Ik was een weekendje weg, dus ik heb het niet gezien, ik had me persona niet meegenomen omdat ik dacht dat er in die 2 dagen geen geel lampje zou branden. Ik denk dus dat er wel een geel lampje is gaan branden toen ik weg was, gisteren heel laat thuis gekomen en vanochtend keek ik en er brande een rood lampje maar ik denk dat ik nu niet zomaar een teststaafje er in moet doen. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Anders doe ik gewoon de teststaafjes los gebruiken, kan dat eigenlijk wel? anders moet ik nog een maandje wachten.
Als het goed is gaan we woensdag weer van start. Dan zit ik op dag 8 van de cyclus. Gezien mijn vroeg ei (dag 9) in de vorige cyclus...lol
Hopelijk springt je ei nu op een normale tijdstip, succes Bahar, je hoeft niet een maand te wachten ! Zoals ik al zei van dag 9 tot dag 23 moet je elke dag testen. En hoelaat heb je het ingesteld de tijd dan?
Hallo Bahar, Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij? Hoe laat deed jij hem vanmorgen open, want als je hem op de juiste manier hebt ingesteld, dan had je vandaag dus in de ochtend wel een geel lampje moeten hebben? Nu klinkt het alsof je hem een keer op een avond hebt ingesteld, maar dan zal hij dus ook altijd rond die tijd een test vragen, terwijl het voor de test belangrijk is dat je het met ochtend uriene doet. Dus de tijd dat je de M knop hebt ingedrukt, moet ook echt in de ochtend geweest zijn! Succes ermee!
Hoi snoozie, Ik heb er wel een gebruikaanwijzing bij hoor. Maar toch nog heel veel vragen, is me nog niet helemaal duidelijk. Ik had het om 8 uur s morgens ingesteld en vandaag heb ik er om 11 uur naar gekeken. Maar als ik het nu zo laat, zou het dan kunnen zijn dat hij morgen zegt dat ik moet testen of is het helemaal fout gegaan nu? ja sorry hoor voor zoveel vragen maar het is me niet zo duidelijk allemaal. bedankt
Hey Bahar, nee, joh, dat je veel vragen hebt maakt niet uit, die had ik ook in het begin. Maar zelf had ik hem via marktplaats gekocht en daar zat toen geen gebruiksaanwijzing bij, vandaar dat ik het vroeg. Waarschijnlijk heb je hem vandaag dus net buiten die 3 uur speling (noemen ze het testvenster, dus voor jou 3 uur voor 8uur tot 3 uur na 8uur) geopend. Geloof dat als je hier al een minuut over heen zit, hij al geen test meer vraagt. Ik denk dat hij nu pas op dag 9 een nieuwe test zal vragen. Voor de meeste dames is dat niet zo heel erg, omdat men meestal altijd later haar eisprong heeft (behalve Babywens dan Dus zorg in iedergeval dat je hem op dag 9 ruim binnen het testvenster open maakt. Succes maar weer en vragen mogen altijd!
LOL...ach ja...zo zie je maar weer dat iedere vrouw anders is. Volgens FF (uitgaande van 2 cycli) ligt het gemiddelde ei bij mij rond de 11 dagen. We zullen zien wat ie deze maand doet.... Heb vanmorgen de eerste keer een test moeten doen met de Persona. Er ging het rode lampje branden. Maar dat zegt nog niks, I know...lol De test zelf bevatte maar 1 lijn, links heel dik, en rechts nauwelijks zichtbaar. We testen en meten maar door he?
