Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mamavanluca: gefeliciteerd meid! :D

Pientje: jij hebt je ei dus iets eerder gehad. :D Dus je zit nu lekker op de wachtbank! Spannend weer!
    Bij mij gaf de persona vrijdag en gisteren eisymbool...ik temp ook en mn temp was vandaag nog niet genoeg omhoog gegaan..dus misschien dat mn ei vandaag dan al springen..want in boekje van persona staat dat na eisymbool je ei na 1-2 dagen springt....vanochtend had ik weer best veel ovulatie/ongi achtige krampen dus ik denk dat ie dan vandaag wel springt.....hoop dat mn temp morgen weer hoger is....vandaag gaf persona alleen rood aan

Liefs
    Syl

2. Sheila82

Naiobi: rood lampje betekent een grote kans om zwanger te worden, vandaar :D (omdat je als een paar dagen voor je ei klust je ook zwanger kan worden)

Liefs
    Syl

3. Pien27

Pien27 Lid

22 jan 2008
    70
    0
    0
    Amsterdam
    JEEEEEEEEEH! Tweede ronde met persona en vanmorgen een positieve test! Hij staat in mijn album, voor de nieuwsgierigigen ;) Ik denk dat ik nu mijn banner wel durf aan te passen!

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @Sylvia thanks voor het uitleggen, ik moet eerst wachten tot deze cyclus afgelopen is om er mee te beginnen, hopelijk is dat snel.

@pien: Ziet er supergoed uit meis! Gefeliciteerd.

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Oooow Pien gefeliciteerd...hoop dat de naam Pien geluk brengt ;)
    Geniet ervan!

6. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik zit nu in de 3e ronde met Persona. De eerste maand gaf ie netjes rode en groene lampjes en het ei-teken aan. Maar de vorige maand heeft ie alleen maar rode lampjes gegeven :( En nu lijkt ie dit weer te doen deze maand... Weet iemand hoe dit kan? Ik had al ergens gelezen dat je de teststaafjes dan te 'nat' maakt en dat je er korter overheen moet plassen. Maar dat maakt niet uit en ook met opgevangen urine maakt 't geen verschil...
    Alvast bedankt voor de reacties!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    als dat zo is, dan ga ik mijn naam ook nog even veranderen :)

hier ondertussen 2 positieve testen gehad (buiten de testweek)
    en nu bijna op de wachtbank

8. Sheila82

Ik moest eigenlijk nog best veel testen van Persona doen omdat dit de eerste ronde is.
    had eigenlijk nadat ik geen eisymbool meer had en de het linkerstreepje superfel (duidelijk) was en linkerstreep eigenlijk niet meer zichtbaar, geen testen meer gedaan. Persona vroeg nog wel steeds om een test (gele lampje)
    Vanochtend weer gele lampje dus heb toch nog maar een test erin gedaan.
    Ik kreeg nu een groen lampje :D (ja, weet dat ik vorige week zaterdag al mn ei heb gehad)
    Nu wordt het linkerstreepje weer lichter, echt een heel stuk lichter, dat zie je meteen. Ziet er net zo uit als wanneer mn ei eraan komt, meestal ziet de test er dan zo uit 5/6 dagen voor ik mn ei ga krijgen ofzo...
    Maar ik heb n ei dus al wel gehad, heb 27 juli pas mn nod...zit nu op 6 dagen na mn ei..nog 8 dagen te gaan dus.....

Liefs
    Syl

9. Sheila82

Heb ff het staafje met de andere staafjes van deze cylcus vergeleken (had die al opgeborgen in envelop)
    en het streepje (links dus) is net zo licht als een dag voor mn ei/..ziet er eigenlijk het zelfde uit (of misschien is het staafje van vandaag zelfs iets lichter!)!..ik ga maar nergens op hopen hoor....maar ik ga over een paar dagen nog maar een test doen van persona, kijken wat ie dan aangeeft...

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Vandaag is het rechter streepje al wat beter te zien bij mij! :D :D :D
    Ik hoop dat mijn ei er aan komt!
    Alle 11 testen is het rechter streepje bijna niet te zien... En deze van vandaag dus wel :D

Denken jullie dat mijn ei eraan zit te komen? Ik hoop het zo :)

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    misschien dat je het beter op kan vangen (je urine) dat is het nauwkeuriger denk ik...

Ik ben benieuwd het zou bij mij over 3 dagen ofzo moeten zijn ik wacht mijn ei symbool af haha

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    deze maand was mijn 1e persona maand, maar omdat ik verkeerd gedrukt had... ging persona er van uit, dat dit mijn 2e cyclus was.
    Ik heb dus vanaf 10 zeven 7 gedaan, maar uiteindelijk kwam mijn ei pas een week later.
    Persona zal de volgende ronde iets later vragen naar de testen, denk ik, maar geen week... dus dan mis ik m'n ei weer.

dus.... resetten of nu doorgaan?

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik zou em resetten.

14. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik zou hem ook resetten wel balen moet je weer 2 gelijke doosjes hebben....

15. Sheila82

Denk idd ook resetten..wel balen....misschien kun je op mp teststaafjes vinden?
    Die dingen zijn zo duur..

16. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal!

hoe gaat het hier met de persona's?

Grappig om te zien dat er nu een hele nieuwe club is gekomen bij de persona's! Dames ik wens jullie allemaal heel veel succes en dat de persona's maar heel erg snel de kast in kunnen!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou ik heb hem gereset... hopelijk kan hij zo de kast weer in.

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    moet em toch pas resetten als je ongesteld bent geworden?
    hopelijk niet meer nodig :D

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee helemaal resetten kan altijd.
    Ik zie nu, als ik hem openmaak, een knipperende M, zonder dag. Dus mocht ik ongesteld worden, druk ik dan op de M en dan gaat hij gewoon naar dag 1.

maar ik ga voor: ver weg achterin de kast

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Meiden, ik ben zo blij! :D:D

Vandaag stond er een ei! :)

Ik had het totaal niet verwacht in deze ronde voor de eerste keer met de persona!
    Wanneer kan ik nu mijn ei verwachten? Morgen ofzo? :D:D

Ik ben zo blij! (sorry hoor)

Deel Deze Pagina