Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi Noukie, wat spannend duim voor je!

hahhaa Pluys heeft het toegeslagen bij je.. lekker zwanger zijn!

Snel beter worden MWB!

Hier alles goed, voel me redelijk. Wel moe, emo.. en soms weer beetje misselijk van die dingen.. zwanger dus hahaha... maandag naar de verloskundige, hoop dat ze het hartje horen.. kan wel weer een bevestiging gebruiken!

2. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    meiden ik heb een nieuwe baan!
    maandag kan ik al beginnen
    ben zoooooooooooooo blij \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

3. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    HOERA!!! Goed gedaan Noukie!!

Gefeliciteerd :thumup: ! Wat ga je doen en wanneer mag je beginnen?

4. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ik ga bij contract beheer zitten bij een zorgverzekeraar! contracten afsluiten enzo! en maandag mag ik beginnen! ben helemaal in de wolken haha nu nog zwanger worden en dan kan het laatste kwartaal van het jaar helemaal niet meer stuk!

5. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Noukie Super gefeliciteerd! Veel succes maandag.

Het bevatten voor mij gaat langzaam, heb namelijk nu weer veel minder symtomen en ben meteen bang dat er iets mis is. Heb al wel van meiden gehoord op dit forum dat ook zij daar last van hebben, maar dat alles gewoon goed gaat, zelfs is er een die een tweeling krijgt en nergens last van heeft.
    Ik hoop er maar gewoon op dat het allemaal goed zit en dat we de 17e een hartje mogen zien kloppen....

Verder hebben we gisteren te horen gekregen dat een nichtje van mijn man ook in verwachting is. Zij is alleen al 13 weken dus heeft het nu in de familie verteld. Mijn man vond het super nieuws, maar vond het aan de andere kant wel jammer dat hij nu niet voor het 1e achterkleinkind kan zorgen...hihi. Die mannen ook altijd met hun trots. Ik vind het wel leuk dat we straks twee kleintjes hebben in de familie...hebben ze meteen een speelkameraatje...

zo ik heb mijn hart weer mogen luchten...

liefs Sabine

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Noukie wat leuk, van harte meid!

Bientje wel leuk, kunnen ze later met elkaar spelen... !

7. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Noukie wat fijn dat je al een nieuwe baan hebt gevonden, gefeliciteerd!
    We lopen idd qua cyclus bijna gelijk.
    Ik hoop zelf deze maand weer een cyclus van 28 dgn te hebben, maar zoals je ziet wisselt dat nog wel eens.

@MWB hebben jullie al banen-nieuws?

En voor alle zwangere meiden, geniet van alles!
    Tja en de symtomen horen er helaas bij, het is meteen ook een bevestiging dat alles nog goed gaat, ook wel fijn, toch?!

Dag dag

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hallo allemaal!

MWB is er al nieuws over de nieuwe baan van je man?

Noukie gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Hier even een hele kleine update. Ik ben nu zeven en een halve week zwanger. En het klinkt stom maar dit is mijn mijlpaal. Tijdens mijn bbz ging het met 7,5 week mis. En daar ben ik nu overheen. Ik ben nog nooit zo lang zwanger geweest! Vanmorgen kwam ik een moeder tegen die haar kids bij mij op de opvang zitten. Ze vroeg duidelijk hoe het met me ging, dus ik ja goed. En zij in eens: nou ik denk wel heel erg goed! Het is misschien heel brutaal maar volgens mij is het gelukt!
    Ja daar sta je dan met je bek vol tanden op een schoolplein 's morgens vroeg! Dus toen maar verteld dat het idd gelukt was en dat het deze keer ook helemaal goed zit. Ze kon het zien aan mijn ogen?!?! Moet dus morgen oppassen met mijn schoonzus. We gaan lekker winkelen, maar 's avonds gaan we het pas vertellen.

Gaan jullie nog het feest van deSinterklaas vieren?

9. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    goedemorgen dames,

hopelijk voor je gerlinde! ik ben echt al blij met een regelmatige cyclus van nu 32 dagen :) is wel stuk langer maar ja hij is wel regelmatig

pluys nee denk niet dat we het gaan vieren, wat kleinigheidjes meer niet..hebben ook geen kinderen in de buurt of neefjes en nichtjes!

mwb al wat gehoord van de baan van je man?

bientje wat leuk kunnen ze met elkaar spelen! ja in het begin zal je wel nerveus zijn! zal vast goed komen :)

10. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hi Ladies,
    Nog geen nieuws hoor :(
    Ben wel aan het bekomen van een zware griep en ik heb onwijs de hik nu. Ons nieuwe poesje durft wat vaker tevoorschijn te komen en ik heb ze (beide poezen) nu al zover dat ze gezusterlijk samen eten. Ze blazen nog wel steeds tegen elkaar, maar hopelijk worden ze dikke vriendinnen.
    Pluys, dat is zeker een mijlpaal! Ga zo door en lekker genieten! Wat vonden ze van het nieuws?
    Ik kwam tijdens een uitje een oud-collega tegen die in 2006 haar kindje tijdens de bevalling verloor. We hebben uren en uren gekletst en ook gehuild samen. We hadden elkaar wel gesproken, maar niet meer gezien sinds die tijd. Dat was heel fijn.
    Ik ga snel eens wat doen tegen die hik!

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hey MWB, grrr nog geen nieuws?!?! wachten duurt altijd veel te lang!
    Ja ze vonden het heel erg leuk. Vond het aan de ene kant wel moeilijk want had net een paar uur ervoor gehoord dat zij hun kinderwens even in de koelkast moeten zetten. Maar ze waren nog niet fanatiek bezig om zwanger te worden. Maar ze reageerden wel blij en gelukkig voor ons!

Jeetje joh dus de griep heeft toch toegeslagen bij je! het zat er al een tijdje aan te komen, toch?

Fijn dat je even lekker met je oud collega kon praten en huilen. Vaak lucht het enorm op!

Ik hoop nu wel voor je dat de hik over is ;)

Slaap lekker allemaal!

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Wat leuk Pluys dat je het verteld hebt.. en van harte met je mijlpaal.. dat voelt fijn he!

MWB.. schattig he die katjes.. heb er ook 1.. is echt mn "kindje" ook al is tie inmiddels al 10...

Hier alles goed, vanochtend beebje weer op de echo gezien.. even snel want ze konden het hartje nog niet horen.. maar het was op en neer aan het jumpen echt grappig! Dus alles is perfect.. en we zijn door de kritieke fase heen volgens de verloskundige... heerlijk...

13. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Wat fantastisch Bruidje! Geniet er maar van ;). Nog ff en je eerste trimester is al voorbij ... :D. Wat gaat de tijd toch snel hey?

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi MWB, ja ene kant wel aan de andere kant is het toch wel een heel spannend tijd geweest... denk eigenlijk zelf dat het nu sneller gaat omdat je meer ontspannen bent..

Al nieuws over de baan van je man?

15. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ooooh Bruidje, ik word helemaal gek! Hij heeft vandaag geprobeerd te bellen, maar hij kreeg niemand te pakken. Allemaal in bespreking. Zou houden we het nog wel ff spannend!

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Och jeetje wat spannend! Nou duim voor je!

17. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Thanx Bruidje. We kunnen wel wat goed nieuws gebruiken :). Daarnaast kijken we uit naar een nieuwe start. Dan gaan we op zoek naar een fijn huis en dan verhuizen.

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat kan ik me voorstellen! Het is jullie ook van harte gegund!

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Heb je al wat gehoord MWB?

20. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Noop nog niets. M'n man heeft al twee keer geprobeerd te bellen, hij krijgt niemand te pakken. Hij heeft bij één de voice-mail ingesproken, dus hopelijk belt deze persoon hem terug ... Schiet niet op dit!

Deel Deze Pagina