Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Dan zitten we nu met z'n 4en op de bank, het wordt steeds gezelliger :D !
    Nu maar afwachten wie de meeste hcg'tjes heeft gevangen vd zwangeren onder ons........................

2. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Nee, momenteel niet en ik kreeg al meteen bij de eerste twee cycli problemen. Ook met ovu-testen was het lastig om m'n ei-sprong te vinden. Ik ben nu al ruim een half jaar aan het tempen, begonnen omdat het moest vanwege het fertiliteitstraject. Maar ik ben er best content mee en ik vind elke maand m'n ei. Telkens denk ik erover om de persona er toch weer bij te pakken, maar nu ik hopelijk behandeld ga worden heeft dat niet zoveel zin. Als er iemand is die 'm graag van mij over wil nemen ... stuur een PB.

Tegen een stukje perentaart zeg ik geen nee. Heb je 'm zelf gebakken?

3. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ik heb de perentaart zelf gebakken, ik wilde een keer iets anders maken en hij is super goed gelukt!
    Wil je er ook een dotje zelf geklopte slagroom bij?

Wat goed dat je tempt en dat het werkt voor jou.
    Ik heb het ook 1 cyclus gedaan, maar werd er erg onrustig van en er klopte niets van.

Als je je Persona te koop zet op marktplaats, ben je hem volgens mij zo kwijt.

4. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hmmm slagroom, ja heerlijk! Het tempen vond ik in het begin ook lastig, maar na een maandje of 3 doorzetten heb ik het redelijk onder de knie. Ik temp nu al vanaf juli/augustus volgens mij.

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal!

Gelinde perentaart! ik hou me aanbevolen!
    Ik heb niet echt meer een voorkeur. Voordat ik zwanger raakte wilde ik heel graag een meisje. Dit vooral omdat ik alleen nog maar 4 neefjes heb, en ik heel graag de 1ste kleindochter wilde geven. Maar nu maakt me het niet uit als het maar gezond is (afgezaagd he). Ik ben wel meer een meisjes mama denk ik. Lekker tutten enzo en lekker winkelen later! Ik ga 2 keer per week met mijn mam de stad in voor een bakje koffie en even lekker winkels kijken. Ik zou het heel erg leuk vinden als ik dit ook met mijn dochter zou kunnen doen. Maar een zoon is ook super. Lekker ravotten met mijn neefjes en op zaterdag naar het voetballen! En natuurlijk de naamopvolger voor mijn schoonpa!
    Maar alles is heel erg welkom!

Ik ga zo even ward aan zijn haren trekken om de 1ste buikfoto te maken. Als ik hem heb zet ik hem in mijn album!

6. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hihi dan hoop ik voor jou op een gezonde en mooie meisjes baby!

Ja kom op: :) show us your belly! :)

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dames mijn 1ste buikfoto staat in mijn album (trots trots)

8. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    wow pluys dat ziet er mooi uit..
    je ziet het al heel goed zeg! toppie!

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dank je :oops: ben er erg trots op!

10. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    dat mag ook best wel pluys! wanneer moet je weer naar de vk? of een echo?

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Dank je!
    Ik moet 6 feb naar de vk toe en 25 feb krijgen we de 20 weken echo!
    Zit de dagen voor de echo al bijna af te tellen!

12. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Mooie buik hoor Pluys :thumup: !

13. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Dames,

Mooie buik Pluys! wat zie je hem al goeed...zo wil ik hem ook :)

Althans als het allemaal goed blijft gaan. Heb echt een rot nacht achter de rug...kreeg om een uur of half 5 ontzettende buikkramp. Maar kon zo moeilijk voelen of het mijn baarmoeder of darmen waren.

Maar ik dacht dus echt, nu gaat het fout! Duurde ook wel 3 kwartier maar durfde er pas een uur later uit om te kijken of er bloed was...

Gelukkig is er geen bloed, zelfs geen bruinverlies, maar het was wel even naar zeg. Denk toch dat het mijn darmen waren, maar ga toch even naar de HA straks.

Pff, het is me wat, dat zwanger zijn...

Groet Snoozie

14. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Pluys: Prachtige buik meid, weer er maar trots op! We proberen er zo min mogelijk over na te denken, maar Frits en ik dromen al heel lang van een dochter. We hebben al jaren een naam ...

@Snooz: Jeetje dat is schrikken! Hopelijk kan je HA je geruststellen. Ik zal onwijs voor je duimen!
    Ik had zaterdagnacht ook vreselijke krampen in m'n onderbuik. We kwamen net de bioscoopzaal uit en ik kon bijna niet meer lopen van de pijn. We zijn zo goed en zo kwaad als 't ging naar huis gefietst en ben met een hittepit m'n bed ingedoken. Daarna ging 't wel weer, heel bizar. Ik denk ook dat 't m'n darmen waren.

15. Life in Pink

Ja, ik denk ook wel dat het mijn darmen waren, want nadat ik naar het toilet ben geweest, heb ik nu weinig last meer. maar ga toch nog even langs, ook voor advies van een goed laxeermiddel ;)

Naar dat jij dat toen ook had!

En wat mooi, jullie droom over een dochtertje, en zelfs al een naam! Ik hoop dat deze droom snel in vervulling mag gaan!

Liefs Snooz

16. Life in Pink

Nou, ben weer wat gerust gesteld. Niets aan de hand, waren echt mijn darmen, maar ook baarmoederkramp is heel normaal zij de HA. Wel even gevraagd welke middeltjes ik mag gebruiken tegen verstopping en het middeltje wat ik altijd gebruik, mag niet tijdens de zwangerschap, das ook goed om te weten!

Nu snel naar mijn werk,

tot later dames!

17. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Snooz: pfff gelukkig maar! Werkze vandaag!

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat een mooi buikje al Pluys! Die van mij groeit ook aardig door.. Iedereen ziet nu echt dat ik zwanger ben in plaats van gewoon te dik geworden hahaha...

Ik had het ook vaak de 1e 9 weken Snoozie, vooral als ik s avonds in bed lag.. Het zou ook nog kunnen dat je baarmoeder groeit.. maar wel fijn dat het niets bijzonders is.. klim maar weer terug op je roze wolk :)

Zou leuk zijn MWB een meiske.. wij hebben de naam voor een meisje ook al.. voor een jongen vind ik het ontzettend moeilijk..

19. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik hoor wel vaker van mensen dat ze hetzelfde probleem hebben. Er zijn bij ons wel eens wat jongensnamen de revue gepasseerd, maar nog nooit eentje waarvan we helemaal overtuigd waren. We zijn er nu niet zoveel mee bezig hoor, eerst maar eens het intakegesprek.

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat hebben wij dus ook.. nou ja ach.. maandag weten we wat het gaat worden.. dus kunnen we ons daarop concentreren :)

Wanneer heb je je intake?

Deel Deze Pagina