Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Dank je Noukie!

Wij hadden dit ook niet verwacht. Ik ben er ook helemaal van ondersteboven. Ik hoop ook heel hard dat er wonderen bestaan, echt waar. Bedankt meis!

Dank je Bientje, het is moeilijk om nu dicht bij elkaar te zijn. Mijn man gaat er op een hele andere manier mee om. Hij werd zo boos dat hij even weg moest gaan ... stond ik daar in m'n uppie buiten bij het UMCG ... dat was wel even heel triest. Gelukkig konden we elkaar snel weer vinden, maar het blijft heel moeilijk voor ons.

Ik heb het allemaal heel positief geprobeerd te bekijken en dat gevoel is nu wel een beetje weg. Ik ga heel hard proberen dat weer terug te krijgen en het beetje hoop dat ik nog heb te laten groeien. Want wat ik wel weet is dat ik me niet zo snel gewonnen geef. Ik wil nog steeds graag een 2nd opinion, ook al is de kans groot dat we hetzelfde bericht krijgen. Ik wil gewoon zeker weten dat er echt geen mogelijkheden meer zijn voor ons. Maar ik ga eerst zorgen dat ik tot mezelf kom. Het verlangen naar een eigen kindje wordt nu alleen maar groter en dat doet heel zeer. Ik begrijp ook niet waarom ze ons zo lang in spanning hebben gehouden als ze ons toch niet verder kunnen helpen. Het is echt allemaal moeilijk te bevatten op dit moment.

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    MWB :( ik heb geen woorden.....ik dacht echt dat jullie goed nieuws zouden krijgen.....en dan dit k*t nieuws.
    Ik zou ook voor een 2 opinion gaan, maar jullie moeten samen die keuze maken. Is eicel donatie geen idee? Ik weet het ook allemaal niet meer :( . Ik weet wel dat ik dit heel erg k*t vind voor jullie en dat ik het graag zou veranderen. Hele dikke knuffel voor jullie allebei

3. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Dank je Pluys, ik had het ook niet verwacht. Pff, ik was er zelfs van overtuigd dat we een behandeling zouden krijgen. Je kunt je misschien wel voorstellen hoe het bij ons aankwam. Het was moeilijk om duidelijk vragen te stellen, dus we hebben op 9 januari weer een afspraak. Hopelijk kunnen we snel terecht voor een 2nd opinion. We willen graag naar Nijmegen als het kan.

Dank je echt voor jullie knuffels, dat doet echt heel erg goed!
    Liefs,
    MWB

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja kan me voorstellen dat het als een mes in je rug voelde! Wat duurt het lang joh voordat je weer terug kan komen. Waarom wil je naar nijmegen voor een 2 opinion?

5. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Tja, er was nog een mogelijkheid op 19 december, maar dan heb ik net een groot afdelingsoverleg gepland. En de feestdagen zitten er tussen hè.
    Ik heb van diverse mensen begrepen dat ze in Nijmegen de beste fertiliteitskliniek van Nederland hebben. Mijn collega is daar ook onder behandeling, zij gaat al voor haar 5e ICSI.

6. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    zo kunnen jullie het ook even verwerken met z´n tweeën meid ik hoop dat je er goed over kunt praten met je man ook al gaat hij er heel anders mee om! de wonderen zijn de wereld nog niet uit meid! kop op he!

7. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    helaas eerste roze bloed is al bij het afvegen gesignaleerd ik begin morgen met een nieuwe cyclus :( alle symptomen helaas voor niks...ik hoop dat de dertiende ronde geluk gaat brengen voor ons!

8. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Jeetje mina wat een verschrikkelijk nieuws MWB, mijn maag draait zich er van om!
    Ik kan me zo voorstellen dat de grond even onder jullie weg zakte toen je gyn met dit slechte nieuws kwam.
    Wel bijzonder raar dat ze hier nu pas mee komen.
    Je hebt groot gelijk dat je voor een second opinion gaat, zou ik ook doen!
    Ontzettend veel sterkte de komende tijd, ik denk aan jullie!

@Noukie, ik zag je banner, jammer jammer jammer!

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    noukie dikke knuffel voor jou!

10. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    dank je wel lieve meiden...het voelde ook weer zo goed deze maand maar helaas! hopelijk word de 13de ronde een geluksronde voor ons!

11. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Meiden,

Ik lees al vaak met jullie mee om informatie te vinden...ik ben deze maand voor de eerste ronde met de persona begonnen. Ik ben benieuwd of hij mijn ei gaat aangeven deze maand! Mag ik met jullie mee kletsen?

MWB wat een verschrikkelijk kl*te nieuws...zoiets verwacht je ook niet...Heel veel sterkte.

Groet Snoozie

12. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    welkom snoozie ;) ik hoop dat de persona je ei kan vinden!

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hey Snoozie welkom bij de club!

14. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Gezellig dat je meekletst Snoozie!

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Gerlinde wat zie ik nou je mag bijna testen?!? wanneer ga je een testje doen?

16. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Goede morgen Pluys!

Tja, het wordt wel spannnend nu!
    Ik heb wel sinds gisteren pijn in mijn onderrug, dit is meestal een teken dat het eraan komt.
    Ik denk dat wanneer ik morgen nog niet ongesteld ben geworden, ik een test ga doen.
    Morgen is het de 15e dag na mijn eisprong.

Hoe gaat het met jou, je voelt je waarschijnlijk enorm zwanger en gelukkig!

Fijne dag!

17. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Goede morgen dames,

Zie dat het voor een aantal spannend word deze dagen!

Ik had vanochtend 2 lichte streepjes (wel allebei net zo licht). Heb vorige maand de teststaafjes zonder de persona gebruikt, en had toen op dag 17 een posi test. Nu zit ik op dag 13 en had 2 lichte streepjes. De persona ga nog geen ei aan, al heb ik het gevoel dat deze wel eerder komt deze maand dan de 17e. Alleen vorige keer was het linker streepje dus helemaal weg en alleen de rechter heel duidelijk. Hoe ziet bij jullie het staafje eruit als hij een ei aan geeft?
    En heb je de dag erna dan ook nog een posi test?

Groet Snoozie

18. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Goede morgen Snoozie,

Ik heb op de dag van mijn eisprong 2 gelijke streepjes en mijn Persona geeft dan een O aan.
    De dag daarna is het rechter streepje alweer veel lichter.

Ik hoop voor je dat je nu al je eisprong hebt, lekker vroeg!

Dag dag

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik hoop met heel mn hart dat ze nog wat voor jullie gaan betekenen MWB!

Spannend Gerlinde! Ik duim voor je..

Welkom Snoozie!

20. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    MWB...ik heb veel aan je gedacht gisteren..kan er nogsteeds niet over uit.

Snoozie welkom, de meiden hier zijn super lief...ik ben hier ook pas bijgekomen en je wordt met open armen ontvangen!

Bij mij is er nog steeds niets aan de horizon! Ik voel me verder goed, heb wat trekkende buikpijn afentoe (vooral 's avonds) en mijn borsten doen zeer vooral aan de zijkant (al zijn ze vanochtend zachter en minder pijnlijk).

Mijn man heeft steeds meer het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar we redden het nog steeds om tot zondag te wachten met een test (al ben ik nog steeds bang voor een negatieve test.. :cry: )

Nou meiden, weer een goede werkdag en tot snel...

Liefs Sabine

Deel Deze Pagina