Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Noukie balen zeg van je ontslag!

Hoe is het hier verder op de wachtbank? Bij mij alles goed.. ben verder dan de vorige keer in ieder geval :)

Morgen echo.. spannend!

2. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    nou ja mwb ik kan dus ook niet tegen onrecht..kijk ik kan er niet tegen als je eerst poeslief tegen iemand doet en vervolgens als diegene net de deur uit is haar als rotte vis uit te schelden..ik deed niet mee aan die cultuur en dat accepteerden ze niet....ik kan dan heel erg boos worden en ook dat accepteerden ze niet..tja dan wil ik ook niet werken daar.....dus ik vind het wel best zo...moet alleen heel gauw een andere baan zoeken...

hier heb ik veel symptomen...pffffffffff spannend nog iets minder dan een week wachten...

succes met je echo morgen bruidje

3. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Noukie; je moet maar blij zijn dat je van dat zootje af bent. Denk je dat je snel weer een nieuwe baan hebt?

Hier nog steeds onwijze vermoeidheid. Ik temp en die blijft nog steeds hoog... Het zou een ongelofelijk wonder zijn ... ff afwachten nog.

4. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja natuurlijk, ik heb een goede vooropleiding duss...

spannend hoor mwb....ik temp niet dus ik zou het niet weten, maar ik heb zere borsten, misselijk, pijn in de onderbuik en witte vloeiing

5. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Noukie; ik wens je heel erg veel succes! Je weet nooit waar het goed voor is geweest ;).

6. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    @Noukie

Dat wordt druk duimen voor jou. Zowel voor een zwangerschap als een leuke nieuwe job! Ik hoop voor je dat het allebei gaat lukken. In welke branche ben je werkzaam of zoek je werk?

Liefs, Pechvogel

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Stef Gefeliciteerd!

noukie nog even volhouden! En wat een gezeur zeg op je werk! Wees blij dat je daar weg bent!

MWB hoe komt het toch dat je zo moe blijft?

Bruidje veel succes morgen en geniet van je kindje!

Pechvogel ik hoop dat ik een hartje krijg te zien volgende week!

Hier verder weinig bijzonderheden. Nog steeds alle symptomen. Heb het idee dat mijn buik dikker is geworden. nog 6 dagen tot de echo!

8. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hi Pluys! Geen idee joh, ik gooi het maar op een griepje waar ik tegenaan hang. Ik heb verder absoluut geen symptomen, het zou ook een klein wonder zijn mocht ik nu zwanger zijn geraakt. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Mijn mannetje heeft op 26 november z'n tweede gesprek in Best, dus allemaal duimen. Maar goed, dat duurt nog wel ff, eerst op 21 november een gesprek met de gyn, ben echt niet te geloven zo benieuwd. Niet okay al dat wachten. Maar ja. Ik ga zo ook nog even de HA bellen, want maandag was m'n bloeddruk aardig gedaald, ik ben wel benieuwd wat ze daarvan vindt.

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hey MWb De wonderen zijn de wereld nog lang niet uit hoor!
    spannend het 2de gesprek voor je man. En dan ook nog het gesprek bij de gyn, spannende tijden voor jullie! Mijn duimen blijven overuren draaien!

10. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Dank je Pluys ;)
    Liefs,
    MWB

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hallo allemaal

vandaag 2de echo gehad en het hartje klopte niet :cry: morgen terug naar de gyn en dan horen we het wat er verder gaat gebeuren

naomi

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hallo allemaal
    sorry dat was 2x

naomi

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hey meis...
    wat een rot nieuws... kan me goed voorstellen dat je je flink klote voelt....
    sterkte morgen bij de gyn!
    dikke knuffel!

14. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @minimuis; wat naar meis, hoever ben je?

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi Mamawannebe

ik was 7weken en 2dagen maar het was al ergens in de 5de of 6de week gestopt met groeien mijn baarmoeder is wel gegroeid maar het vruchtje was maar 4.3mm en 2weken geleden 3.3mm dus maar 1mm gegroeid dit is de vierde keer dat het mis ga ben bang dat het bij ons nooit ga lukken ik voel me zo rot had het niet aanzien komen geen bloed verlies of krampen helemaal niks

16. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Jeetje minimuis! Wat vreselijk, ik wens je ontzettend veel sterkte. Geef je wens niet op, meis.
    Ik zei zojuist dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn en daar geloof ik hard in. Mijn man heeft zwak zaad en ze vermoeden dat ik in de overgang ben, maar we houden hoop. Ik zal voor jou ook goede wensen doen. Kop op meid.

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    jeetje Naomi wat een k*t nieuws zeg! ik wil je veel kracht en sterkte wensen en geef je wens niet op!

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Heel veel sterkte Naomi!

19. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Bruidje; succes morgen! ik wens een mooi kloppend hartje voor je ;)

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Thanx MWB! Jullie horen het wel!

Deel Deze Pagina