Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dan moet je het ook zeker niet doen Danjo.

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

hallo Meiden,

Even snel een berichtje want moet er zo weer vandoor. De nekplooimeting zag er allemaal goed uit. Wat was het super om nu echt al een baby-tje te kunnen zien. Eerst lag het lekker te slapen, maar na wat heen en weer gewoel met het echo apparaat begon het lekker te bewegen en koppeltje te duikelen en het bracht zijn handje naar zijn mond. Het was echt super!

Kom vanavond even sociaal neuzen,

Liefs Snoozie

3. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Snoozie, wat super dat de nekplooimeting goed was, gefeliciteerd!

@mwb, hoe zijn je gesprekken gegaan vandaag, duim duim duim?

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hoi meiden, hier een nieuwe persona gebruikster.

Ik had nog even een vraagje. Vandaag is mijn 5e cyclusdag, vanmiddag heb ik de persona binnen gekregen. Morgen zou ik dus een eerste test moeten doen, maar hoe moet ik dan vandaag de persona instellen? Als ik nu op de m-knop druk, kan ik dan morgen ochtend een eerste test doen? Of kan ik dan deze cyclus alleen 's avonds testen? Ik kan hem nml niet morgen ochtend op dag 6 instellen.

Ik wil eigenlijk niet een cyclus wachten tot ik hem kan gebruiken.

Liefs,
    Wup

5. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Wup, je kan tot dag 6 IN DE OCHTEND op de M knop drukken.
    Je moet wel op de tijd letten, zodra je de M knop indrukt gaat je testvenster van 6 uur in.
    Dat houdt in dat je altijd 3 uur voor of tot max 3 uur na die tijd een test uit moet voeren.
    Maar lees gewoon even je gebruiksaanwijzing door, dan wordt het vanzelf duidelijk!

Succes!

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik kan tot en met dag 5 erop drukken. Morgen ochtend is dus al dag 6. Dan zou ik dan dus een dag achter lopen als ik em op dag 5 zet

7. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Oh ja sorry!
    Je kan de monitor dus pas volgende maand gebruiken, maar je kan natuurlijk wel beginnen met alleen de teststaafjes om te kijken wanneer je eisprong is.

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Dan ga ik em dus gewoon vanaf de volgende maand beginnen.

Waar kun je de staafjes het goedkoopste kopen? Bij de drogist zijn ze geloof ik zo'n 14 euro voor een doosje

9. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Snoozie: Super dat alles goed is! Fijn hè om je kindje zo te kunnen zien? Geniet er lekker van meis!

@Gerlinde: De gesprekken zijn goed gegaan, de vestiging in Den Bosch van het bureau waarvoor ik werk gaat mijn contract overnemen, dus ik ben verzekerd van werk. Dus dat is al een zorg minder. Ik heb ook met een ander bureau gesproken en dat gesprek was ook erg positief verlopen. Ze kwamen met een zeer interessant aanbod die ik toch ook wel serieus overweeg. Genoeg om over na te denken de komende tijd. Ik zie een paar drukke weken tegemoet!

10. Life in Pink

Hey Meiden,

MWB, bedankt voor je lieve woorden, ik ga zeker genieten nu! Jeetje, die gesprekken klinken positief! En een positieve opsteker is wel iets wat nou eens mag meid! Ik ben blij dat je nu 2 mooie aanbiedingen hebt liggen, zodat het zoeken naar werk niet er ook nog eens bij komt! Gefeliciteerd hiermee :)

Pluys, had ik jullie nou al gefeliciteerd met jullie meid! Konden jullie het ook zelf goed zien? Gaaf hoor en verder zag alles er ook goed uit, dat zal lekker voelen. En hoe is het met je buik? Groeit hij nog mooi? Nou, gefeliciteerd in ieder geval!

Gerlinde, het schiet ook al op bij jou he? En hoe voel je je? Nog steeds een ochtendhumeur;) Ga jij straks naar een vk of wordt je begeleid door een gyn? En wanneer is je eerstvolgende afspraak?

Ikdus, hoe is het bij jou? Al een ei gevonden deze maand? Hoe bevalt de persona je over het algemeen? Ik hoop dat je hem maar kort nodig zult hebben!

Bruidje, hoe staat het er met jou en je kereltje voor? Gaat alles goed? Zijn jullie al bezig met de kinderkamer?

