Hi Bruidje, Op dinsdag 1 april is de overdracht en de planning is om 't weekend over te gaan. Dus ik moet alvast maar aan de slag met inpakken .
Klopt, dat is al heel snel! En mijn lieve mannetje heeft in de 7 jaar dat hij in dat appartement woont heel veel spulletjes verzameld. Ik ben benieuwd wat ik allemaal zal tegenkomen. Alles van ex-vriendinnetjes gaan linea recta de prullenbak in .
Hallo meiden, Vandaag was een leuke dag. we waren bij de vk en ze vroeg vanalles, ook over laatste menstruatie. Ik vertelde dat deze maar 1 dag was. Ze vond het verstandig om dan vlot een echo te laten maken i.v.m. nekplooimeting bij de 12 weken. Dus we liepen daarna naar het echo centrum om een afspraak te maken, maar dat mocht alleen telefoninsch. Dus ik heb daar gelijk met mijn mobiel gebeld en vroeg of ik deze week nog terecht kon (wilde het nu ook wel snel weten). Ik zei dat ik in het gebouw was en mocht toen gelijk komen! We hebben vandaag dus de 1e echo gehad, heel speciaal. Het hartje klopte, al zag ik het eerst niet, dus schrok ik wel even. Maar het zag er goed uit. Verder bleek dat ik 4 dagen langer zwanger ben, en niet 4 weken langer. Dus zit vandaag op 8+2 weken. Voel me weer helemaal blij vandaag. Nu hebben we over 4 weken weer een echo! MWB, veel succes en plezier met dozen inpakken! wat een klus altijd he? Groet Snoozie
@MWB, wat fijn dat je er weer bent! Je staat voor een flinke klus, maar wel super leuk om samen een nieuwe start te maken in jullie liefdesnestje! @Snoozie, wat heerlijk dat het allemaal zo goed ging gisteren! Jij kan al lekker gaan genieten. @Bruidje, op de helft alweer, wat gaat het snel he! Voel je je nog goed? @Pluys, hoe gaat het met jou, heb je je kleintje al beter gevoeld? Met mij gaat het goed, gisteren weer buik-en rugpijn maar dat is nu gelukkig weer over. Mijn (.)(.) zijn sinds het weekend wel groter en gevoeliger. Pfff erg hoor die onzekerheid, ik hoop toch zo dat het allemaal goed gaat deze keer........... Werkse vandaag allemaal!
Hoi Gerlinde! Het komt vast helemaal goed bij je meis.. vertrouwen hebben in je lichaam! Hier alles goed, weinig klachten.. houd wat vocht vast en zo.. maar verder mag ik niet klagen! Morgen zie ik ons ukkie weer op de echo.. joepie!
@Bruidje, hoe was je 20wk echo? Was hij nog steeds zo knap Ooohhh was ik maar alvast zo ver, het lijkt me zo geweldig!
Hi MWB! Mijn eerste echo is idd niet meer zo lang wachten, maar de 20wk echo is nog wel een ver van mijn bed show hoor! Hoe gaat het met jou? Zie je tegen de verhuizing op? Moet nu weer snel aan de slag, tot later! Dikke knuffel
Hoi meiden, Nog even snel een berichtje.. de 20 weken echo was perfect, ons mannetje (jaja het is nog steeds een ventje ) doet het uitstekend tot nu toe.. Hij is ongeveer 25 cm en 367 gram.. Na de 12 weken gaat het weer hard Gerlinde.. (vind ik althans..) komt helemaal goed! Fijne avond
Goede morgen meiden, alles goed? Weer zo een stomme vraagje van mij. Zou Persona je piek kunnen missen?
Lijkt me niet Ikdus...hij geeft niet altijd de eisprong aan dat kan wel..niet bij iedereen geeft ie het aan..maar op je staafje zou je toch duidelijk je eisprong moeten vinden! mwb spannende tijden voor je!
@Ikdus, Persona kan je piek missen als je een onregelmatige cyclus hebt en dat daardoor je eisprong net buiten je testfase valt. Mijn Persona heeft slechts 1 keer mijn eisprong niet aangegeven, maar dat was de maand na mijn MK. Ben je bang dat je persona je eisprong mist? @Bruidje, wat fijn dat alles in orde was met je mannetje! Krijg je ook beeldmateriaal (foto/dvd) mee van zo'n echo of krijg je dat alleen bij een pretecho? En hoe gaat het met jullie Pluys en MWB? Ik ben sinds een aantal dagen enorm moe aan het einde van de middag en mijn bh's zitten ook weer strak Verder ben ik de dagen aan het aftellen.............nog maar 4! Knuffel Gerlinde
@Bruidje: Super! Wees maar trots op je kleine ventje @Gerlinde: Hier alles goed hoor, ik zie idd een beetje tegen de verhuizing op. Geniet van 't aftellen. @Ikdus: Succes met je Persona. Niet opgeven als je een keer je ei mist, gewoon doorklussen! @Noukie: Zeker spannend, hoe is het verder met jou?
Dit is mijn eerste ronde met persona dus test netjes elke dag. Maar gister en eergister was het oestrogeen lijntje licht zichtbaar en die lh lijn net zo duidelijk. En vandaag was het oestrogeen lijntje weer duidelijk en die lh lijn heel licht zichtbaar. En mijn temperatuur was vandaag sterk gedaalt.