Hoi Dames, Hier op de wachtbank...ben een beetje ziekjes vandaag. Ben erg verkouden en heb verhoging. Zaterdag avond gaan we sinterklaas vieren, denk dat ik zaterdag ochtend voor de zekerheid toch alvast een testje waag. Mijn langste cyclus was echter 30 dagen, dus zou eigenlijk pas maandag kunnen testen,mmmm. Denk dat het mijn schoonouders wel opvalt als ik geen wijntje meedrink! Maar ja, we zullen wel zien, vind het nu wel spannend worden! Groet Snoozie
@Snoozie; het heerst, doe maar rustig aan en beterschap. Ik zal onwijs voor je duimen dat je zaterdagochtend een vette posi test in handen hebt, houd ons op de hoogte!
Dag dames, Ik ben deze maand met de persona begonnen, dus weet er nog niet alles van. Ik vraag me af hoelang die m normaal knippert op het display, hij knippert bij mij nu al 5 dagen. Vanmorgen een testje gewaagd, maar uiteraard negatief...kan iemand hier iets over vertellen? Alvast dank jullie wel!
de eerst vijf dagen knippert de m en de eerste keer heb je heel erg veel rode dagen en moet je ook heel veel testen..de zesde dag en vanaf de negende dag tot ? de dag..zo kan je persona zien waneer je je ovulatie hebt...veel succes!
de persona moet je cyclus leren kennen. Dus hij weet niet wanneer je ongi gaat worden (of niet natuurlijk ) Als je de persona langer gebruikt dan zal het wel minder worden denk ik.
Uuh, ik weet het niet precies. Ik temperatuur al een poosje en eigenlijk is 12 dagen mijn langste aantal dagen na ovulatie, dus ik ben al wel wat daagjes overtijd, maar misschien klopt mijn eisprongdag niet, ik snap er niet zo erg veel van, het kaartje ziet er allemaal wat rommelig uit deze maand...
@laupio; welkom en succes met het testen met de persona. Ff geduld, de persona leert nu je cyclus kennen. Is je temp inmiddels gezakt? Hoe houd je die bij? Hopelijk heb je te vroeg getest en ben je alsnog zwanger .
[/url][/img] Kon het niet laten om een persona-teststaafje te doen vanmorgen, die is superpositief........wat kan ik hieruit opmaken? Word er zenuwachtig van...
Tja ... je zou zeggen dat je zwanger bent. Misschien moet je even een paar daagjes wachten en nog eens testen. Wellicht dat je bij je huisarts een urinetest kan laten doen, misschien wel een bloedtest. Maar het lijkt mij verstandig om in ieder geval tot dag 38 af te wachten. Ik zie dat je vrij lange cycli hebt gehad ...
Stom he, dat ik dat nou niet kon laten Ik heb idd lange cyclussen gehad en als ik naar mijn tempkaartje ( hou het bij met fertilityfriend) kijk gaat het ook wel erg op en neer, dus wellicht een iets latere eisprong gehad en daarom te vroeg getest... Ik wacht even tot zondag denk ik en dan nog eens een testje! Bedankt voor je snelle reactie!
je maakt het wel spannend laupio, ja wacht even tot zondag en dan een zwangerschapstest dan weet je het zeker! je ei heb je deze maand al wel gevonden toch? nou ja dan zou ie echt positief voor je zwangerschap kunnen zijn! spannend hoor