Ach, ik ben nog steeds niet opnieuw zwanger, dus ik baal wel af en toe, maar ik mag zeker niet klagen als ik me vergelijk met jullie situatie. We hebben nog genoeg hoop dat het wel gaat lukken, omdat ik al 2x zwanger ben geweest. Ik zit er over te denken om in de VS de Clear Blue Easy Fertility Monitor te bestellen, een soort Persona maar dan echt bedoeld om zwanger te worden. De persona staafjes passen erin, dus die kan ik gewoon hier kopen...
@Aquilegia: hoe dan ook, ik hoop dat jullie binnenkort gezegend zullen zijn met een gezonde voorspoedige zwangerschap. Wat interessant die fertility monitor. Wil je ons op de hoogte houden van de gebruikersbevindingen, mocht je er eentje aanschaffen?
Yep, dat zal ik zeker doen! Ik houd jullie op de hoogte. De Fertility Monitor is van dezelfde producent als Persona, maar ze brengen hem niet uit in Europa, behalve in Groot-Brittannië Een marketing-beslissing... Terwijl hier zoveel vrouwen zijn die met de Persona aan de slag gaan om zwanger te worden. Dus ik denk dat er wel vraag naar zou zijn in Nederland.
Ik ben erg benieuwd, ik zal op internet er wel eens naar op zoek gaan. Succes als je ermee gaat beginnen!
MWB ik heb er even geen woorden voor, zit hier met tranen in mijn ogen. Willen jullie wel gaan zoeken naar een eicel donatie? Ik blijf echt duimen dat er bij jullie een wondertje komt! Ik wil jou en Frits heel veel kracht en sterkte wensen! bruidje hier gaat het weer een stuk beter. De duizeligheid is al een stuk minder geworden. Morgen weer aan de slag! Hoe gaat het met jou? ja gaat nu langzaam naar de helft toe! Danielle je kan idd zien aan de persona of je zwanger bent maar die strepen moeten dan echt heel erg duidelijk zijn. Neem gewoon liever een zw test, die hebben het meestal goed! Gerlinde succes op de wachtsofa, wil je iets hebben? drinken of iets lekkers? Snoozie geniet maar lekker van alle symptomen! Noukie ik zou ook doorgaan met slikken! ik hoop dat je ei snel komt!
He Pluys! Fijn dat het weer beter met je gaat meid.. Hier gaat het hartstikke goed, eigenlijk weinig tot geen klachten.. Ja idd.. de helft komt eraan.. het gaat toch best hard nu.. Ben nu op ieder kriebeltje in mn buik aan het letten.. want je hoort wel eens dat meiden het met een week of 16 al voelen.. ben benieuwd.. maar denk dat ik nog even geduld moet hebben!
@MWB, Shit zeg, dat gesprek! Ik hoop dat je snel in Utrecht terecht kunt. Mijn vriendin heeft nu haar tweede ivf. De punctie is geweest en het is nu voor haar afwachten of de bevruchting lukt. Zij heeft een FSH van 16. Dus geef niet op! Zij kreeg trouwens in Utrecht geen opties meer geboden. In Utrecht vonden ze 16 te hoog. Liefs, Pechvogel
mwb wat een onwijs ***nieuws zeg! Ik ben blij dat jullie er samen over kunnen praten..je had het al een beetje voorspeld, maar als je het dan definitief hoort is het wel een enorme klap! Heel veel sterkte en hopelijk gebeurt er toch nog een wonder! Mijn baan bevalt heel erg goed! Nog 6 weken en dan krijg ik al een contract, dus dat is wel fijn... Ben wel blij dat ik nu al mijn ei heb, want mijn mannetje is er niet..is voor zijn werk in Hoevelaken en komt morgen pas weer terug...dus kan ik morgen pas weer klussen dussssss Alle zwangeren hebben mooi veel symptomen! Haha Nou dikke knuf voor alle meiden!
Jeetje Pechvogel, jij komt elke keer het juiste nieuws vertellen! Ik ga morgen meteen St. Geertgen bellen. We zijn vanmiddag naar 't FIOM geweest en na een heftig gesprek kwamen we eruit dat we niet naar Utrecht wilden, maar naar Nijmegen of St. Geertgen. Ik ga eerst naar Brabant bellen, want jouw bericht geeft me veel hoop. Volgens de gyn van 't UMCG is er geen enkele kliniek in NL die IVF/ICSI start als de FSH-waarde hoger is dan 10. Dit is fantastisch nieuws, want dan wil ik de 2nd opinion daar en niet in UMC Utrecht. Wat die kerel ook voor hoogwaardig onderzoek heeft gedaan ... ik wil gewoon een reële kans! Ik hoop voor je vriendin (en voor mezelf ) dat deze poging succesvol zal zijn. Echt onwijs bedankt Pechvogel!
@Pluys: bedankt lieverd! @Noukie: thanx meid, fijn om te horen dat je binnenkort een contract krijgt op je nieuwe werk. En nu maar gauw zwanger .
hallo iedereen ik hoorde net van iemand op en ander forum dat je ook op de persona af kan lezen .of kan zien dat je zwanger bent,weet iemand dit?! kan je dat zien op de urine strip?!
ik vind het niet leuk hoe sommige mensen hier reageren ,,,,,ik ga nu en ik kom nooit meer,,ik voel mij heel erg down en ben onzeker! dus kom ik hier,om mijn verhaal te plaatden,ik vind het jammer maar vind het nu echt niet leuk meer,,,,ik kom hier nooit meer,,,ik zie allemaal wel ,,
de meiden proberen je niet te kwetsen. Maar als je een vraag stelt kan het even duren voordat je antwoord krijgt en soms is het erg druk op een dag en dan moet je even terug lezen om een antwoord te lezen. Ik begreep dat je een tijdje terug afscheid zou nemen van deze site, snap dat dat heel moeilijk is (ben zelf erg verslaafd ). Het kan dan verwarrend overkomen als je elke keer zegt dat je afscheid neemt maar dan toch weer terug komt. Snap je? De meiden proberen je echt geen rot gevoel te geven hoor! Daar zijn ze veeeel te lief voor!
Lieve MWB, Wat naar jullie gesprekken. Wat ellendig dat dit dan allemaal einde oefening leek....ik hoop echt vurig voor jullie dat je wat met het nieuws van (pechvogel of gerlinde?) kan en dat jullie op die betreffende plek ook geholpen kunnen worden! Je komt op me over als een onwijs strijdlustige vrouw! Hou dat vol, geef de moed niet op, hoop doet leven! En echt goed om te horen dat jij en je man veel steun en liefde bij elkaar kunnen vinden. Ik hoop echt het allebeste voor jullie. En wat goed dat jullie zo je wensen bij het FIOM ook duidelijk hebben gemaakt! Liefs Snoozie
Tjonge, jonge, Danielle, ik krijg wel een beetje een punthoofd van je, moet ik eerlijk zeggen. Ik heb je al 2 keer een antwoord gegeven en al 2 keer een PB gestuurd. Als jij dan al die berichten negeert en elke keer met dezelfde vraag komt, maar niet de moeite neemt om terug te lezen, dan moet je ook niet verbaasd opkijken als je wat irritatie opwekt! (pffff, merk wel dat ik extra prikkelbaar ben de laatste tijd.....)
@Danielle: die reacties lok je toch echt zelf uit hoor. Er wordt gewoon op je vragen gereageerd en zelfs via PB ... dan vind ik je reactie onbegrijpelijk. Als ik je berichten lees dan stel je in verschillende topics dezelfde vragen, dus ons heb je niet nodig. Doei!