Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik had vandaag mij ei symbool verwacht (ook te zien aan staafje en aan ovu test maar zie niets wie weet morgen pas...

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Vandaag had ik weer een ei staan :D
    Ben zo blij!

En een vraagje, dames
    Wanneer zou hij nou kunnen springen? Hoe werkt dat precies.
    En gister avond hebben wij voor het laatst geklust. Stel dat hij nou vanmiddag springt is dan vanavond natuurlijk te laat.
    Maar dan heeft dat van gister avond toch wel zin gehad?
    Hoe werkt dat precies? :oops: weet t niet zo goed :oops:

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je ei springt meestal op de 2e eisymbooldag, maar soms ook op de 1e eisymbooldag. Verschilt per vrouw en ook per cyclus. Dat kun je met alleen de persona niet zeker weten. Als je de dag voor je eerste ei-symbool dag hebt geklust, heb je ook nog een goede kans om zwanger te zijn. Verder gewoon klussen op de 1e en/of 2e eisymbooldag als het mogelijk is. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste dag.

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Aquilegia,
    Super bedankt voor je duidelijke uitleg! Hier heb ik wat aan!
    We hebben nu al de afgelopen 4 dagen (dus ook op ei symbool dag 1) geklust. En proberen vanavond ook nog te klussen.

:D hoop dat het raak mag zijn straks!

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    De persona heeft keurig mijn eitjes gevonden de afgelopen 2 maand. Bleek alleen dat ik afgelopen maand opeens een testje over had? Waar ik er dan eentje gemist heb weet ik niet. Zou dit veel invloed hebben op de komende maand?

6. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Hallo meiden!
    ik was onlangs net gestopt met de pil, en wist mijn cyclus dus niet helemaal. Nu heb ik vandaag ook een ovulatiepakket gekocht, eerste gedaan; en jah hoor meteen twee dikke strepen! wow :confused: . Dus kom waarschijnlijk op een cyclus van 33 dagen, waar zo'n test al niet goed voor is ;)

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik ga em morgen ook resetten en dan beginnen met de persona! aangezien ik 37/38 cyclus heb begin ik op dag 3 als dag 1 :)

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Vandaag voor het eerst getest met persona. ( iets later ingeschakeld aangezien mijn cyclus langer is dan 35 dagen). 1 zeer duidelijke streep. Als je je ei hebt krijg je er dan twee? Hij gaf ook rood aan...

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mij ei sprong ook op de tweede dag van mijn eisymbool op de persona (zelfs deze keer gevoeld!) nu is het weer afwachten alleen maar groene lampjes dus afwachten of ik ongesteld word...

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Maar op je ei symbool krijg je dan twee streepjes?

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb ALTIJD 2 streepjes (je kan in mijn album zien hoe een nega en posi eruit ziet)

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    ok thanks ik ga effe kijken :)

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    De bovenste is negatief en 1 streep toch? Zo heb ik de mijne nu dus ook.
    1 dikke blauwe streep.

De onderste positief en 2 strepen

(dit zag ik op een ander forum )

- Wanneer het linker streepje heel blauw is dan heb je nog geen eisprong
    - Wanneer links gaat vervagen in de loop van de dagen en het rechter streepje steeds duidelijker en dus blauwer wordt, komt ‘je ei in zicht’ (beginnen met klussen!)
    - Wanneer beide streepjes gelijk zijn dan zal waarschijnlijk binnen 2 dagen je eisprong zijn
    - Als het rechter streepje echt blauw is dan ‘komt je ei’; meestal is het rechter streepje gedurende 2 dagen echt blauw. De linker streep is dan vaag of niet te zien
    - Als het linker streepje weer verschijnt en blauw wordt ‘heb je je ei gehad’; het rechter streepje vervaagt weer
    - Als je je nod bereikt hebt, kun je de test ook gebruiken om te spieken of je zwanger bent. Een of twee dagen vantevoren kun je een teststaafje gebruiken: Rechts echt blauw is zwanger, Links heel blauw en rechts vaag niet zwanger.

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Waar ik versteld van sta is dat ik extra teststaafjes wil halen. In Breda en Oosterhout kennen ze het niet eens bij de Etos..

Hier in lelystad wel, maar is snel weg :(

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja bij die eerste zie je hem amper maar hij is er wel..

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ok zal straks thuis nog effe kijken.

en dan moet er rechts een duidelijke 2e streep zijn om je ei aan te geven lijkt mij.

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Ik heb vandaag wel een licht blauw streepje links..

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Een dikke rechterstreep geeft een positieve test aan.

Hier vind hij steeds net bij mijn laatste testje een ei. Heel irritant, want een dagje later een keer en dan mis ik em.

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    oooh ik bedoel rechts als je de kant van het puntje naar links hebt liggen .. dan een licht streepje links...

En als je nu een dag later begint met testen? ik heb een cyclus van 38 dagen ongeveer. dus start em ook drie dagen later

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    heeej dames
    mijn persona heeft vandaag een ei symbool gegeven zo blij dat ie het gelijk in de eerste cyclus met persona weer geeft..

Nu komt mijn tussen vandaag en overmorgen toch? dus nu drie dagen klussen toch?

Deel Deze Pagina