Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    We gaan in de kerstvakantie een dagje naar Den Bosch, wijken en evt. huisjes bekijken. Het gaat allemaal wel erg snel nu ...
    Ik houd jullie op de hoogte ;)
    En ik zal eens kijken of ik de before & after d'r op kan krijgen ... hmmm ben ik ineens niet meer zo anoniem :)

2. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    The before ;)
    Helaas niet zo recent :(

3. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    En dit is the after :)
    Wat vinden jullie? Een verbetering of niet?
    Hebben jullie meteen een gezicht bij de naam :D hi hi hi.[/i]

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    heel leuk je haar! Ben jarloers op je krullen, wil ik ook! Mijn haar is zo recht als je maar kunt bedenken. Hoe plaats je trouwens de foto's hier op de site (niet in je album, dat snap ik al)
    Erg leuk dat ik nu ook een gezicht achter de naam ken! Je zit toch altijd te denken hoe iemand eruit zal zien!

Hebben jullie al een wijk in gedachten? Spannend hoor!

5. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hi Pluys,
    Thanx ;). Ben net terug van boodschappen doen.
    Je foto's kun je via http://www.imageshack.us uploaden en dan via een link in het bericht plakken.
    Grappig hey om m'n koppie te zien, had je me zo voorgesteld of anders :)?

Orthen lijkt ons een leuke wijk, maar de huizen zijn daar niet te betalen! Waarschijnlijk wordt 't De Rompert of Helftheuvel/Beatrixpark/Kruiswijk. Een mooie jaren-30 woning zal het ook niet worden ... ach wie weet, we zijn nog niet tegen ons droomhuis aangelopen.

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    okay ff een test:

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    JOEPIEEEE het is me dus gelukt! Dank je MWB!
    op deze foto sta ik met mijn man, op onze trouwdag 1 april 2005.
    Zal ook nog even een foto opzoeken die meer van deze tijd is!

MWB ik dacht altijd dat je blond haar had :) , blijkt dus donker te zijn.

Ben ook net terug van boodschappen doen, morgen schoonlui op bezoek. Dus dan moet er natuurlijk meer dan genoeg in huis zijn!

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hier een foto van mijn mooie hond Rocky

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hier nog een foto van Rock maar dan met ik erbij!

:) heb de smaak te pakken!

10. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hi Pluys,

Hier alles ok, een beetje dipje gehad omdat ik bang ben dat de zwangerschap niet goed loopt. Niet dat ik daar een reden voor heb, maar heb echt de bevestiging nodig van een echo.

A.s. maandag voor het eerst naar de vk, daarna hoop ik snel een echo te mogen plannen in het ziekenhuis.

En bij jou ook alles goed?

Liefs Sabine

11. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hey Pluys,

Wat zagen Ward en jij er prachtig uit op jullie trouwdag zeg :thumup: . Hi hi, leuk hoor om je in "levende lijve" te zien. Grappig dat je dacht dat ik blond zou zijn, ik heb een onwijze Indische voornaam (hi hi hi). Lachen joh! Echt leuke foto's van jou en je hondje ;).
    Ik zal nog een plaatje van mij en Frits op onze trouwdag inplakken:
    Veel plezier met je schoonouders morgen!
    We gaan straks naar mijn flamencodansschool voor een eindejaarsfeestje. Dat wordt swingen :D ... voor mij dan althans :).

12. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hey Sabine, niet stressen hoor :(. Ik hoop dat je snel voor een echo mag!

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    MWB jullie zagen er ook erg mooi uit! Gaaf dat Frits in een wit pak was, erg mooi!
    Toen ik je pb las dacht ik al he die heeft aan aparte naam voor een blondje :) :)
    Grappig he dat je nu een echt beeld heb van degene waarmee je op het forum zit. Meer foto's zijn welkom meiden! (hint hint)

Sabine niet stressen hoor! Vertrouw op je lichaam. Zolang je geen bloed verliest of flinke buikpijnen hebt is er vaak niks aan de hand! Tuurlijk pas als je met je eigen ogen je kindje ziet op de echo dan pas ga je het geloven en genieten! Ik hoop dat je snel voor een echo kunt! ik duim voor je!

Hier alles goed hoor! ben vreselijk moe! kan echt de hele dag en nacht slapen! Heb totaal geen fut om dingen te doen. De misselijkheid begint af te nemen. Kan er nu wel van genieten dat ik zwanger ben. Al had ik van de week even een flinke dip! De angst van de wachtweken voor mijn 1ste echo kwam eruit. En de angst hoe het de vorige keer is gegaan. Ik loop nu nog wel met een beetje koppijn rond. Maar dat heb ik altijd als ik geestelijk te veel heb zitten op kroppen!

