Snap ik, maar je bent nu al verder dan de vorige keer. Doe het nog maar een maandje rustig aan, niet bungeejumpen of parachutespringen . Zonder gekheid, je hebt het hartje zien kloppen, dus denk daar maar aan. Probeer er toch maar een beetje van te genieten, die 4 weken zijn voorbij voordat je het weet. Dikke kus!
maar ik heb zo´n voorgevoel (zit er vast helemaal naast ) enne zaterdag is mijn vriend jarig en dan wil ik hem een heel mooi cadootje geven...kan me eigenlijk niet meer bedwingen pfffffff
ja ik weet het maar het is zo moeilijk vooral omdat ik nu thuis zit, woon jij in de stad groningen? misschien ben ik toch maar eigenwijs haha
Weet je, als het straks misschien (wat we niet hopen) een negatieve uitslag is, dan komt het wellicht harder aan. Dat heb ik tenminste dit jaar wel gehad toen m'n vader in april jarig was. Tja, misschien ben je gewoon wel een eigenwijze Fries en ga je toch testen. Wij wonen inderdaad in de stad Groningen, hartje centrum. Maar ik kom oorspronkelijk uit Zwolle en mijn man uit Leeuwarden. Hoe staat 't met je geduld of ren je al naar de badkamer?
ja ga zo iig even testen halen hihihihi kom (gelukkig) ook niet oorspronkelijk uit friesland haha maar ja ben toendertijd mijn vriendje achterna gereisd hihi krijg je van een relatie via het internet..ook een forum haha ikke heb ook nog een hartje groningen gewoond op een woonboot aan de turfsingel! vind het altijd nog een leuke stad om te sjoppen dusss ga zo toch maar evne testen halen haha
Ha ha ha ha ha, wat grappig. Wij wonen vlak achter Pathé, onze binnentuin grenst aan hun achterkant. Je hebt je goed aangepas hey, is ze toch een test gaan halen ... [-(
hahahaha negatief natuurlijk...duh vijf dagen voor nod maar ja er zijn nog kansen hahaha was gewoon nieuwsgierig nou toch maar dinsdag weer testen hihihihi
ach ja ik had het kunnen weten nu haha maar verveel me toch maar.. sollicitatiebrieven zijn al de deur uit en is nu afwachten en net afspeuren voor werk op goed geluk volgende week ik zal ook heel hard gaan duimen voor jou
Thanx! Ben je in Leeuwarden op zoek naar werk of in een anders Frieze stad? Wat zoek je precies? Ik kan misschien m'n oren en ogen wel openhouden. Als je 't niet en plein publiek kenbaar wilt maken, stuur me maar een pb-tje anders.
het allerliefst in de evenementenbranch mwb...heb vrijetijdsmanagement gedaan ja bruidje ikke weet het maar ja was toch wel ff spannend en ik wist het van te voren toch wel maar het is nog wel leuk om te testen haha
Hmm ... das andere koek. Ik heb NHTV in Breda gedaan, maar werk alweer een tijdje niet in 't toerisme/reisbranche. Ik ben nu directiesecretaresse bij Secretary Plus en daar kunnen ze altijd goede secretaresses gebruiken. Ze hebben ook een filiaal in Leeuwarden en daar heb ik morgen een training. Maar je hebt al een paar brieven de deur uit, duimen dat je op gesprek mag komen. Ik ga zo lekker naar huis! Brrr, heb ik het toch nog de hele dag uitgehouden hier