hallo allemaal! hier alles goed hoor! druk bezig met Erik natuurlijk. En we hebben goed nieuws. De expeditie gaat door! \/ Er is alleen wel 1 nadeel, het gaat meer centen kosten. Het is een afweging waar we goed over hebben nagedacht (gaat niet om een paar tientjes), maar Erik moet nu gaan. Volgend jaar weten we niet wat er dan aan de hand is, misschien wel een blessure of iets anders. We zijn nu druk bezig om een actie op te zetten om geld in te zamelen. We willen een groot gedeelte ook naar een goed doel brengen in Tibet. Omdat je het nu van zo dichtbij meemaakt, kom je erachter wat voor ellende die mensen daar hebben! Maar goed genoeg over Erik en zijn expeditie. Verder alles goed met ons! Ben dit weekend met mijn dinnetje (patroeschka van deze site) weg geweest naar een dart toernooi. Was erg gezellig! Vorig jaar om deze tijd was ik ook zwanger, ik merk dat ik er onbewust toch wel heel erg mee bezig ben. Ik heb het gevoel dat ik alles overnieuw beleef. Moet dus goed op mezelf letten de komende weken. Pechvogel geniet van je verlof! hou je het nog vol? Gerlinde en snoozie die buik gaat echt wel komen hoor! Wees niet bang . Ik was gister even bij mijn schoonzus en haar mond viel open van mijn buik. Zo groot is hij geworden. Het viel haar echt op, terwijl ik haar elke week wel zeker 2 keer zie. MWB die 10 kilo ga je zeker te weten redden! Echt waar ik denk dat jouw tijd is aangebroken! Nieuwe meiden veel succes met de persona!
Hoi meiden, Ik hou het nog wel even vol hoor. Zal wel moeten! Al is het wel zwaarder aan het worden. De nachten zijn nu al gebroken, met die buik weet ik niet meer hoe ik moet liggen. Voor die nieuwe meiden hier: Veel succes met zwanger worden! MWB: Nog een paar weken en dan ga ik met je mee lijnen. Als die kleine eruit is moeten er echt wat kilo's af, dan gaan we elkaar gewoon helpen. Voor jou is het heel belangrijk, dus wacht niet op mij! Zorg dat je ze al kwijt bent. Ik heb ooit weightwatchers gedaan en daarmee vlogen de kilo's eraf. De controle van iedere week op de weegschaal hielp bij mij heel goed. Veel succes en je kunt het! Veel liefs, Pechvogel
Hoi Meiden, Ik heb nog even een vraagje. Uit de bloedonderzoeken van de fert. arts bleek dat ik vorige maand geen (goede) eisprong heb gehad. Er was blijkbaar alleen maar een leeg eiblaasje gegroeid en gesprongen. Het progesteron was veel te laag. Weet iemand toevallig of de persona dan wel een positieve test aan zal geven? Of staat dit helemaal los van het hebben van een niet goede eisprong? Liefs, Wup
Hoi Wup, De Persona meet het LH gehalte. Dus ik denk dat als je ei gesprongen is (maar geen goed ei was) je wel een LH piek had. Maar zeker weten doe ik het niet. Bel voor de zekerheid de Persona infolijn op! Daar kunnen ze je vast verder helpen. Liefs, Pechvogel
@Pluys, wat fijn dat Erik door kan gaan, pfff dat was vast een enorme opluchting! @pechvogel, wat heerlijk dat je verlof hebt. Geniet van je vrije tijd! @Wup, ik ben bang dat je persona je ei misschien niet vindt als je geen duidelijke eisprong hebt gehad. Maar goed, ik ben geen medici. @mwb, sterkte met verhuizen en je afvalrace, ik weet zeker dat het beide helemaal goed gaat komen! Go for it! Ik ga vanavond maar op tijd naar bed, des te eerder is het weer ochtend en mag ik voor mijn echo............................ Dag dag
Hi meiden, lief dat jullie aan me dachten! Wij zijn helemaal in de gloria, alles zag er goed uit, de baby was goed gegroeid en de nekplooimeting was ook in orde, pfff! Zo grappig, de baby draaide telkens met zijn/haar ruggetje naar de echo waardoor het niet goed te meten was. Liefs van een hele blije Gerlinde