MWB heel veel succes vandaag en morgen! Fijn he zo'n weekendje uitwaaien! Ik vind het strand meestal mooier en fijner als het onstuimig weer is. Gerlinde, we hebben Erik gister weggebracht naar schiphol. Toen vond ik het toch wel heel erg spannend worden! Heel vervelend dat flauw vallen. Mijn bloeddruk was in het begin ook zo laag als die van jou. Daar komt bij dat ik een zwevende bloeddruk heb. Maar de laatste keer bij de vk zat hij op 120/75 erg netjes dus! Bahar er is voor zo ver ik weer geen verschil tussen de persona's. Ik zou voor de goedkoopste gaan. Heb je trouwens al eens op marktplaats gekeken? Je bent hier welkom hoor met al je vragen! Aquilegia nog even doorklussen jij! Deze ronde gaat het lukken! Snoozie, ik voel de kleine meid nu eigenlijk dagelijks. Ik merk wel dat als ik op mijn werk ben ze veel drukker is dan dat ik thuis zit. Leuk he al die kleertjes kopen! ik heb de rompers al klaar liggen (alleen nog maat 50/56/62. Verder moet ik de rest van de kleertjes nog kopen! Ja ik heb speciale wensen voor tijdens de bevalling. Ik wil het thuis doen. En ik wil dat mijn man de kleine aanpakt als ze eruit komt. Ik wil zelf de navelstreng doorknippen. Dan pas heb ik het gevoel (denk ik) dat wij het kind zelf op de wereld hebben gezet! En die navelstreng doorknippen moet ik zelf doen want mijn lichaam heeft het kindje laten groeien en ontwikkelen, nu het kindje dan klaar is om op de wereld te komen wil ik ook zelf die navel band verbreken.
Hoi Pluys, Dank je wel. Ik heb net de persona besteld. Volgens mij ben je veel goedkoper uit dan met de ovulatietesten iedere maand.
het ligt eraan waar je de testen koopt. Ik gebruikte zelf altijd de persona. Maar mijn cyclus is er te lang voor dus ben toen over gegaan op de ovu testen. Ik bestelde ze altijd via deze site of bij mat care zelf. Ook heb ik tijdens mijn gebruik met de persona ovu testen erbij gedaan. Ik wil altijd alles zeker weten! Maar wie weet kan je je persona gelijk weer op mp zetten! Je zit toch 3 dagen voor je nod? Spannend!
Goedemorgen dames, Mijn assessment is heel erg goed gegaan gisteren, ik ben echt superblij hoe de dag verlopen is en erg tevreden over mijn testresultaten, ik heb bovengemiddeld gescoord. Ze gaan een rapport maken en een positief advies over mij uitbrengen, dus dat voelt allemaal erg goed. Ik ga me vandaag op het ergste voorbereiden, dan kan het wellicht nog meevallen. Alleen een beetje stom dat ik m'n brief niet meer kan vinden, ik heb dus geen idee hoe laat ze gaan bellen . Misschien heb ik het hier wel verteld, ik ga m'n berichtjes eens teruglezen, goeie ingeving van mezelf . Fijn om te lezen dat het allemaal goed met iedereen gaat, maar Gerlinde wel goed op jezelf passen hey! Vaak is een gespannen onderbuik een teken dat je het wat rustiger aan moet doen, maar dat voel je zelf het beste. Rust goed uit en eet af en toe een lekker taartje . @Pluys: Prachtige buik! Enneh dikke X @Aquilegia: Ik ga onwijs voor je duimen en je weet, bij twijfel verder klussen @Bahar: Welkom en succes met de persona.
Hallo Meiden, Pluys, wat een mooie buik! Zat nog even bij je andere buiken te kijken en bij 14 weken had jij ook al een mooi buikje! Hier echt nog amper wat te zien... MWB, wat heerlijk dat je assesment zo goed is gegaan! Gaan ze dan aan de hand daarvan kijken of je de baan krijgt, of kom je dan nog in een algemene sol.ronde terecht? Mag ik vragen waarvoor je gesolliciteerd hebt, wat je beroep is? Verder wens ik je heeeeel veeel succes straks met je telefoontje. Handig dat die brief kwijt is, moet je echt de hele dag binnen blijven Ik duim voor het beste en leef echt met jullie mee, dikke knuffel! Hier naar de vk geweest net. Mijn bloedruk en alles was goed. Baarmoeder groeit goed, ze kon hem goed voelen, en ik maar steeds denken dat dit gewoon mijn darmen waren! Kindje kon ze ook gelijk met de doptone vinden, mooi hoor! Verder wel wat raars met het bloedonderzoek. Daar kwam uit dat ik o-negatief zou zijn. Terwijl ik 99% zeker weet a-positief te zijn. ik naar het lab om opnieuw te testen, zeggen ze daar dat het onmogelijk verwisseld kan zijn! Dat dat nog nooit gebeurd is! Nou, ik ben heel benieuwd naar de nieuwe uitslagen. Groet Snoozie
@Snoozie: wat bizar zeg, ik hoop dat je er gauw een goede verklaring voor krijgt. Fijn dat je ff naar je kindje hebt kunnen luisteren. Ik ben (directie)secretaresse en ik hoop n.a.v. deze resultaten een stapje hoger te komen. We zullen zien. Ik heb inmiddels de brief gevonden, maar heb geen tijdstip kunnen ontdekken. Afwachten dus maar.
