Thanx voor de antwoorden! Hij is iets later binnengekomen dan verwacht, dus denk dat ik volgende cyclus er gewoon mee ga beginnen!
Ladyzorra ik hoop dat je hem niet meer nodig hebt! Snoozie je bent de 12 weken voorbij! JOEPIEEE Hoe gaat het met de rest van de meiden? hier alles goed. Alleen veel zorgen gemaakt dit weekend. Vrijdag had ik voor het laatst de kleine meid gevoeld. Zaterdagavond kwam ik daar pas achter. Dus zondag twijfelen of ik een angelsound zou gaan halen. Ward heeft toen de vk gebeld en die vertelde dat ik me geen zorgen moest maken maar ze wilde wel even komen kijken. Met een half uur stond ze op de stoep en liet ze ons het hartje horen! pfff hele opluchting! Sinds gister is mijn nieuwe contract ingegaan, genieten hoor! Werk nu nog maar 27 uur ipv 32 uur en meer verdeeld over de dagen!
Pluys, wat zal dat heerlijk zijn je nieuwe contract! Lekker hoor! En bedankt voor je felicitatie! Voelt ergens wel een soort van fijn idd. Ben er nu ook wel anders mee bezig, veel meer relaxed eigenlijk. Hoe is het met de andere meiden? Groet Snoozie
@Pluys, sorry voor de late reactie, maar phoe wat moet dat spannend geweest zijn afgelopen weekend! Wel fijn dat je VK zo snel langs wilde komen en het verlossende geluid van het hartje van je kleintje wilde laten horen! Ik ben blij dat alles goed is! @Snoozie, wat heerlijk jij bent al over de magische 12wk grens heen! Ik heb vandaag weer een echo gehad en alles zag er gelukkig weer helemaal super uit ! Zo gaaf, we zagen nu echt al een mini mensje met armpjes en beentjes die ook bewogen! Ook kon je al een beetje het gelaat zien met een neusje en oogjes. Mijn gyn zegt dat de kans op een miskraam nu minder dan 1% is, pfff dat was wel een geruststelling. Over 2wk krijg ik weer een echo en dan ook meteen de nekplooimeting. Liefs van een hele blije Gerlinde
Hallo allemaal! Gerlinde geweldig dat je weer een goed echo hebt gehad! Lekker van genieten joh! MWB hoe is het met jou? hier alles goed, de kleine meid is lekker druk, vooral als ik werk (heeft ze niet van mij hoor ) We gaan morgen een weekendje naar Bergen aan zee toe samen met schoonouders en zwager en schone zus. Lekker uitwaaien aan het strand! En maandag gaan we de zakenpartner van mijn man op het vliegtuig zetten. Hij gaat als de jongste nederlander de Mount Everest beklimmen. Alles is te volgen via www.oudorado.com of www.everest2008.nl Heel spannnend dus allemaal! Ik ga echt beloven dat ik heel snel weer een buikfoto in mijn album zet! hij blijft maar lekker groeien! ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
@Pluys: jeetje das schrikken, maar wat fijn dat de vk zo snel kon komen. Heel veel plezier dit weekend, Frits en ik gaan vanmiddag naar Schier. @Snoozie & Gerlinde: meiden, fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie. Gefeliciteerd Snooz met je 12 wkn mijlpaal en Gerlinde geniet van je echo's. Vanochtend weer naar het FIOM geweest, wat vind ik het fijn dat ik daar met mijn verhaal terecht kan. Ik hoop dat we het na de verhuizing ook zo prettig kunnen voortzetten. Op 3 april staan de verhuizers voor de deur, ik zal blij zijn als alles achter de rug is. Dames, ik wens jullie een fijn weekend!
@Pluys en mwb wat een leuke vooruitzichten, geniet lekker van jullie uitwaai weekendjes! @mwb, jij hebt toch binnenkort ook een gesprek in het ZH of heb je die afgelopen week gehad? Meiden nog even een vraagje: Ik mag van mijn gyn zelf kiezen of ik bij hem onder controle blijf of naar een VK ga. Wat zouden jullie doen? Wij nijgen op dit moment meer naar de controle door de gyn, wij zijn al bekend bij hem en het geeft voor ons een veilig gevoel. Dag dag
@Gerlinde, Pluy en Snoozy: fijn dat het zo goed gaat met jullie zwangerschappen. Goed om te horen. @MWB: sterkte met de verhuizing en met jullie situatie. Fijn dat je er bij het FIOM over kunt praten. Ik ben alweer op de 3e "High" (="rode") dag van de monitor. Binnenkort de "peak" (het ei-symbool) als het goed is. Hij bevalt me nog steeds uitstekend! Wat een precisie, heerlijk.
