Mooie echo Gerlinde ! Ik ben niet meer te spreken over persona, op dag 18 en 19 een piek gehad en het ei symbool. Dag 19 ook bij de gyn geweest echo gehad en een eitje van 17 mm, hij springt vandaag op het laatst. Aan mijn temp te zien is hij niet gesprongen en had vandaag ook echt een eisprong temp. Dus Persona klopt bij mij geen bal van!
Hallo Meiden, Pluys, wat goed dat de expeditie toch door kan gaan! Kan me voorstellen dat iedereen, en vooral Erik, erg blij is! Gerlinde, wat een mooie echo! Wat fijn dat alles goed was, genieten nu meid! Ikdus, wat raar dat de persona niet lijkt te kloppen bij jou, echt heel vreemd. Was verder alles goed bij de gyn? Ik heb een buikfoto geplaatst, al is er nog weinig te zien hoor, hihihi. Maar het gaat nu zo snel allemaal, alweer bijna 15 weken! Groet Snoozie
Jaa, heel vreemd maar goed eitje is vandaag 21 mm als het elke dag 2 mm groeit en het springt bij ongeveer 20 mm, dus zal vandaag springen. Dus heb ik een regelmatige cyclus en kan ik stoppen met tempen en persona Leuk hoor die buikfoto, ga je het nu elke week doen foto's maken? Lijkt me echt geweldig dan zie je gewoon die buik groeien steeds :d
@Ikdus: Volgens mij is het zo dat als je op je persona een eisymbool krijgt je eisprong binnen 24 tot 48 uur moet plaatsvinden, dan zou het dus best nog kunnen kloppen. Of ben ik abuis? Ik ben niet een persona expert hoor, want bij mij heeft persona helemaal nooit een ei gevonden, misschien vinden Pluys of Bruidje er nog wat van.
Het is nu inmiddel 3 en een halve dag na de eerste piek dag, en die was ook een stuk donkerder dan de 2e piekdag.
Deze ronde begonnen met de persona, maar ik snap even iets niet... 20 maart 's avonds ongi geworden. Als ik de bijsluiter goed heb gelezen, dan moest ik dus op de 21e 's ochtends op de M drukken, dit is dan dag 1. Klopt dat? Of moet ik het veranderen?
Hallo allemaal! even snel een kleine update van mijn kant. Erik komt over ongeveer 2 weken terug naar Nederland, de expeditie gaat definitief niet door dit jaar. Er waren te weinig mensen die mee wilden gaan om de berg te beklimmen. Flink balen dus, maar het is niet anders! Heb vrijdag een flinke dip gehad. Het was goede vrijdag en vorig jaar op goede vrijdag lag ik in het ziekenhuis. Ben erg blij als die "fijne" paasdagen achter de rug zijn. Verder gaat het hier goed. Begin de kleine nu op een andere manier te voelen. Eerst was het een soort gekriebel aan de buik. Maar nu zijn het echt plopjes, je kan het vergelijken met het rommelen van je darmen. Heel apart gevoel. Gerlinde gefeliciteerd met je goede echo! Mooie foto in je album! Snoozie die buik begint te komen hoor! Ikdus fijn dat je cyclus regelmatig is! MWB hoe is het met jou? al bijna klaar voor de grote verhuizing? LadyZorra je hebt helemaal gelijk! niks meer veranderen dus! Babywens hoe is het met jou? Pechvogel is er al nieuws te melden?
@Pluys; Hey meid, balen van Erik joh! Ik hoop dat hij snel een nieuwe kans krijgt. Ik kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt, gelukkig zit je nu in een heel ander stadium van je zwangerschap en ik hoop dat je nog een beetje van de Paasdagen kan genieten. Je weet chocolade is het beste medicijn tegen alles en momenteel in overvloed beschikbaar . Hier is de inpakgekte losgebarsten en we zijn al aardig opgeschoten. We hadden vrijdag en vandaag hulp, maar helaas moeten we het morgen alleen redden. Ik hoop nog best wat werk te kunnen verzetten, maar dat we ook nog iets leuks kunnen doen. Frits ligt nu in bed met een ontstoken oog en een fikse verkoudheid, dus dat kan nog roet in het eten gooien. Verder ben ik onwijs druk met van alles en nogwat, heb 3 baanaanbiedingen waaruit ik niet kan kiezen en ben voor een ander doorgebroken tot één van de laatste selectiedagen. Je kunt je voorstellen dat ik erg moe ben en veel moeite heb met het concentreren op het maken van een goede keuze. Luxe probleem, maar toch erg lastig. Volgens anderen gaat het goed met afvallen, maar ik ben er nog niet zeker van. En volgens mij is mijn weegschaal kapot, maar volgens mijn ouders en mijn tante geeft ie voor hen het juiste gewicht aan. Ik moet me op de sportschool laten wegen, maar dat durfde ik tot nu toe niet aan. Misschien gaat het me morgen lukken. Ik wens jullie allemaal nog een fijn Pasen, geniet ervan!
hoi meiden, ik ben vanmorgen ongi geworden. Dan moet ik morgenochtend de persona toch al op dag 2 instellen?
