Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    WOW! 2 eitjes! goed gedaan! ik ga heel hard voor je duimen de aankomende 1,5 week! en hopen dat je de persona heel snel in de kast kunt gooien!

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Danke je meid! Ik hoop het ook!

3. Pien27

Pien27 Lid

22 jan 2008
    70
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Persona gebruiksters,

Hier een nieuwe gebruikster met een vraag; Ik heb het apparaatje van iemand overgenomen en netjes terug gesteld. Nu lees ik overal dat het apparaat op dag 6 al de eerste test zou vragen. Nou, nog geen geel lampje gezien. Er liggen al twee doosjes met teststaafjes klaar, maar ik snap het nu al niet meer!

Bij de persona hulplijn ga ik nog een nieuwe gebruiksaanwijzing aanvragen, maar tot die tijd kom ik jullie even "lastig vallen" :)

Gr. Pien

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Volgens mij op dag 8 vraagt hij om de eerste test.

5. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik hem hem ook via mp gekocht en gerest, vandaag dag 6 en moest mij 1 e test doen, was ff wat geklungel maar uit eindelijk had ik me eerst rode dag, best grappig gezien ik volgens mij pas op dag 18 mijn eisprong heb.....maar goed hij moet ingesteld worden. Na die verhalen van wup hoop ik wel dat het geen miskoop is gaat blijken, maar goed dan gaat ie gewoon weer op mp ;) ;) ;)

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    bij mij vroeg hij ook op dag 6 de eerste test! Weet je zeker dat je hem goed hebt terug gezet?

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Pien welkom trouwens bij de club!

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Misschien gaat die van mij nog wel zo werken als ik het wil :)

9. Pien27

Pien27 Lid

22 jan 2008
    70
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor het warme welkom! :D

Vanmorgen op dag 9 vroeg tie pas om de eerste test.

Weet bijna zeker dat het terugzetten goed is gegaan. Ik heb de omschrijving gevolgd van het papiertje dat bij staafjes zit en dat ging goed.

Nu ga ik toch twijfelen of het echt goed is gegaan.

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik ben ook een nieuwe Persona-gebruikster en zit inmiddels al op dag 18.
    Op dag 6 heb ik getest en vanaf dag 9 t/m vandaag ook.
    Nu heb ik bij iedere test een rood lampje gehad.
    Kan dit wel? :(

Groetjes,
    Roosje

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Roosje, dat klopt hoor. Ik had ook alleen maar rode dagen de eerste cyclus. De tweede nu ook trouwens. De eerste paar maanden moet de persona jou cyclus nog leren kennen, het aantal rode dagen zou steeds minder moeten worden.

12. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik vandaag niet hoeven testen maar lees dat ik niet de enige ben...kreeg een rood lampje, was wel grappig had alles klaar gelegt en zoon lief stond me echt zo aan te kijken van mama wat doe jij nou? Ik mama gaat testje doen ( gisteren lag hij nog lekker te slapen toen ik me 1 e testje deed , maar het hoefde niet toen snapte hij er helemaal niks meer van. Maar als ik goed begrijp hoe ik dus pas dag 9 weer klaar te staan met alles?

13. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Oke, bedankt!
    Dan blijf ik deze maand toch ook nog maar testen met ovutestjes!

@ mamavanluca, op dag 9 moet je idd weer testen en dan een flink aantal dagen blijven testen

Groetjes,
    Roosje

14. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Wat leuk om te zien dat er zoveel nieuwe persona gebruiksters zijn. Ik wens jullie allen heel erg veel succes!

Hoe gaat het met de zwangere dames?

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hey lieve MWB! jij ook weer eens hier! LEUK! hoe gaat het met jou? poos niks van je vernomen!

Hier de laatste loodjes: begin last van de bekken te krijgen en ben bang dat ik vocht aan het vasthouden ben. Word allemaal zwaarder nu. Maar we hebben het er heel erg graag voor over hoor!
    Heb nieuwe foto's in mijn album staan!

16. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik idd weer getest vandaag ( dag 9 ) en wat een verrassing hij was rood! 1 van de streepjes was nu aanziendelijk dikker dan de 1 e keer. Kan het wel zo zijn dat je ie 1 e maand ( en ) wel je ei ziet? Of is het handiger om toch te tempen erbij?

17. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hey Pluys!

Hier gaat alles met dips en downs :) . Het afvallen gaat nog steeds niet geweldig, maar ik ben bijna op de helft. Volgende week vrijdag gaan we eindelijk kennismaken met onze nieuwe FIOM begeleidster in Nijmegen en ik heb als stok achter de deur op 18 juni een afspraak gemaakt in het Radbout Ziekenhuis in Nijmegen.

Wat hebben jullie een leuke en onwijs originele kinderkamer zeg! Ik vind 'm fantastisch! Minder nieuws trouwens over je bekken en het vocht vasthouden. Was je al minder gaan werken? Want dit is het moment om het te doen en misschien moet je wel eerder met verlof gaan. Goed op jezelf passen hoor meis. Dikke kus!

18. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik vond 't wel prettig om ook te tempen, maar dat verschilt per dame. Zeker voor de eerste periode is het fijn en als je het toch al gewend was, zou ik het gewoon doen. Dan heb je de eerste maanden meer duidelijkheid, want de persona moet toch eerst aan je cycli wennen. Succes!

19. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    Mamawannebe: wat heb jij een mooie text onder aan je banner staan, wil al tijdje tikken maar elke keer al verzonden als ik er aan denk.. heel mooi toen ik voor de 1 e keer las kreeg ik traantje van in me ogen........

20. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Mamavanluca: dank je wel, dat is lief van je. De tekst onder m'n banner was eerder: Al in onze harten geboren, maar nu nog naar mijn buik, maar sinds we weten dat ik vervroegd in de overgang ben en mijn man zwak zaad heeft, durven we niet zo hard meer te hopen. Maar we geven niet op! We gaan voor een proefbehandeling in Nijmegen en hopelijk kunnen ze m'n eierstokken nog stimuleren en wellicht een aantal rijpe eicellen opprikken. Fingers crossed!

Deel Deze Pagina