker op tijd naaar bedje toe!

Illy dank je wel! Ja ik vind het wel weer heel spannend, heel anders als de vorige keer toen ik zwanger was. Maar deze keer zit ons kindje heel mooi en warm in de baarmoeder!

Pechvogel hoe is het met jou?

noukie hou je het nog vol?

2. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Pluys,

Misschien zie je het hartje wel hoor. Bij mij eerste zwangerschap had ik met 5 weken 6 dagen een echo en het hartje klopte toen al! Dus het zou zo maar kunnen!

Ik hang vandaag lekker op de bank. Ik heb vandaag een vruchtwaterpunctie gehad. Eind deze week de uitslag van de punctie (een versnelde test). Dus het is weer spannend. Verder gaat het goed. Af en toe last van mijn rug, maar ik mag niet klagen. Eind deze maand al de 20 weken echo. Het gaat toch weer snel!

Veel succes op 20 Nov.

Liefs, Pechvogel

3. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Nou dames, ik ben weer terug en we hopen op een Frans wonder!
    Vandaag had ik weer een groene dag.
    Als mijn eisprong op dag 13 is geweest dan is mijn NOD natuurlijk ook eerder en klopt mijn banner natuurlijk ook niet meer.

Maar euhhhh is er nog een plekje vrij op de bank? Het wordt wel druk he, hihi!

@Pluys wat gaaf dat je de 20e je eerste echo krijgt, echt iets om naar uit te kijken!
    Nu moet je idd iets langer wachten, maar je hebt hierdoor ook een grotere kans om het hartje te zien kloppen. En tja, die gynaecologen zijn ALTIJD op vakantie als je ze nodig hebt.

@Bruidje, ik voel helemaal met je mee, maar probeer te geloven in een goede zwangerschap deze keer!

@Noukie houd je het nog vol?

@MWB ik hoop echt voor je dat je verschijnselen op iets anders duiden dan de griep.

Slaap lekker

4. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ik heb mijn banner toch maar even aangepast op een cyclus van 28 dgn ipv 34.

5. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    pfffffffff het wachten duurt lang...ik ben gisteren ontslagen van mijn werk..dus ik ben heel erg down...

6. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Whaaaat! Noukie, wat vreselijk? Ben je nu thuis dan? Is je werkgever aan het reorganiseren ofzo?

7. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja ik ben thuis...door mijn eerlijkheid wat mijn collega´s niet konden hebben hebben ze me eruit gewerkt

is wel een mooie afleiding hihihi

8. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Tja, je moet er maar het beste van maken. Ze hebben je toch wel een mooie oprotpremie gegeven toch? Wat ga je nu doen dan?

9. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja heel snel op zoek naar een nieuwe...heb alweer aangemeld op vacaturebank en uitzendbureaus eventueel...en ga de kranten spitten..maar ben gelukkig dus nu even niet zo bezig met zwanger worden...of iig het wachten niet
    maar ik baal zo!

10. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik kan het me voorstellen, wat een gedoe hey. Werkte je er al lang? Vergeet je niet in te schrijven bij het CWI, want je hebt recht op WW als je minimaal 26 weken aaneengesloten hebt gewerkt.

11. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    dank je wel voor de tip

hoest met jou?
    gaat het wachten nog?

12. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ja hoor, gaat wel. Nog steeds errug moe. Zit nu lekker thuis te werken. Geeft meer rust aan de kop, niemand die telkens aan je hoofd zit te zagen, gewoon lekker thuis met je poes op schoot ;). Ik hoop dat je snel wat leuks vindt.

Groetjes,
    MWB

13. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ongeveer even lang wachten haha...laten we het beste hopen

14. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Jeetje Noukie wat rot voor je, maar hoe kunnen ze nou zomaar op straat zetten? Ga je een procedure starten?
    Ik hoop dat je snel een andere baand vindt, succes!

15. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nou meiden ik heb nog even niks gelezen dat komt morgen wel allemaal!

Net terug van vakantie dus ff rustig aan doen nog maar ik kan jullie wel vertellen dat ik ZWANGER ben! :)
    Ik kwam er in de vakantie achter gekomen ik ben super blij!

IK heb niet het idee dat het door de persona is gekomen want ik had gewoon 27 dagen rood :(

iedereen die moeten wachten ik zal duimen!

16. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    klopt je banner wel stef? hihi

tja het is een spelletje geweest van een hele fijne collega NOT die mij als een bedreiging voelde...en mijn chef is overspannen en nam klakkeloos aan wat zij zei...dus..
    krijg nog een maand doorbetaald...maar ben al druk zoekende naar iets anders

17. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    hahaha ja zo ziet ie er mooi uit...was je eerste maand met de persona?
    oh gefeliciteerd natuurlijk ;)
    geniet er lekker van

18. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja was idd de eerste maand. Maar ik heb echt niet op alle rode dagen geklust waren mijn teveel :)

Bedankt!
    Nu jij nog;)

19. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    hahaha ja stef...heb mijn ei weer gevonden en heb last van allerlei kwaaltjes maar ja ik hoop nergens meer op eerst..nog 8 daagjes wachten :)

20. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Stef: Gefeliciteerd! Geniet ervan.

@Noukie: Je bent toch niet akkoord gegaan met je ontslag, je moet het die collega niet makkelijk maken! Bah, ik kan niet zo goed tegen onrecht [-(

Deel Deze Pagina