Wup ja dat klopt! MWB wat een luxe zeg, kiezen uit banen! yo go girl! zie je wel dat er nu veel mooiere en betere tijden aanbreken! Ik wens Frits veel beterschap! Ja klopt chocolade is een heel erg goed medicijn . Maar chips ook hoor En ga morgen gewoon op die weegschaal staan! dan zul je zien hoeveel er al vanaf is!
Hallo dames, Ik heb weer een vraag. Kan ik de teststaafjes van persona ook gewoon los gebruiken net als een ovulatietest? krijg ik dan ook 2 strepen als ik bijna mijn eisprong heb? Ik vraag dit omdat ik (heel stom) weer te laat was met kijken en nog steeds alleen een rood lampje zie. dus ik heb nog steeds niet kunnen testen. En ik wil me ei absoluut niet missen. Of werken deze teststaafjes alleen als je hem in de persona doet? Dames bedankt alvast, misschien een stomme vraag hoor. ( ik heb wel sinds vanmorgen buikpijn, Ik denk dat ik mijn eisprong vandaag heb, ik weet het niet)
Hi meiden! Fijne 2e paasdag of zal ik gezien het weer, fijne kerstdag zeggen ! @Pluys, ik kan me voorstellen dat voor jou de paasdagen snel voorbij mogen gaan. Maar zoals mwb ook al zegt, zit je nu in een heel andere fase en deze kleine meid in je buik komt je straks knuffelen hoor! Wat een enorme teleurstelling voor Erik en voor alle anderen, dat de expeditie nu definitief niet doorgaat. Niet te geloven! @Snoozie, wat een mooi bescheiden buikje heb je, super leuk! @mwb, pffff ik word al moe als ik alleen al lees wat jij allemaal doet, haha! Ik weet zeker dat je kilo's er af vliegen! Tjonge jonge, wat spannend en leuk dat je feitelijk uit meerdere banen kan kiezen, gaaf hoor! Veel beterschap met Frits, ik hoop dat hij snel weer opknapt en natuurlijk veel sterkte met het inpakken en sorteren van al jullie spullen. @Noukie, hoe gaat het met jou? @Aquila (?), heb jij al succes met je monitor? @Wup, klopt morgen moet je je persona op dag 2 zetten @Bahar, je kan de staafjes ook als ovu-testen gebruiken, maar dan moet je ze wel weten af te lezen. Samen met de persona is hij betrouwbaarder. Nu nog even over mijzelf: De Paasborrel van zaterdag was waanzinnig gezellig, ik heb er zo van genoten! Iedereen was enorm enthousiast toen wij het blijde nieuws vertelden, zo leuk! De mensen die het al wel wisten hadden allemaal leuke baby cadeautjes meegenomen. De laatste vrienden gingen om 2.15 uur weg, dus lag pas om 3 uur op bed, ik was erg moe maar oh zo blij! Gisteren heb ik echt moeten bijkomen, ik heb lekker liggen lezen en 2 keer een slaapje op de bank gedaan, heerlijk haha! Vandaag al 13wk, het gaat ineens heel snel. Dikke kus
@Gerlinde: dikke kus terug! Geniet van het witte Pasen en van alle leuke kadootjes die je hebt gekregen. Wij zijn vanochtend lekker uit brunchen gegaan, dat was erg gezellig. Nu zitten we samen achter de computer een paar verhuisdingetjes te regelen en daarna gaan we weer aan het inpakken geslagen. En ik ga nog even naar de sportschool vandaag.
Bedacht dat ik em vanmorgen toch op dag 1 in moest stellen. Ik wilde om 9 uur op de M-knop drukken en ben gister na 9 uur ongesteld geworden. Ik ben erg benieuwd wat de persona deze maand aan gaat geven.
Hi meiden, Ik heb het blije nieuws vandaag op mijn werk verteld, het was zo leuk! Iedereen was zo enthousiast, heerlijk om eindelijk vrij over mijn zwangerschap te praten! Hoe gaat het met jullie meiden?
@Gerlinde: Nu kun je het van de daken schreeuwen! Fijn dat iedereen zo enthousiast reageerde. Hier alles z'n gangetje, heb echt een dip van het weekend. Ik ben ontzettend moe! Morgen wordt ook weer een drukke dag met allemaal afspraken in Den Bosch en zaterdag een selectiedag in Diemen, het houdt niet op! Na de verhuizing kan ik hopelijk uitrusten.