Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbethLG

17 jul 2006
    62
    0
    0
    Hoi Me,

Bedankt voor je oppepper, maar ben bang dat ik toch geen eitje heb deze maand. Mijn temp is nog steeds gelijk!! Snap er echt niets van!! Nu maar weer een maandje wachten tot de volgende poging!!

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Vandaag is mijn ongi dan weer doorgekomen (cyclus van 29 dagen dit keer), dus ik ga morgen mijn persona instellen op dag 2! Ik ben benieuwd, het lijkt me leuk om er mee bezig te gaan en zo meer inzicht te krijgen in mijn lichaam :D

3. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    @ Roses:

Succes met de persona!

Liefs An ;)

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @roses
    Ga je beginnen voor het eerst met de Persona?
    Als het bij ons deze ronde niet raak is...ik ook!!
    Heb hem klaarliggen, maar moet nog ff lezen hoe en wat
    Succes ermee!

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @ Mirre, Ja deze cyclus voor het eerst! Ik hoop voor je dat je hem niet nodig hebt!!

Ik ga hem morgen ochtend instellen, hij moet op 8 uur komen te staan. Dan is het testen 3 uur er voor en 3 uur er na toch? Dus tussen 5 uur 's ochtends en 11 uur 's ochtends, als ik het goed heb begrepen. toch? :)

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Waarom ben je er toe overgegaan om de persona te gaan gebruiken? Je bent nog zo jong, en pas in de tweede ronde....
    Is misschien erg kort door de bocht van mij, maar ik heb er nog altijd spijt van dat ik meteen ben begonnen met tempen....heeft voor mij wel de spontaniteit en de rust weg gehaald....was aldoor maar bezig met mijn schommelende temp en mijn eitje....
    Achteraf had ik liever de eerste maanden zonder toeters en bellen gedaan....

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Roses, het klopt helemaal wat je zegt.

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Puur omdat ik mijn lichaam goed wil leren kennen. Ik wil weten waarom ik iets voel, en dat wil ik doen met behulp van perona.

@Me2, dank je

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ok meis, dan wens ik je heel veel succes!!! Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn.. :)

10. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @ SandraK , dank je wel! Volgens mij gaan we gelijk op? ik heb ook mijn NOD op 14 sept. :)

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Gezellig!!! :D

Ik heb mijn NOD op 30 dagen staan....heb eigenlijk een cyclus van zo'n 27/28 dagen, maar ik wil niet te snel hoop krijgen. Vorige maand was ik ook ineens een paar dagen later...

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Vandaag de persona ingesteld op dag 2 :) Ik heb er zin in, als het goed is moet ik maandag voor het eerst testen ;)

13. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Succes met de persona, ik gebruik hem nu voor de 2e maand !!
    Is erg leuk, je ian precies zien wanneeer je ei komt...

Succes,

groetjes jimmy

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    ja daar ben ik dus erg benieuwd naar! Ik ga namelijk standaard uit van dag 15, maar dan zal je zien dat ik hem krijg op het moment dat ik hem niet meer verwacht :p

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ook zijn net mijn zwangerschapstesten gekomen, die ik besteld heb! Dus die heb ik alvast in huis :)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi, even snel een vraag.

Ik wil misschien een persona kopen, nu heb ik ze op marktplaats heel goedkoop gezien, maar de eerste keer moet je meer teststaafjes gebruiken. en die moeten uit dezelfde verpakking komen???

hoe kun je dan een 2e handse gebruiken?? je kunt toch alleen staafjes in verpakking van 8 kopen??? of moet ik dan ergens anders op letten??

HELP

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Per cyclus gebruik je in principe 1 doosje met staafjes. In 1 doosje zitten 8 staafjes. Als je de persona voor de eerste keer gaat gebruiken heb je 16 staafjes nodig (dus 2 doosjes). Je moet er op letten dat de doosjes het zelfde serienummer hebben! omdat ze anders kunnen afwijken.
    (net zoals je bij behang ook hetzelfde serienummer moet hebben)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ok, dank je wel... als je bv naar de etos gaat of ze hier bestelt, kun je dan aangeven dat je ze met hetzelfde serienummer wilt hebben??

19. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hai Meiden, na het lezen van al jullie verhalen heb ik afgelopen vrijdag ook de Persona gekocht. Ben vanmiddag ongesteld geworden, dus morgen de "M" indrukken. Het zal mij benieuwen.....

Ik denk dat ik elke maand mijn ei-sprong voel: menstruatie-achtige krampjes (beetje zeurderig gevoel) in buik en rug, maar afgelopen maand heb ik dat gevoel 3x gehad :( (beetje teveel van het goede, hihi). Dus nu hoop ik er met de Persona achter te komen hoe mijn cyclus in elkaar zit..... En natuurlijk op de juiste dagen klussen! :oops:

Succes allemaal.... en groetjes,

XXAnnalise

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Bij ons bij de etos kun je ze gewoon zelf uit het schap halen, en dan kan je gewoon kijken naar de serienummers

Deel Deze Pagina