Hé Gelinde, ALs er nog geen bloed is, is het dan misschien een idee om over een paar dagen nog keer een test te doen? Ik heb begrepen dat je hcg dan hoger is zodat de test hem wel pakt. Veel sterkte! Liefs Sabine
Dank je Sabine, maar de zijn net gekomen! Heel raar, normaal word ik altijd 's nachts ongesteld. Houd jij de eer hoog deze maand, ik duim voor de!
Hi dames, We hadden vanochtend een heel fijn gesprek bij het FIOM. Het was een intake gesprek en ze gaan nu kijken hoe ze met ons verder gaan. We krijgen een vaste maatschappelijk werker toegewezen en vanaf 5 december kunnen we weer een afspraak maken. Het is echt fijn om te weten dat we voor alles bij hen terecht kunnen. Ze kunnen ons met het verwerken van onze emoties helpen, maar ook met de praktische kanten van het verhaal. Het gaf ons beiden een heel goed gevoel, echt een opluchting. We geven niet op, maar hebben we besloten om het voor dit jaar even te laten zijn. Tuurlijk blijven we doorgaan met proberen, wellicht dat ik weer met persona begin en ik blijf tempen. Want elke eisprong is waardevol en moeten we goed gebruik van maken. Liefs, MWB
@gerinde balen meid die stomme ongie ook! dikke knuf @mwb wat fijn dat je gesprek goed ging en dat je goed terecht kan bij ze! @bientje wat vervelend die onzekerheden steeds!
MWB wat fijn dat het gesprek goed is verlopen en dat ze veel voor jullie kunnen betekenen! Ik blijf nog steeds voor jullie duimen dat jullie grootste wens in vervulling kan gaan! hoe gaat het met de rest van de meiden? Het is hier zoooo rustig! Hier niks te klagen. Voel me goed, merk wel dat als ik druk ben geweest dat het gaat zeuren in mijn buik. Moet maandag weer aan de slag na een week vakantie
Hallo meiden, Ik zou jullie op de hoogte houden! Gisterenavond feest gehad van mijn werk, was erg laat thuis. Lag net een paar uur op bed toen ik ineens weer een enorm ongi kramp kreeg. Ben om 06.45 uur uit bed gestapt en meteen een test meegenomen naar het toillet......................................en zie het resultaat het is gewoon RAAK! Ik had het echt niet verwacht en pakte de test eigenlijk zo op, met de gedachte maar 1 streep te zien, maar er stonden er echt 2. Ik begon meteen te huilen en heb mijn man wakker gemaakt. Die wist eerst niet wat er gebeurde maar dat was snel duidelijk toen ik riep dat we papa en mama zouden worden. Oh meiden ik kan het nog steeds niet geloven maar ben wel zo gelukkig nu. Ook ons is het dat eindelijk gelukt. Lieve allemaal ik zend jullie ook mijn hcg'tjes toe! Ga nu weer lekker genieten en aan het idee wennen. Heel veel liefs Sabine PS. oja de Persona was nog niet uitgepakt dus ik ga proberen deze terug te brengen naar de apotheek.
Joehoe eindelijk weer goed baby nieuws hier, gefeliciteerd Sabine! Genietze en blijf de hcg'tjes het topic inblazen!
gefeliciteerd sabine geniet lekker van je zwangerschap ik hoop dat wij heel gauw gaan volgen! knuffel noukie
Dank jullie wel. Ik kan het nog steeds niet geloven. Hopelijk mag ik ook snel een ego en kunnen we een fanatiek hartje zien kloppen. @ Noukie ik hoop dat jullie me snel volgen, want ik gun het iedereen van harte. Liefs sabine
Gefeliciteerd Sabine! Super hoor! Hier een weekendje weg geweest naar mijn ouders. Waarschijnlijk ook dit weekend mijn ei. Ik heb wel steeds krampjes in mijn buik, maar had nog geen posi ovu test. Mijn testen zijn ook steeds heel erg licht, zou er dan juist te veel of te weinig urine op zitten? En wie weet het volgende. Als je steekjes voelt of een posi ovu test hebt, moet je ei dan nog komen, of is hij er dan al? Fijne avond allemaal, Groet Snoozie
hallo ik heb even een vraagje: ik ben met de persona begonnen deze cyclus alleen heb ik nu vanaf dag 6 (eerste test) en vanaf 9 tot aan nu (dag 15) , constant dezelfde streepjes.. dus al 7 dagen testen maar al vanaf dag 6 dus al 9 dagen lang eigenlijk... links donkerder, rechts lichter maar wel goed zichtbaar. en persona gaf gelijk rood lichtje, oke dat is eerste cyclus altijd , maarre is er altijd een licht rechts streepje? liefs...
goedemorgen dames, ongi is gelukkig bijna weer over! vandaag sollicitatiegesprek! willen jullie duimen voor me dikke knuffel noukie
Hoi Pien Dit is idd altijd wel. Wanneer je eisprong er aan komt zal het linkse streepje licht zijn en de rechtse knalblauw! Succes Noukie!
zodra dat rechterstreepje donkerder wordt dan komt je ovu eraan! teminste dat is bij mij zo! succes pien deze ronde