MWB geniet ervan vannavond!

14. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo meiden,

Wat leuk die foto's en wat zager jullie er mooi uit! Erg leuk om gezichten bij jullie te zien.
    En mooi je haar zo, MBW!

Hier ook een trouwfoto van ons, 30 mei 2006.

Hier gaat alles lekker. Net kaarten gekocht voor een ontzettend gaaf oud en nieuw feest,heel veel zin in.

Nog een weekje werken en dan lekker vakantie.

Groet Snoozie

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Moge Snoozie! Leuk die foto en jullie zagen er ook al zo mooi uit! Bij jou had ik juist weer donker haar gedacht :)

Leuk dat oud en nieuw feest! Jammer genoeg zitten wij aan huis gebonden. Rocky doet het echt in zijn broek voor vuurwerk! Hij raakt nu al van slag als er vuurwerk op de tv is. Dus geen groot feest voor ons!

16. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Snoozie: weer een prachtig stelletje ;), zo te zien hadden jullie prachtig weer die dag.
    Nu nog een weekje aftellen naar je vakantie, heerlijk hoor :D. Gaan jullie de zon of de sneeuw opzoeken?

Wij gaan oud & nieuw bij vrienden in Leeuwarden vieren. Onze poes Nova wordt niet koud of warm van vuurwerk en Poppie de kitten kan zich prima verstoppen. Die past echt overal achter :). Ze is onwijs gegroeid, maar als ze zich helemaal plat op de grond legt met d'r achterpootjes helemaal wijd, dan kan ze zich nog onder de bank wurmen :D. Het is echt leuk om dat te zien. Ze doet ook alles na wat Nova doet, soms krijgt ze een tik, maar ze kan prima van zich afbijten. Ze stoeien nog best vaak met elkaar, maar soms betrap ik ze dat ze samen lekker op de bank liggen te kroelen.

Jammer dat Rocky zo bang is, het is altijd zo zielig voor die beestjes. Ik hoop dat ze zich bij je in de buurt een beetje kunnen inhouden en zich beperken tot 00.00 uur met het afsteken van vuurwerk. Hier in de stad zijn ze al weken in het weekend aan het knallen met zwaar geschut. Vooral bij ons onder in het portiek naar de schuurtjes, dat knalt zo mooi hard :(. Twee jaar geleden is door vuurwerk mijn fiets gesneuveld omdat het in mijn fietsmand terecht was gekomen. Sindsdien zet ik altijd mijn fiets in de schuur, ook al moet ik na 5 minuten weer weg. Flauw hè, het is privéterrein, afgesloten door een groot hek met doorgang naar de gezamenlijke tuin en de schuurtjes, alleen te bereiken door bewoners. Dus één van mijn buren heeft toen gewoon m'n fiets in de hens gezet ... nja, ik ga er maar vanuit dat het geen opzet was.

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nee jammer genoeg houden ze zich niet in met vuurwerk! Bij ons achter in de steeg is het juist leuk met carbiet te kallen :( .
    Dit jaar heb ik geen pillen voor Rock gehaald. Andere jaren wel gedaan maar hij word er juist hyper van. Hij kan dan geen rust vinden. Nu maar kijken hoe het dit jaar gaat zonder pillen. We doen wel altijd de radio of tv goed hard aan en de gordijnen dicht.

Wat balen van je fiets zeg MWB! Lekker dan zulke buren, wees blij dat dit je laatste oud en nieuw daar is!

Fijn dat het zo goed gaat met Poppie! lijkt me erg leuk om te zien hoe ze met elkaar omgaan!

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik kom ook weer eens buurten hier.. Heb een druk weekend gehad..

Hoe is het allemaal? Pluys, de magische grens komt voor jou ook in de buurt nu! Bientje, probeer te vertrouwen op je eigen lichaam...

En wat een leuke foto's van jullie allemaal!

Ik voel me verder prima, heb weinig klachten.. De moeheid begint af te nemen dus dat is wel fijn...

19. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi meiden!

Wat een prachtige foto's allemaal en wat fijn dat het met alle zwangeren goed gaat!

Jullie blazen toch wel allemaal je hcg'tjes het forum in ;) ?

Hier geen nieuws, voel me goed en ben lekker druk dus heb genoeg afleiding.

Dag dag

20. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ooooohhh MWM ik zie dat je over 2 dagen al kan testen, spannend!
    Ik hoop het zo voor jullie [-o<

Deel Deze Pagina