Ja opzich goed alleen het is zo lang wachten. Kijken wat mijn gevoel zegt over een week want de vorige keer wist ik dat het braak was ondanks dat ik nog geen test had gedaan. Ben benieuwd. Voel jij al iets?
Ik voel het meestal niet van te voren... En voel ook niks.. Maar had gisteren slijm waar je draden van kon trekken dus snap er niks van
Misschien dan toch gisteren gesprongen? Ik voel nog altijd mijn buik grrrr. Word er gek van want daardoor denk ik er veel te veel aan.
Hahaha ja dat kan ook nog Op dag 24 en 25 groen licht gekregen op de persona dus de vruchtbaarheid is verdwenen. Ondertussen ook even een foto gemaakt van de testen alleen zijn die alles behalve scherp te noemen.
Hmm de testen kan ik niet duidelijk zien .. Alleen de dagen Nu mogen we weer rust hebben Ik heb trouwens wel "eisprong" steken in mijn zij :S
Die foto's zijn waardeloos hahaha. Krijg ze ook niet scherper dan dat. ja of er is dan geen streepje meer te zien omdat het zo ver weg is. Nou ik ben van de buikkrampen af gelukkig. Verlies nu dik, klonterig, spierwit slijm dus tja. Helemaal gek kan je er van worden maar nog 11 dagen te gaan hahaha.
Ik heb nog 1 test over? Hij vraagt de eerste keer toch 16 testen? Hij is in de war hahahaha. Hoe is het met je naiobi?
Heeej Kimmeding, Ehh goed hier.. Mijn temperatuur is nog steeds aan het stijgen Hopelijk gaat ie boven de 37 blijven Verder geen klachten, behalve maagzuur een beetje.. Hmmm dat had ik de laatste keer ook 1 test over Die heb ik deze cyclus gebruikt kwam precies uit Jij nog klachten ?
Nog steeds een ongi gevoel in mijn buik bij tijd en wijle. Had ik de eerste keer ook maar ja ik durf niet te hopen. Heb net wat sensitesten besteld en kan volgende week eindelijk testen gelukkig. Ben echt aan het aftellen zeg gatsie.
Hey dames, Ik ben op zoek naar iemand die mij uitleg kan geven over de ovulatietest van Persona. Hoe werkt het? Waar kan ik het krijgen enz enz. Ik zie 300 nog wat pagina's en heb eigenlijk niet zoveel zin en tijd om alles door te lezen liefs
Hey Naiobi, En hoe gaat het dan ongeveer in zijn werk? Kan er op internet niet echt wijs uit worden. Liefs
je zet je apparaat aan op de dag dat je ongi wordt. Dan gaat op dag 6 lichtje (geel) branden en dat op dag 9 en verder ook.. Die ochtend plas je over een staafje en steek je in dat apparaat dan gaat ie knipperen om em af te lezen. Op een gegeven moment wanneer je ei sprong bijna zover is geeft ie een ei symbool aan.
Oke let op hahaha Zit een gebruiksaanwijzing bij hoor. Enne check MP ook even want dat is veel goedkoper. Je stelt je persona in op de dag dat je rood bloed verliest. Als je dit om 9 uur s'morgens doet dan kun je tussen 6 uur en 12 uur testen. Elke ochtend open je je computertje en kijkt naar wat hij aangeeft. Als er een oranje lampje verschijnt dan wil hij een test van je zien. De eerste keer is dat al op dag 6. Je piest over de test, dopje erop en in het apparaatje. Als het oranje lampje niet meet knipperd dan haal je de test er uit en geeft hij een groen of rood lampje. De eerste maand heb je meer rode dan groene lampjes omdat hij je moet leren kennen. Bij een naderende eisprong verschijnt er een ei symbool in het scherm (kijk maar bij naiobi haar foto's) In totaal gebruik je in maand 1 ongeveer 16 testen. De maanden erop gebruik je er maar 8. Ook kun je de test staafjes zelf aflezen. Je houd het afgekante deel naar links en dan moet je letten op een duidelijke donkere streep aan de rechterkant van je test. De linker streep is dan zo goed als verdwenen. Zo poeh poeh wat een verhaal
Oh nog even 1 ding Je cyclus mag niet langer zijn dan 35 dagen omdat hij niet verder gaat dan 35 dagen. Wel kun je smokkelen en hem later aan zetten hahaha
Hmmm, dat klinkt wel goed. En dat mag toch ook met ochtendurine? En wat nou als je een onregelmatige cyclus hebt? Maakt dat dan verschil? En geeft ie dan een ei aan op het moment dat je binnen 20 tot 48 uur je eisprong hebt, net als met ovu testen? Ben een beetje nieuwsgierig, maar vindt het nog best veel geld om uit te geven zo. Liefs
Ja juist met ochtend urine! Kijk even op marktplaats en zoek dan op persona daar staan ze voor veel minder geld.