Hey Pluys, wat fijn dat je van de griep af bent! Ik hoop dat je je overall ook wat beter gaat voelen. En denk eraan, chocola is het beste medicijn voor alles! Ik heb net een doos vol met ambachtelijke bonbons gekocht, wel 10,- lichter en ik vrees dat de inhoud het weekend niet overleefd. Wat gaaf dat Ward de 6e jullie kindje voor het eerst gaat horen. Heeft hij er al een beetje een gevoel bij? Spannend hoor allemaal . Over een paar weekjes ben je al op de helft hey, wat gaat 't snel! Het voelt vast als nog heel lang, maar voor je het weet is het voorbij en dan ligt er een krijzende roze friemel in je armen . Geniet er maar van en ik hoop dat je snel opknapt. Dikke kus!
Ehm...volgens mij gaat dit topic allang niet meer over de Persona, maar ik zal toch mijn vraag maar stellen Ik heb dus zo'n Persona-apparaat, maar heb hem nog niet gebruikt, omdat ik nog aan het ontpillen was. In de toekomst (ik hoop namelijk eerst moeder te worden ) wil ik hem als anticonceptiemiddel gaan gebruiken, maar nu vraag ik me af...kan ik hem ook op dit moment al gebruiken bij wijze van ovulatietest? Mijn NOD is 22 januari, en stel dat ik dan ongi word, zou ik hem graag vanaf die dag gaan gebruiken. Geeft hij het dan aan als ik mijn eerstvolgende ei heb, of moet ik hem langer gebruikt hebben voordat hij die herkent?
Hoi Mikki77, Welkom bij de club! Je kan de persona ook als ei-zoeker gebruiken (doen of deden wij hier allemaal). De persona heeft ongeveer 3 maanden nodig om je cyclus te leren kennen. Je kan hem gaan gebruiken op de 1ste dag van je nieuwe cyclus. Je moet de eerste ronde met persona wel 2 doosjes testen gebruiken! Ik wens je veel succes! MWB als je moeite hebt met het opmaken van de chocola wil ik best komen helpen hoor Ward vind het allemaal erg spannend! Hij denkt helemaal dat het een jongen gaat worden die met hem mee op bergsport gaat . Heb 2 pendels staan en die zeggen allebij dat het een meisje is. Maar nog 6 weken dan weten we het zeker!
Wow...snelle reactie, bedankt! Dus als ik het goed begrijp herkent hij nog geen ei in de eerste ronde dat ik hem gebruik? Ik moet hem dus 3 maanden gebruiken voordat hij dat goed aangeeft? Ik heb ook eens gelezen dat er meiden zijn die alleen die staafjes gebruiken als ovulatietest, dus zonder de monitor. Maar ik gebruik die monitor liever wel, lijkt me duidelijker..
ja het kan zijn dat je wel een eiteken krijgt, maar het hoeft nog niet! Zelf heb ik wel de 1ste ronde al een ei teken gehad, maar niet schrikken als je hem niet gelijk krijgt! Ik zou niet de testen gaan aflezen. Als je langer de persona gebruikt dan weet je hoe ze eruit moeten zien als ze echt positief zijn. Ik zou echt de monitor erbij gebruiken. Ik hoop voor je dat je hem niet lang hoeft te gebruiken
Hallo Meiden, Mikki, ik had ook in de eerste maand een ei teken, dus het kan zeker hoor. Heel veel succes met het gebruiken en als je nog meer vragen hebt, ben je hier aan het juiste a..euh..topic! Pluys, Fijn dat je weer wat aan de betere hand bent. En wat leuk dat je ventje jullie kleine pluys snel voor het eerst zal horen! MWB, wat spannend met dat huis. Die 0,7 % lijkt me heel netjes, die winst haal je waarschijnlijk al uit zijn onderhandelingen. Oei, die ambachtelijk chocolade klinkt heerlijk...al heb ik rare eetlust de laatste dagen, of althans, nauwlijks eetlust. Voel me vandaag ook erg futloos. Mijn hubbie is een aantal dagen weg, en begin me wel te vervelen nu, maar heb ook nergens zin in. Niets smaakt me echt lekker..dus hang maar een beetje op de bank. Heb vandaag wel het boek van Aukje van Ginneken gekocht en gelezen, erg grappig! Nouky en Gerlinde, is het nog een beetje te doen op de wachtbank? Pechvogel, hoe is het met jou? En spannend zeg, voor die vriendin, ik ben heel benieuwd. En Bruidje, met jou ook alles goed? Groet Snooz
Even ter verduidelijking, dat is dus die vriendin die in het zelfde schuitje zit als MWB! Ze had een goed embryo.
Ja, dat had ik idd begrepen, heel spannend dus voor haar of die zich innesteld toch? Kan me voorstellen als dit bij jouw vriendin goed gaat, dit voor MWB ook meer hoop kan geven.. Groet Snooz
Dat geeft me ook hoop Pechvogel! Ik hoop echt op een positieve test voor je vriendin! @Mikki: Welkom! Natuurlijk gaat dit topic over persona en iedereen kan gewoon haar vragen kwijt, het is dat we met een aantal dames al zo lang kletsen en het super klikt, dat het vaak ook over onze belevenissen gaat. We hebben allemaal een kinderwens en dat zit verweven in wat je in je dagelijks leven meemaakt. Laat je niet afschrikken door posts van iemand die zich niet lekker in haar vel voelt en dat op ons afreageert. Ik wens je erg veel succes met je persona en ik hoop dat je snel je ei zult vinden. Dames, ik wens jullie een hele fijne zondag toe vandaag!
