Nou ladies, Ik ga morgen toch echt het Persona traject in... Ik kreeg niet een mega kramp in mijn buik, dusss rennen naar de WC (darmen wilde nl. ook nog tegelijkertijd wat kwijt) en ja hoor.... Helderder bloed kan ik niet hebben.... Dusss vanavond even goed de instructies doornemen enne dannuhhh morgenochtend de M indrukken....
uhhh ja toch? Hij telt dus morgen als dag 1 of moet ie hem als dag 2 tellen? Gezien ik vanmiddag echt helder bloed heb verloren.... Ohhhhhhh dat wordt nog wat hihihihihhi wordt er nu al onzeker door met al dat technische gedoe
ik heb hem ook!!!!!!!!! vandaag met de post gekregen van iemand die na 3 rondes zwanger is geworden... nu nog teststaafjes halen!!! en stiekem hopen dat we deze maand nog goed klussen... als ik ongesteld word, wil ik me hier graag aansluiten!!!
Vandaag weer getest, en rechts was weer ietsje duidelijker dan gister. Nog steeds niet heel goed te zien, maar het eitje is in aantocht Annalise hoe ging het testen bij jou? Is er nog wat op het staafje terechtgekomen?
Hihi, nou met mijn slaperige hoofd is er volgens mij TE veel op het staafje terecht gekomen. Moet over een paar dagen nog maar eens oefenen (dag 9 weer geloof ik hè?) Maar uiteindelijk zag ik links een hele duidelijke streep en rechts een hele lichte streep (ook niet echt goed te zien). Ik heb het teststaafje wel bewaard, kan ik vergelijken de komende weken. Bewaar jij ze ook? Vind het wel leuk om zo bezig te zijn en heel apart dat je dat allemaal uit je urine kunt meten. @silla --> Is het gelukt vanmorgen, het instellen? @Marloes80 --> Welkom, maar misschien word je wel helemaal niet ongesteld deze maand.... Groetjes en succes allemaal, XXAnnalise
Hi Annalise, Ja tis vanmorgen gelukt!!! Maarre ff over de teststaafjes....(niet dat ik daar al aan toe ben hihihihhi) Maar kan je niet gewoon je urine in een potje doen en dan dompelen?? Groetjes Silla
Ja dat kan ook. Maar het LEEK mij makkelijker om over het staafje te plassen. Anders sta je elke dag die potjes uit te wassen. Dus ik probeer het van de week nog een keer en anders maar inderdaad met potjes. Of gewoon leren mikken...hihihihi.
Jaa ik bewaar ze ook idd. Ik schrijf er dan op van welke ronde het is en van welke dag. (cyclus 2, dag 10 bijv). haha dat mikken moet je denk idd ff oefenen. Gelukkig heb ik nog niet over mn handen heen gepiest Nou nog 13 keer....
Hoi allemaal, Vandaag, op dag 8, moest ik opeens testen van de persona. Dat heb ik nog niet eerder gehad. Zal denk ik wel aan mijn korte cyclus van de vorige keer liggen :-k Hoest met jullie? Liefs An
Hier geen bijzonderheden Ik heb vandaag dag 7 op de persona .... dus hoef ik niet te testen (1e cyclus) en een rood lampje..... XXAnnalise
hoi dames, leuk al die verhalen hier van jullie... over 13 dagen weet ik of ik de persona in de doos kan laten zitten of snel teststaafjes moet halen... hier ook een vriend die het allemaal niet zo ziet zitten...haha, maar ja, even een blik in de toekomst geworpen en ..... wil jij dan na 2 kindjes (hopelijk) jezelf laten helpen...haha, toen was het opeens een handig ding... mannen???
Marloes, ik hoop dat je de persona lekker in de verpakking kunt laten zitten.... En ach mannen... Liefs An
Hi Ladies, Ik zit pas op dag 4 dus weinig te melden hier!!! Succes ladies enne Marloes...ik hoop ook dat je geen nieuwe teststaafjes hoeft te halen!!! En dat je gewoon de Persona in de doos kan laten zitten !
Ik had vandaag dag 9, dus moest ik weer testen. Het ging gelukkig al een stuk beter dan de vorige keer. Alleen ziet het teststaafje er precies hetzelfde uit als op dag 6. Is dat normaal? Ik heb een wat langere cyclus van meestal 31 dagen , dus misschien dat de verschillen dan wat later komen?? Alleen dag6 was het lampje groen en nu alle dagen rood. Verder bij iedereen alles goed?? XXAnnalise
annalisa ik had ook weinig verschil hoor! Nu pas komt er aan de rechter kant een echt duidelijk streepje! (dag 13)
Ooooh spannend Roses! Dan komt je ei eraan! Je weet wat dat betekent hè Op pagina 10 van dit Persona Forum staat een foto met alle testjes van Ooievaar van 1 week. Je kan echt goed zien wanneer haar eisprong was. Lijkt jouw testje daar ook al op? Groetjes, XXAnna