Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Noukie; ik denk dat jij dat dan wordt ;)

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo persona's alweer bijna een dag voorbij! En nog steeds geen bloed bij jullie? GEEN BLOED GEEFT MOED!

Noukie ik moet dinsdag voor de echo!

3. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Oh wat een leuk vooruitzicht Pluys!
    Eindelijk bevestiging dat alles goed zit.

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    jazeker! Maar vind het nu wel spannend worden hoor!
    Hoe is het met jou?

5. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    nee nog geen bloed! maar wel ongiekrampen..

mwb dan denk ik dat er verder geen roze bijkomt :(

succes morgen pluys hoe laat moet je?

gerlinde al helemaal opgeknapt?

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Heel veel succes (en plezier 8) ) morgen alvast! Hoe laat moet je?

7. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hey Bruidje!
    Hoe is het ermee? Zit je nog lekker op je wolkje na je echo van vorige week :)? Heb je morgen nou weer een echo? Geniet er maar van meid!
    En Pluys, kijk je al uit naar je echo? Ik heb er een goed gevoel over.
    Liefs,
    MWB

8. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hallo dames,

zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden.

Gisteren wat afscheiding gehad, donkerder gekleurd dan doorgaans, dus ik dacht nou daar gaan we op naar volgende maand. Echter na me twee keer verschoond te hebben is het daarbij gebleven!

Ik weet niet of dit nu een goed teken is, kan natuurlijk ook weer zijn dat mijn cuclus weer eens erg lang duurt. Voel me verder ook goed, alleen erg moe, maar ja dat hebben meer mensen in deze dagen.

Zoals ik met mezelf heb afgesproken wacht ik met testen tot zondag, ik heb me al vaker teleurgesteld. Dat kan natuurlijk nog steeds, maar zo bouw ik wat meer zekerheid in voor mezelf.

Nou dat was weer mijn update... ;)

Liefs Sabine

9. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    dus ook nog geen zekerheid bientje! join the club ;)
    wat goed van je dat je zolang wacht met testen!
    petje af :)

10. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Bientje; Spannend hoor! Goed dat je het testen kan uitstellen

@Noukie: Wanneer ga jij testen? Ongikrampen hoeven nog geen ongi te betekenen ;).

Ik heb besloten helemaal niet te testen. Ik heb wat bruinverlies gehad gisteren en mijn temperatuur is als een baksteen gezakt. Ze komen er toch wel aan. Woensdag naar de gyn en dan zie ik wel verder. Als zij een inwendige echo nodig vindt, dan zien we het resultaat ook ... ik geloof toch echt niet dat ik zwanger ben hoor. Hopelijk krijgen we hulp.
    Liefs,
    MWB

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He MWB, wat spannend zeg woensdag eindelijk naar de gyn.. Wel balen dat je nu waarschijnlijk niet zwanger bent :(

Andere meiden; klinkt spannend! Ik duim voor jullie!

Ik heb idd weer een echo morgen, de vorige was een kadootje van de gyn... Morgen officiele echo bij de VK...

12. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Jeetje wat super meid, fijn dat je gyn je een echo kado heeft gedaan. Het heeft je wel gerustgesteld zeg maar. Morgen kan je weer dat heerlijke hartje zien kloppen, meid het is je zo gegund!

Ik ben er zeker van dat ik in het komende half jaar zwanger zal raken. Dus ik laat het pact niet zomaar in de steek hoor! En ik heb goede hoop voor woensdag.

13. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    mwb denk dat ik woensdag ga testen..wel fijn voor je dat je eindelijk naar de gyn mag..ik denk dat ik in januari naar de huisarts ga voor een verwijzing..ik heb namelijk ook 2 keer cystes gehad in mijn eierstokken en ben bang dat ze toch een deuk hebben opgelopen..

wat leuk bruidje en pluys morgen allebei een echo
    bruidje zie dat je met 8 weken een mk hebt gehad spannende week zeker voor je! veel plezier morgen beidjes en hoop dat het goed eruit ziet!

liefs noukie

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi hoi!

@Noukie: ik heb gelukkig al een goede echo gehad vorige week met 8,2 wkn.. dus maak me nu maar niet zoveel zorgen.. Ik ga ervan uit dat ons beebje morgen gewoon nog in orde is!

@MWB: Ja was ontzettend lief van de gyn.. even brutaal geweest maar het leverde wel wat op ;)

Ik weet ook zeker dat je heel snel zwanger bent hoor! Het kan gewoon niet anders... ben echt benieuwd naar woensdag!

15. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Oh meiden wat spannend allemaal zeg. Ik blijf jullie volgen want ik ben zo benieuwd hoe het bij iedereen gaat van de week.

MWB heeft veel sterkte bij de gyn.

Liefs Sabine :oops:

16. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Dank jullie wel meiden! Vind hete erg spannend worden morgen! Maar alles komt goed. We gaan morgen voor het eerst ons kindje zien in de baarmoeder!

MWB wat lees ik nou? Dit was niet de bedoeling toch?!?

Noukie jij gaat woensdag testen?

Bruidje hoe laat moet jij morgen? ik moet om 15.35 uur pfff tel de minuten bijna af!

Bientje hoe is het verder met je? Wanneer ga je testen?

Hier afgezien van de zenuwen alles weer goed. Had eind van de middag even wat boodschappen gedaan en bij thuiskomst voelde ik met niet goed. Ik voelde me erg machteloos. Toen mijn man naar de keuken kwam schrok hij ook hoe ik eruit zag. Ben toen maar snel op de bank gaan liggen en na een uurtje liggen en een paar boterhammen gaat het weer goed. Denk zelf dat ik te weinig had gegeten vandaag, en natuurlijk de combi met de zenuwen voor morgen.

17. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Bruidje en Pluys jullie heel erg veel succes en met name natuurlijk ontzettend veel plezier met het zien van jullie kindjes!

@MWB oh nee..........wat naar voor je! Ik hoop dat de gyn je woensdag verder kan helpen. Een hele dikke knuffel voor je.

Met mij gaat alles goed, ik heb de buikgriep weer buiten de deur gezet.
    Ik heb alleen sinds vandaag steken onder in mijn buik en ben bang dat dit ook niet mijn maand wordt :( .
    Ik wacht maar af tot de :evil: :evil: :evil: komen.

Ga nu snel naar bed, morgen weer vroeg op.

Slaap lekker allemaal!

18. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dank je wel gerlinde!

Maar dames dit is toch niet de afspraak! Deze topic moet roze worden, niet rood! :c:

19. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Sorry Pluys :( . Zie banner ...

20. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    He wat jammer nou MWB!
    Hoe voel je je?
    Gelukkig heb je morgen al de afspraak bij de gyn.

Sterkte!

Knuffel Gerlinde

Deel Deze Pagina