Hallo allemaal, Wat een drukte op de wachtsofa zeg, willen de dames iets lekkers? Ik blijf echt duimen dat deze topic heel snel helemaal roze wordt! Gister het nieuws aan de schoonlui verteld, helemaal gelukkig natuurlijk! Nu hebben we afgesproken dat we het verder nog even stil houden. De mensen die ons de vorige keer heel erg gesteund hebben die weten het nu en de rest moet maar lekker wachten! Fijn weekend allemaal!
Hey Pluys, kom je ook ff kijken. Over roze en wat lekkers gesproken, ik lust wel een kopje thee met zo´n glacé koek, mjammm! Groot gelijk trouwens dat jullie het nog even voor jullie houden, met uitzondering van speciale speciale personen uiteraard. Geniet van je weekend, met een mooie echo in ´t vooruitzicht. Hier alles een beetje halfjes, nog steeds vermoeid, maar nu ook duizelig en bij vlagen misselijk. Bah, waarom zet dat griepje nou niet gewoon door! Ik word er gek van, om de haverklap moet ik ff zitten. Verder ben ik druk aan het schuiven met van alles en nog wat. Ons vachtje komt nu pas op vrijdag en heb ik mooi de tijd om alles aan kant te zetten. Ik heb zojuist de krabpaal (zeg maar gerust "krabkasteel"! ) verplaats en onze poes Nova was er meteen mee eens. Het is nu ook veel gezelliger zo. Verder heb ik alles al klaargezet, voederbakjes en de kleine kattenbak, zodat Nova alvast kan wennen aan de komst van Poppy. Het is zo'n schatje, ik zal een fotootje plaatsen. Ik wens alle dames een heel fijn weekend, geniet ervan en van elkaar natuurlijk . Liefs, MWB
Hey MWB ohh roze koeken lekkerrrr! Misschien is die vermoeidheid niet een griepje maar is het heel iets anders Leuk dat jullie poesje komt, hoe gaat hij/zij heten? En we willen wel foto's zien!
Ons poesje gaat Poppy heten en ik heb nu al zin dat ze komt. We wilden eigenlijk wachten tot we groter gaan wonen, maar ze was gedumpt met haar zusje en ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om ze naar 't asiel te doen. Nu is ze van ons. Ik kon niet kiezen, dus ik ben een slide aan het maken . M'n man moet overigens 26 november op tweede gesprek. Iedereen duimen dan!
ahhh wat een schatje! Als ik die foto's zie wil ik ook een katje! Hey spannend de 26ste het 2de gesprek! Mijn duimen blijven draaien! En woensdag natuurlijk jullie ook nog naar de gyn, spannende tijden hoor! Ga je nog die thuistest doen om te laten zien dat je niet in de overgang zit?
Niet voor woensdag in ieder geval. Ik wil eerst wel eens kijken wat de Gyn te zeggen heeft. Als ze nog steeds volhouden dat ik in overgang ben, dan ga ik zeker wel een thuistest doen en voor een 2nd opinion. We gaan nu gezellig een filmpje kijken. Geniet nog van je avond! Liefs, MWB
Echt MWB mijn duimen draaien voor je en ik hoop echt dat de gyn het fout had! Veel plezier met de film!
@minimuis, ik ben na mijn MK meteen weer begonnen met Persona en heb hem niet teruggesteld. Ik heb de dag vd miskraam als dag 1 gezien. Die maand heeft Persona geen eisprong aangegeven met een O op het scherm, terwijl ik die wel heb gehad (had bloed laten prikken). Ik ben na de 8 testdagen nog wel 5 dagen doorgegaan met testen door alleen de teststaafjes af te lezen. Dit is mijn 2e maand na mijn MK en mijn Persona heeft nu gelukkig wel keurig mijn eisprong aangegeven op dag 13. Ik weet eerlijk gezegd niet wat beter is, doorgaan of resetten. Ik wilde het navragen bij Persona, maar er was op dat moment geen NL vertegenwoordigster aanwezig bij Persona. Succes!
