Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    He mwb balen meid ik hoop dat je morgen meer te weten komt! hele dikke digi knuffel

gerlinde blij dat je weer beter voelt

dames veel plezier bij de vk

2. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Thanx ladies!

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Jammer MWB, je weet het he... de duimen blijven draaien!

Succes Pluys, heb er alle vertrouwen in voor je.. Ik moet zelf om 10 over 9..

Bientje en Noukie, wat spannend bij jullie...

Gerlinde hopen dat de duivels dan maar snel komen.. nieuwe ronde nieuwe kansen...

4. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Dank je Bruidje! Hoe was het bij de VK?

5. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hé meiden,

Wat goed om te lezen dat het goed is gegaan bij de VK.

Ik leef met je mee MWB! Ik vind het echt balen voor je. Hopelijk geeft je afspraak morgen wat meer duidelijkheid.

Hier nog niets nieuws onder de zon, wel wat gerommel in mijn buik, maar niet constant. Ik wacht gewoon nog af tot zondag voor een test. Het gaat me tot nu toe nog redelijk af, misschien ook omdat ik nog niet overtuigd ben dat het raak is.

Liefs Sabine

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Alles hartstikke goed bij de vk! Beebje was in 5 dagen gegroeid van 1,7 naar 2,2 cm. Je kon al zien dat de ledematen zich gingen ontwikkelen en het hartje klopte heel snel.. Alleen maar goed nieuws dus!

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi meiden

de curetage is gisteren goed verlopen volgende week dinsdag voor de uitsag bellen het vruchtje is opgestuurd voor onderzoeken dus nog ff afwachten

@pluys ik duim voor een mooie echo

hier is het nu verder afwachten hoe mijn cyclus zal gaan verlopen heb totaal geen bloedverlies na de curettage gehad en ze raden me aan in het ziekenhuis om een maand te wachten voor we weer beginnen met klussen dus heb ook persona opgebeld met de vraag wat te doen maar ja daar zeiden ze dus persona is getest om niet zwanger te worden :) en dan gewoon te doen net als normaal 2maanden te wachten na de mk en hem opnieuw intestellen wacht 1cyclus af en daarna stel ik hem opnieuw in deze maand temp weer wel deed het toch allebij

groetjes naomi

8. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Wat fijn Bruidje! Wat heerlijk om dat zo te kunnen zien. En nu echt gaan genieten hè meis!

9. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    bruidje wat fijn zeg! dat zal weer een fijn gevoel geven!

minimuis ik hoop dat je cyclus gauw weer op orde is!

mwb sterkte morgen he!

pluys hoe is je echo gegaan? of was het nou morgen?

hier nog steeds geen bloed...ben nu toch weer bang om te testen morgen..denk dat ik toch nog maar wacht anders is het weer een teleurstelling!

10. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Morgen zou toch een mooie dag zijn toch? Of klopt je banner niet. Hey meid, het kan nog alle kanten op!

11. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja klopt wel hoor mijn banner heb 14 dagen geleden mijn ei gehad :) en meestal word ik dan ongesteld..maar het is gewoon dat het teveel rommelt in mijn buik en gevoel heb dat ik ongie word...

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    @pluys ben je al terug van de echo ben benieuwd hoe het was

@noukie dat ongie gevoel is een goed teken hoor had ik ook dus kan nog alle kanten op ik hoop dat je morgen positief test succes

groetjes naomi

13. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Naomi; fijn dat het goed met je gaat, hopelijk vindt je in je nieuwe cyclus je ei snel. Heel veel succes!

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Noukie dat zegt niets! Ik heb 3 weken lang ongikrampjes gehad en toch echt niet geworden!

Ik duim ik duim ik duim.... dat Pluys op dit moment een frummeltje ziet op de echo!

MWB heel veel suc6 morgen, ik denk aan je!

15. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Dank jullie dames! We moeten om kwart voor 9, daarna horen jullie meer.
    Liefs,
    MWB

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Oh gelukkig wel vroeg MWB! Dan hoef je niet heel de dag in de stress zitten...

17. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    @Mamawannebe
    het gaat met ups en downs moeten er gewoon ff doorheen moet nu een maand wachten en eigenlijk duurt het me nu al te lang dus van mij mogen de :evil: eerder komen dan 25dagen heb ook totaal geen bloedverlies dat maakt het allemaal zo dubbel ik hoop dat jij ook snel een positieve test heb mooi sinterklaas kado om aan je man tegeven ;)

groetjes naomi

18. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ik hoop zo dat jullie gelijk hebben meiden! we wachten af!

pluys hoest gegaan?

mwb ik zal aan je denken morgenvroeg

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hallo allemaal!

MWB een hele dikke knuffel voor jou! Dit is niet tof en niet de afspraak. Morgen heel veel succes bij de gyn.

Bruidje gefeliciteerd met je mooie echo!

Ik heb goed nieuws! Onze "Bo" zit goed, lekker veilig en warm in de baarmoeder! Het hartje klopt ook al! Was een geweldig gezicht om zo iets kleins te zien zitten. Moet over 3 weken weer terug komen. Dan zit ik al op de 9 weken.

20. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Goed nieuws Pluys! En nu gaan genieten hè meis, hier hoef je je geen zorgen meer om te maken. Wat heerlijk! En over 3 weken mag je weer naar dat prachtige kloppende hartje kijken.

Dikke kussen Bruidje & Pluys, ik ben zooo blij dat het goed met jullie gaat. Ik sluit me gauw aan, we moeten iets meer geduld hebben.
    Liefs,
    MWB

Deel Deze Pagina