Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    eh pluys heb dat nog nooit gedaan haha
    pffffff dat zou ik aan mijn mannetje moeten vragen en die is net in de wolken naar zijn werk gegaan hahahaha
    die gelooft er echt niets van! denk pas als ie het op de echo ziet :)

2. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja gerlinde kom je me dan vergezellen bij de oktober mama´s heb al een topic geopend...haha kon het niet laten! ja we wachten nog rustig de nod af...het zou nog mis kunnen gaan en daarna ook nog! maar daar denk ik eigenlijk nog maar even niet aan!

3. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Het is gelukt, mijn test staat in mijn album! :)

4. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ja gerlinde die is toch wel onwijs positief!
    grrr moet eerst eens batterijen vinden van het toestel!

5. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Noukie, ik kom je NA woensdag vergezellen op je Oktober mama's topic, oke?

6. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ok gerlinde besef jij het al wat? ikke nog niet echt heb ook zo weinig symptomen! alleen die spierpijn buikpijn en gespannen borsten!

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Gerlinde die test is super mooi!

Ik ben echt heel erg blij voor jullie! Blijven jullie hier nog wel kletsen?

ik had ook die symptomen dan buikpijn en gevoelige borsten, hoort er allemaal bij! En snap het ook goed dat je toch even je nod wilt afwachten. Maar dat zit tussen de oren! Jullie zijn echt zwanger!

8. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Wat lees ik nu? Ineens twee zwangeren erbij? Dat gaat wel heel snel! Die test ziet er heel positief uit voor 2 dagen voor je NOD. Je bent echt zwanger!

Gefeliciteerd!

Voor degene die nog niet zwanger zijn, niet opgeven! Ik duim voor jullie!

Liefs, Pechvogel

9. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    de moed zakt me na zoveel zwangeren wel een beetje in de schoenen :cry: ben wel blij voor alle andere mama's het lijkt wel een babyboom of zijn er altijd zo veel in een maand ?

10. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Natuurlijk blijf ik hier kletsen, veel te gezellig! :D

Ik heb behalve een beetje een trekkerig gevoel in mijn buik nog helemaal geen symptomen :( .
    Dat verontrust me wel een beetje omdat ik de vorige keer enorme gevoelige (.) (.) had.
    Zou het per keer verschillen of moet het nog komen?

@MamaFleur, ik herken je gevoel. Het blijft voor jezelf altijd lastig als er anderen wel zwanger zijn en jij NOG niet.
    Maar jouw maand is nog niet voorbij, wie weet ben jij volgende week ook zwanger!

11. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Oh ja, misschien is het puur toeval hoor, maar dit was wel de 1e maand met die etos zwanger worden pillen!
    Voor jou toch ook Noukie?

12. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    yeps ben er deze maand mee begonnen!
    en ikke blijf ook wel meekletsen natuurlijk nog hier!

kop op mamfleur! ik herken je gevoel heel erg! je vraagt je af wanneer mag jij eens! of het wel weggelegd is voor je? gelukkig kan je je ei kwijt hier!

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    mamafleur jouw tijd komt echt! niet de moed laten zakken!

En die "wonder"pillen, ik ga nu echt aandelen halen :)

14. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @MamaFleur, slik jij ze al?

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Noeki en Gerlinde: van harte gefelictieerd, geniet ervan! Ik wens jullie beide een gezonde en voorspoedige zwangerschap toe! :D :D

Mijn fertility monitor is al aangekomen uit de VS, ik heb het boekje doorgelezen. Pfoe, gelukkig zijn de afgebeelde staafjes duidelijk persona-staafjes, zoals ik al op internet gevonden had. Anders moest ik die ook in de VS gaan bestellen. Per ronde heb ik 10 staafjes nodig, of 20 als je cyclus lang en/of ongerelmatig is. Ik heb 4 doosjes Personastaafjes gekocht. Dan heb ik 32 staafjes. 30 gebruik ik met het apparaat, dan kan ik er nog 2 gebruiken om de spieken of ik zwanger ben. Ik hou jullie op de hoogte. Natuurlijk hoop ik stiekem dat ik hem helemaal niet meer nodig heb...

16. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    spannend hoor Aquilegia! ik blijf duimen dat je hem niet nodig hebt!

17. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    lieve reacties van jullie allemaal en ach ik heb ok geen klagen hoor maar het lijkthier op het forum moemnteel wel lopende band werk ;)
    Ik slik dat spul nog niet, wat is het precies ?

Aquilegia, wat is dat voor iets waar je het over hebt ?

18. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Aquilegia, ik ben zeer benieuwd hoe het apparaartje je gaat bevallen.
    Het apparaatje is dus wel kostbaarder doordat je er meer staafjes voor nodig hebt.
    Ik hoop dat het snel raak is!

@MamaFleur, misschien lijkt het wel babyboom hier, maar dat is wel uitzonderlijk hoor!
    Ik wacht al sinds april 2006 op een wondertje en Noukie sinds december 2006 geloof ik.

Hoe lang zijn jullie al bezig?

Ik gebruik de etos zwanger worden capsules.
    Er is ook een topic over.
    Misschien is het puur toeval, maar veel vrouwen raken toch wel snel zwanger met deze capsules of krijgen een kortere cyclus.

Het is het proberen waard!

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het is een omgekeerde Persona. De Persona is bedoeld om NIET zwanger te worden, al kun je hem natuurlijk ook andersom gebruiken. De Fertility Monitor is bedoeld om wel zwanger te worden (en je mag hem zeker niet gebruiken als voorbehoedsmiddel). De FM is van dezelfde fabrikant als Persona, maar is niet te koop in Europa behalve in Engeland. Hij geeft 3 soorten dagen: "low" weinig kans op zwangerschap (maar niet nul), "high" veel kans op zwangerschap, en "Peak" de hoogste kans op zwangerschap. Als je je kansen wil maximaliseren, moet je gemeenschap hebben op de "high" dagen en op de "peak" dagen, liefst meer dan 1x dus. Het lijkt dus wel op de Persona, de staafjes zijn identiek, maar de manier waarop je monitor de situatie beoordeelt is dat dus niet.
    Ik heb hem eigelijk gekocht (gekregen) als speeltje, want met Fertility Friend (tempen, slijmwaarneming, ovulatietests) kom ik ook heel goed uit de voeten. Ik geef het toe... ik vind het een leuk hebbedingetje. Maar ik denk ook dat hij echt goed kan werken, zéker beter dan alleen ovulatietests (want die geven alleen de LH-piek aan, terwijl de FM ook de toename in oestrogeen meeneemt, zodat je op meer vruchtbare dagen komt.

PS: wil je hem bestellen, doe dat in de VS, want de dollar staat heel laag. Bestel je hem in Engeland, dan ben je duurder uit. Als je al een Persona hebt, zou ik hem niet kopen. De apparaten lijken daarvoor te veel op elkaar.

20. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Je kunt het apparaatje ook op Ebay vinden en ook de bijbehorende testen!

Deel Deze Pagina