Even een vraagje over de persona...ik gebruik momenteel alleen die staafjes, als ovulatietest (dus zonder monitor), en ik krijg nu al een paar dagen een dikke controlestreep links en een licht streepje rechts. Betekent dit nu dat mijn ovulatie eraan komt, of moet het rechterstreepje dikker zijn dan het linker voordat ik zeker ben van een eisprong?
@Mikki, ik denk dat je eisprong eraan zit te komen. Op welke dag van je cyclus zit je? Bij mij is het zo dat een dag voor mijn eisprong het linker streepje lichter wordt en er een vage streep rechts op komt. Op de dag van mijn eisprong zijn beide streepjes zo goed als gelijk en geeft mijn computer een O aan. Succes!
Hai Gerlinde, ik zit nu op dag 27 van mijn eerste cyclus sinds ik met de pil ben gestopt (laatste pilbloeding is op 22 oktober begonnen). Als ik de berichten mag geloven kan het nog wel even duren voordat ik mijn eerste ei krijg Dus als ik het goed begrijp heb je op een gegeven moment twee streepjes die even dik zijn. Maar ik heb al drie dagen achter elkaar een dikke streep links, en een dun streepje rechts. Het lijkt wel of dat ei maar niet door wil komen
@Mikki, tja na de pil kan je lichaam nog een tijdje ontregeld zijn. Bij mij zie ik idd 2 gelijke streepjes, maar er zijn meiden die bij hun ovualtie juist een dikkere rechter streep hebben. Ik denk dat je ook even moet wennen aan de teststaafjes, na een maand kan je de strepen en je lichaam waarschijnlijk al beter begrijpen. Ik hoop dat de Persona je snel geluk brengt!
ja ik krijg een dikker rechter streepje en dan is de linker heel erg licht.... mwb wat een poppy die kat van je! leuk hoor zo´n kleintje haha zal duimen voor je man pluys jij hebt toch volgende week een echo? spannend hier heb ik niet meer het idee dat ik zwanger ben..heb weer veel slijm en meestal komt mijn ongie dan...ik baal echt zo erg...zie het niet meer zitten! pffffff
Kop op Noukie! Je menstruatie is er nog niet! En als je zwanger bent heb je ook veel meer afscheiding (en ik kan het weten ). Daarnaast ben je al even zwanger geweest, dus het kan gewoon! Is het niet deze maand, dan is het toch zeker in de toekomst! Niet opgeven hoor! Wij zijn hier om je te steunen en ik hoop dat het deze maand al raak is. Ook voor jou MWB. Ik duim voor een vet positieve test! Veel liefs, Pechvogel
dank je wel lieve pechvogel voor je opbeurende woorden....maar ik had zo het gevoel dat het raak is en nu is het helemaal over...en zit gewoon even nu in een dip...we zijn nog maar 1 jaar bezig maar toch!
@Noukie; een jaar voelt best al lang hoor, dus dat mag je best vinden. Hopelijk kom je snel weer uit je dip, want het moet niet groter worden dan jezelf toch? @Pechvogel; dank je, maar m'n temperatuur is vandaag weer gezakt, dus ik vrees dat het toch gaat komen een dezer dagen @Mikki; succes! @Gerlinde; hoe is het nu met jou?
Lieve noukie, Met alle tegenslagen (zachtjes uitgedrukt) meegenomen, zijn wij bezig vanaf sept 2004. Het kan echt hoor! Liefs, Pechvogel
He kom op lieve meiden, zo lang er nog geen bloed is, is er nog goede hoop! Ik herken het getwijfel wel heel erg hoor, het ene moment denk je he ik voel iets en het andere moment weer niets. Ik loop ook al dagen in mijn (.) (.) te knijpen om te kijken of ze al gevoeliger worden, erg he ! Mijn buikgriep is gelukkig over, maar ben nog wel steeds moe, moet nog even slijten denk ik. Ik heb een grote verlanglijst voor de Sint geschreven met voor iedereen hier een baby in het nieuwe jaar! Ik hoop het zo, voor ons allemaal! Liefs Gerlinde
pechvogel dan mag ik nog niet klagen balen mwb ik hoop niet dat het door gaat zetten voor jou...er moet toch nog iemand roze worden deze maand?