Vanmorgen om 9 uur heb ik hem opnieuw ingesteld op dag 5. Ik heb dus nu voldoende tijd als ik om 6 uur mijn bed uit ga of een keer uit slaap tot 11 uur. Denk alleen wel dat ik de test van dag 6 dan over sla want anders kom ik er 1 te kort. Of zal ik de oude gebruiken hahaha
Ik heb vandaag mijn testdag 6 gehad.. Had er nog 1 liggen van de vorige keer dus die maar gebruikt :O Is toch hetzelfde serie nummer als deze.. Al een ei gevonden Kimmeding?
Nop nog geen ei gevonden. Heb gisteren en vandaag weer een test gedaan en krijg wel een rood lampje. Het streepje wat donker moet zijn is nog steeds heel erg licht. Hoop maar dat daar snel verandering in komt.
Hij blijft ook rood aangegeven de hele cyclus lang tot... bij mij nu ook weer rood maar daar let ik niet op ik let alleen op mijn ei symbool Hopelijk komt ie snel voor jou.. Mijn tweede streepje is nog heel erg licht maar met een week moet ie wel donkerder zijn anders heb ik weer een lange cyclus..
Oke dan weet ik ook weer dat ik me niets van de lampjes aan moet trekken. Ik hoop ook uiterlijk dinsdag mijn ei te ontdekken anders gaat het weer vervelend lang wachten worden
@kimmeding heb je je ei al gevonden? Ik wordt een beetje zenuwachtig heb officieel nog maar 3 staafjes en anders maak ik een nieuw doosje open.
Nope en hij lijkt ook niet dichtbij. Het linker streepje is wel iets minder dik maar ja dat kan verschillende redenen hebben. Het rechter streepje is nog altijd licht maar wel ietsje donkerder dan gisteren. Als ik op mijn oude cyclus zit dan moet ik morgen mijn ei hebben. Neem dan aan dat ik nu toch wel wat verandering moet zien op de testen.
@Kimmeding die van mij doen ook zo raar 1 deze dagen moet ik mijn ei ook hebben... Hoeveel staafjes heb je nog dan ?
Ik heb nog 8 staafjes. Ik ben nu uit gegaan van mijn oude cyclus maar ja die kan na mijn MK natuurlijk nog lekker in de war zijn he. Baarmoeder is nog wel hard maar ligt wel hoog. Heb wat krampjes in mijn buik waar ik ook gek van wordt. Lijk me beurs te voelen en ik heb niet eens iets bijzonders gedaan. Slijm is nog altijd wit van kleur maar ja ik heb vorige maand ook geen helder slijm gezien. Vraag me af of de testen langzaam veranderen of dat ze op de dag van je ei ineens heel donker zijn.
@kimmeding ik zal mijn oude testen even weer opzoeken ik weet het namelijk ook niet meer dacht namelijk ook dat ze steeds donkerder werden, maar dat heb ik tot nu toe nog niet gehad... Ik vertrouw het ook niet om alleen de staafjes te lezen..
In mijn album staan de testen van de eerste keer.. het lijkt dat het daar ook opeens heel donker is en daarvoor niet..
Hij staat in mijn album alleen krijg ik hem niet echt duidelijk. Je moet hem wel even kantelen want de test met het gele plakkertje is de test van dag 6
De meest rechtste is de nieuwste ofwel die van gisteren ochtend. Vandaag was hij nog wel iets donkerder alleen nog altijd geen ei symbool gezien helaas.