Lieve Nouki, hoe is het bij jullie? In je vorige berichtjes kom je al zo krachtig over. Ik bewonder je positiviteit en doorzettingskracht!

Wup, de staafjes kun je idd ook 'los' aflezen. Mocht je hier meer info over willen kun je me altijd even pb'en, ik zou als ik jou was dus gewoon zelf gaan testen alvast en dan dezelfde testdagen als het apparaat aanhouden. Succes ermee!

Hier nu echt op die roze wolk beland, voel me sinds vorige week zowel lichamelijk als geestelijk weer een stuk beter en dat word nu alleen maar versterkt met de beelden van de echo!
    Wat ook heel bijzonder is, de vrouw van mijn neef is net zo lang zwanger als ik, we zijn op dezlefde dag uitgerekend! Mijn moeder en haar zus zullen dus rond dezelfde periode oma worden, echt leuk!

groet ~Snoozie

11. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Snoozie: Heb je foto's van de echo?

@alle nieuwe dames: Van harte welkom en heel veel succes met de Persona. Als iemand interesse heeft, je kunt de mijne overnemen.

12. Life in Pink

MWB, ik heb wel foto's van de echo, maar hij geeft aan dat de foto's te groot zijn als ik ze in mijjn album wil zetten, weet niet hoe ik ze dan kleiner moet maken....

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hey Snoozie hiernaast staat een lijst en daar staat foto verkleinen, hier kan je je foto's meer verkleinen. Ben erg nieuwschierig naar je kleine!

14. Life in Pink

oh, ja, ik zie het. Dan zal ik hem morgen in mijn album zetten, want ze staan op mijn pc en werk nu op de laptop.

Vind het ook wel leuk om ze te delen :-D

15. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @mwb, wat fijn dat beide gesprekken goed gingen en dat je in ieder geval al 1 baan in je pocket hebt, gefeliciteerd!

@snoozie, wat heerlijk dat alles zo goed verloopt en dat je al lekker veilig op je roze wolk zit, geniet maar lekker!

Ik voel me gelukkig nog steeds goed!
    Morgen ga ik eindelijk, het uitgestelde weekendje met mijn zussen inhalen.
    Ik heb er enorm veel zin in, we gaan lekker naar Brussel, joehoe!

Fijne dag lieverds!

16. Life in Pink

hallo meiden,

Nou het is gelukt hoor, de foto's staan in mijn album hoor! *trots*

Groet Snoozie

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Snoozie wat een mooi kindje! Wees er maar heel trots op!

Gerlinde lekker een weekendje weg! Ga lekker genieten. Ik ga volgend weekend met schoonouders, en zwager en schoonzus een weekend naar Bergen aan zee. Lekker uitwaaien.

MWB gefeliciteerd met je baan, lekker gevoel of niet! Eindelijk eens goed nieuws!

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hallo!
    Volgens de site van de TNT is mijn persona onderweg :D
    Alleen zit ik vandaag op dag 7, dus deze cyclus wordt niks meer :cry:
    Nou las ik dat ik dan wel alleen de teststaafjes kan gaan gebruiken, hoe werkt dat?
    Thanx alvast!

19. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Ladyzorra, volgens mij staat ergens op de eerste pagina's van dit topic een uitleg over hoe je ze af moet lezen.

Deze maand doe ik het niet meer, want ik ben volgende week een weekendje weg en dan is het zo'n gedoe met veel andere mensen erbij.

20. Life in Pink

Hallo lady zora,

Je moet dan met je ochtendurine over het staafje plassen (in de gebruiksaanwijzing staat hoelang). Je moet het staafje aflezen door het afgekante hoekje links te laten wijzen. het linkerstreepje verschijnt bijna altijd. Dit is geen controlestreep, maar deze meet je (ik geloof) oestrogeen. Vaak zul je zien dat deze vager wordt naarmate je eisprong dichterbij komt. Het rechterstreepje met de LH-piek. Alleen word deze niet vaak gelijkmatiger donker (zoals bij veel andere ovu testen) nee, hij kan ineens van de een op de andere dag donkerblauw zijn, en dan heb je je eisprong.

Wacht rustig af, de eerste keer dacht ik ook van, nou, het komt maar niet, het rechterstreepje bleef zo licht, maar toen ineens de volgende dag was ie donker en gaf de persona ook een ei teken.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is! Succes ermee en anders gewoon vragen stellen he!

Groet Snoozie

Deel Deze Pagina