Hoi meiden, Ik dacht dat je de persona de 6e dag van je menstruatie moest gaan gebruiken. Maar er staat dat je de eerste dag van je menstruatie op een knopje moet drukken en de 6e dag moet beginnen met de staafjes. Als dat zo is dan kan ik het deze maand niet gebruiken want ben vandaag ong. geworden.
Hoi Bahar, Lees nog even goed in je boekje, Je kunt namelijk tot en met de eerste 5 dagen van je menstruatie de m knop indrukken. Stel je gaat hem gebruiken op dag 3 dan moet je op de M knop drukken, totdat er 3 in het schermpje verschijnt. Wat wel klopt is dat je hem niet meer na dag 6 van je menstruatie kunt gebruiken. Succes ermee!
Hoi snoozie, Dus t/m dag 6 kan ik dat knopje indrukken, daarna niet meer. Ik hoop maar dat ik het voor de 6 dag nog binnenkrijg. bedankt
MWB fijn dat het gister zo goed ging, zou dan nu eindelijk die zon gaan schijnen? Weet je al iets meer over je belletje van vandaag? ik blijf voor je duimen! Snoozie wat maf zeg dat onderzoek! ben benieuwd wat er nu bij je uitgaat komen, misschien weer een hele andere bloedgroep Over mijn buikje. Vanaf week 13/14 begon ik hem door te krijgen. Van mezelf heb ik al een laagje zitten. Jouw buik gaat echt wel groeien hoor! hier vandaag niet zo'n goed nieuws gekregen, of eigenlijk k*t nieuws gekregen. Erik belde vanuit het verre buitenland op. Die achterlijke chinezen hebben (op de dag van Erik's vertrek naar buitenland) besloten om de Mount Everest aan hun kant te gaan afzetten. Erik zou via hun kant omhoog gaan. De enige mogelijkheid is nu om via de nepalse kant te gaan. Maar als we de berichten mogen geloven zit dit er ook niet in omdat china druk bezig is om ook die kant af te zetten! Daar ga je dan! Jaren lang trainen, leven op water en brood, erfenis van zijn vader erin gestopt, en zo ineens is de droom weg! Hij komt denk ik eind deze week of volgende week weer naar Nederland. Nu maar hopen dat Erik volgend jaar alles rond kan krijgen om dan wel zijn grootste droom waar te maken! achterlijke k*t chinezen!
Jeetje Pluys, dat is idd slecht nieuws voor Erik, wat zal dat een domper voor hem zijn. Ik hoop voor hem dat hij zijn droom toch nog kan verwezelijken. Hier wel redelijk goed nieuws, zodra ik mijn bmi kan terugbrengen naar 32 dan gaan we in Nijmegen met een proefbehandeling beginnen. Dan is het dus nog maar afwachten of mijn lichaam nog geschikt is voor een ICSI behandeling, maar dat zien we dan wel als het zover is. Ik hoop dat ik de kilo's er snel af kan krijgen.
Ga morgen starten met de Persona. Ben single en wil graag BAM mama worden (Bewust Alleenstaande Mama) Dit omdat mijn klokje tikt en ik nog geen geschikte partner ben tegen gekomen. Ik ben niet anti-man of zo...lol.
MWB dat is toch stiekem wel goed nieuws toch?!? Nog even flink afzien in de martelschool en hup naar het ziekenhuis! Hoe gaat het met het lijnen? Ja ik ben er echt ziek van dat het voor Erik niet door gaat! Als hij terug is nederland is zou hij het er wel erg moeilijk mee krijgen ben ik bang. Babywens welkom
Welkom Babywens en succes met de persona. @Pluys: dat is stiekem goed nieuws, maar ik neem alles stapje voor stapje. Eerst naar het streef BMI, dan de hormonen spuiten en als het succesvol blijkt en er kunnen eicellen worden opgeprikt, dan pas spring ik een gat in de lucht. Ik weet niet zo goed hoe het met lijnen staat, want m'n weegschaal is stuk en ik heb mezelf nog niet zover gekregen om de instucteurs in de sportschool te vragen om me te wegen. Ik wacht er nog even mee, ik wil niet teleurgesteld raken als blijkt dat er nog niet zoveel af is.
Hallo Meiden, Pluys, wat een domper zeg, voor Erik, wat bizar dat ze nu aan beide kanten de berg willen afzetten. Wat verschrikkelijk balen als je er zo lang en hard naar toe gewerkt hebt. MWB, jeetje, wat spannend zeg..Heb je enig idee hoeveel je BMI was? Gaat het om 30 kilo of om 10 ofzo? Zo kom je hopelijk stapje voor stapje op het punt waar jullie willen komen. Al vind ik het al super voor jullie dat ze (op je streef bmi) met een proefbehandeling willen starten! Dus een kleine, zachte feli van hier uit Groet Snoozie
Oh, ja, en natuurlijk welkom voor Babywens. Ben benieuwd hoe de persona je gaat bevallen. Het kan idd verschillend zijn hoe hij de eerste maand(en) gaat werken. Maar ik had wel gelijk de eerste maand al een duidelijke eisprong gevonden (nou, ja, de persona had hem gevonden! :-D)