@Aquilegia, wat goed dat het apparaatje je zo goed bevalt! Hij is idd wel heel erg precies. Ik hoop dat het je heel snel geluk zal brengen! Veel energie toegewenst voor de komende peak dagen
Aquilegia doe je best! MWB wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij de gesprekken! EN 3 april verhuizen, spannend! Je zou nu al wel tussen de dozen leven denk ik?!? Gerlinde als ik vergelijk tussen mij(loop nu bij de vk) en mijn schoonzus(is bij de gyn) zijn er wel wat verschillen. Ik krijg nu geen echo's meer, terwijl zij al er heel veel heeft gehad en nog veel krijgt. Maar als er iets is is de stap om een vk te bellen minder klein dan om je gyn te bellen. En als je thuis wlt bevallen hebt niks aan de gyn, die doet alleen maar in het ziekenhuis. Ik zou nog even goed nadenken! succes!
Hallo Meiden, Pluys, wat spannend van de zakenpartner van je vriend! Wat een avondtuur zeg! Voel je de kleine nu weer dagelijks? MWB, wat fijn dat de FIOM zo prettig aanvoelt, ik hoop ook voor jullie dat dit na de verhuizing gewoon door kan gaan. Waneer heb je ook alweer het telefonisch gesprek? En zo snel al de verhuizing, jeetje, veel dingen meid...Maar lijkt me ook wel een leuke tijd. Ben je al uit de keuze van de banen? Aquilegia, wat mooi dat jouw monitor echt zo precies is. Dat lijkt me een fijn gevoel geven. Ik hoop heel erg dat dit de laatste maand is dat je hem nodig hebt! Veel klusplezier de komende dagen Gerlinde, best lastig idd die keuze. Ik zou denk ik, als ik weet dat ik in het zh wil bevallen, wel bij de gyn blijven. Kan me vorstellen dat wat Pluys zegt, de drempel iets hoger ligt hem te bellen. Maar als het niet goed voelt zou ik dat toch gewoon doen. Ja, geloof wel dat ik voor de gyn zou kiezen. Succes met jullie beslissing. Fijn dat het verder goed met je gaat! Bruidje en Pechvogel, hoe is het bij jullie? Hier gaat het allemaal goed. Heb vandaag 2 rompertjes en een truitje aan kleerhangertjes in mijn eigen slaapkamer gehangen. Zo word het steeds wat 'echter' allemaal. Verder zie je nog niets aan mijn buik, maar dat schijnt bij iedereen heel verschillende te zijn...maar lijkt me wel erg leuk om te gaan zien. Hebben jullie al nagedacht over je bevalling? hebben julie speciale wensen? ~En kies je dan (als het mogelijk is) voor thuis of voor in het ZK? Ik zou graag een badbevalling willen. En dan het allerliefst in het ziekenhuis (ook vanwege de ruimte). ben er nu wat info over aan het verzamelen. Geniet nog even van het weekend, groet Snoozie
Na 4 dagen "high" heb ik nu 2 dagen "Peak". Ik heb dus 1 dag meer "high" dan vorige maand. Ik weet niet zeker of ik gisteren geovuleerd heb, of dat het vandaag komt. Temperatuur is wat in de war door slecht slapen. Maar we hebben al flink geklust. Misschien vandaag nog een keertje, als het lukt.
Hallo dames, Even een vraagje. Ik wil ook graag persona bestellen, maar waar kan ik die het beste kopen? Ik heb al zitten surfen, ik heb ze op een site gezien met 20% korting maar is dat wat ik moet hebben of zijn er verschillende persona's. En ik weet helemaal niet hoe het werkt. maar zodra ik het heb denk ik dat ik jullie heel veel vragen ga stellen. bedankt alvast groetjes bahar
Morgen word ik gebeld, het is dus nog ff spannend. Schier was overigens erg fijn, we zijn flink uitgewaaid. Het was wel nat, maar dat kon de pret niet drukken.
Hi meiden, Ik kom ook weer even snel kijken. Wij zijn het weekend ook weggeweest, naar vrienden. @mwb, heel erg veel succes vandaag EN morgen, ik ga enorm voor je duimen! @Snoozie, leuk he al die lieve kleine kleertjes, ik kan ook bijna niet wachten om de winkels in te gaan! @Pluys, wat een spannende trip gaat de partner van je man maken, super gaaf! Mijn man en ik zijn enorme Everest fans, al zullen we hem nooit beklimmen hoor, hihi! Hoe gaat het verder met je, voel je je kleine mensje weer vaak? Mijn man en ik hebben besloten dat we gewoon lekker bij de gyn blijven, ik wil toch in het ZH bevallen. Verder heb ik vrijdag op aanraden van een vriendin al kraamzorg aangevraagd. Oh ja, afgelopen zondag ben ik tot 2x toe bijna flauwgevallen, echt heel naar! Ik heb gelezen dat het wel vaker voorkomt en dat het een combi is van een lage bloedsuiker (heb ik sowieso al snel) en een lagere bloeddruk. Afgelopen woensdag was mijn bloeddruk 100/60. Ik neem nu maar een extra tussendoortje mee naar mijn werk en sta rustig op. Verder voel ik me goed, ben wel moe en voel dat mijn onderbuik iets gespannen is. Oeps het is al laat, ik moet gaan rennen nu........ Dag lieve meiden