Hi meiden, wat is het weer gezellig druk hier . @Mikki, welkom hier! Ik gebruik Persona ook als ovulatie-test sinds juli 2007. Bij mij gaf Persona ook meteen de eerste maand mijn eisprong aan, maar zoals de anderen ook schrijven hoeft dat niet. Ik vind het erg makkelijk omdat mijn ovulatie nogal wisselt, de ene keer op dag 13 en de andere keer pas op dag 17. Ik hoop dat Persona je snel geluk brengt! @mwm, wauw dat wordt ineens enorm concreet met dat huis, leuk zeg! Ik denk dat het een hele goede zet is om een makelaar in te schakelen, zij zijn helemaal thuis in het onderhandelen en de regeltjes. Wij hebben vorig jaar ook een nieuw huis gekocht, dat is nu in aanbouw. @Pluys, wat fijn dat je opgeknapt bent en dat jullie samen over 6wk te zien krijgen of het een meisje of een jongen wordt. Natuurlijk hoopt iedereen vooral op een gezonde baby, maar heb je zelf een lichte voorkeur? Ik ben zelf echt een meisje/meisje zeg maar, met veel frutsels, getut en roze dus heel eerlijk zou ik zelf een beetje hopen op een meisje :-$ . Maar dat neemt niet weg dat ik jongens natuurlijk ook super en stoer vind! Maar goed nu loop ik wel sterk op de zaken vooruit, eerst maar weer eens zwanger zien te raken ! Het is wel een beetje saai op de wachtbank, ik kan me nog weken herinneren dat we er met z'n allen op zaten, haha! Nog 10 dagen...................... Fijne zondag!
nou gerlinde ik ga je gezelschap houden hoor op de sofa! het lange wachten is weer begonnen! pfffffffff mwb hoop dat het je droomhuis wordt, spannend hoor allemaal!
Gelukkig zitten we samen Noukie, wel zo gezellig ! Wil je ook een lekker stuk zelf gebakken perentaart, ik kan hem echt aanraden?! Ik heb even naar je banner gekeken, maar als je afgelopen vrijdag een positieve ovulatietest hebt gehad, is het dan niet een beetje te vroeg om over 11 dagen al te testen? Het lijkt me zo snel. Mijn eisprong was afgelopen ma/dinsdag (dag 13 of 14), vandaar dat ik van een cyclus van 28 dagen uitga.
ik heb hem zo ingevuld bij die ticker site. Dat ik toen mijn ei had nou plus 14 dagen is 30 dagen..vandaar..mijn luteale fase is 14 dagen... volgens de pendel ben ik mei 2008 zwanger...zou fantastisch zijn..hopelijk eerder...maar ja ik zou het al fantastisch vinden!
Ik hoop dat je niet tot mei hoeft te wachten en dat het gewoon deze maand al raak is! Wel fijn dat je luteale fase altijd 14 dagen is, dat rekent idd een stuk makkelijker! Laten we hopen dat wij als 2006 meiden nu ook eens aan de beurt zijn.
ik hoop het ook niet! maar ja is wel een mooi vooruitzicht! ja een enkele keer was het iets meer..maar ja dan maar een beetje overtijd! haha weer lekker spannend! volgende week heb ik weer lekker een druk weekje dus mooie afleiding weer!
Spannend weer die wachtbank meiden. Ik hoop voor jullie dat de tijd lekker snel zou gaan. Ik heb trouwens wel na 11 dagen een positest gehad, dus het kan wel! Oh, en over die pendels...ik had er dus 1 staan voor dec 2007...en ik ben dus zwanger geraakt in december! En het zou een meisje worden! Ik ben benieuwd! Maar ik hoop Nouki dat je eerder zwanger raakt natuurlijk! Groet Snoozie
Ik heb ook de Lilypie Baby banner genomen, vond het wel schattig! Maar zoals je ziet zegt deze dat ik over 9 dagen al kan testen? Nou ja, we zien, ik denk dat ik toch de 10e dag afwacht (de ene maand ben ik iets geduldiger dan de andere, hihi).
@Gerlinde: ze zijn leuk hè? Succes met wachten, ik zal voor je duimen! @Snoozie: ik hoop dat je pendel uitkomt!
Dank je mwb en ik duim natuurlijk ook voor jou, ik zie dat jij nog 5 dagn moet wachten! Je hebt maar 1 ei en 1 zaadje nodig, wie weet........ Gebruik je eigenlijk je Persona nog en geeft die wel altijd je eisprong aan? Jij ook een overheerlijk stukje perentaart?
Wat een warm welkom, bedankt Ik ga mijn persona zeker gebruiken vanaf mijn NOD (mocht ik dan niet zwanger zijn), ben benieuwd.... Hoop dat jullie snel van het wachtbankje af zijn!