helaas kan ik hem dus niet gebruiken dan maar de gewone ovu strips gebruiken in januari als het nog niet zover is
Wat je wel kan doen is alleen de teststaafjes gebruiken. Ik vind de gewone ovu testen erg lastig omdat ik dat niet met ochtend urine mag doen. Sta ik op mijn werk te klooien of sta te wiebelen omdat ik moet plassen.
Shit dat is niet goed verdorie. Ik voel nog steeds van alles maar ja kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Ik was gisteren en vannochtend echt niet lekker nu nog steeds een beetje misselijkachtig... Hoeft niet over te geven dus... Misschien griepje
@Kimmeding Nou ik hoop dat het innestelingsdip is geweest want Temp is omhoog ! Hoe gaat het nu met jou? Nog rare kwaaltjes ofzo?
Hahaha dipjes en uitschieters zou er gek van worden. Op het moment is het even rustig in mijn lijf geloof ik. Gisteren in de auto wel weer krampen richting mijn liezen en ook mijn (.) (.) waren gevoelig aan de zijkanten en bovenop. Poeh nog 8 dagen getver de getver.
We zitten bijna gelijk Wordt allemaal weer zo spannend! Weet je hoe leuk het zou zijn als je nu zwanger bent.. Dan heb je net voor kerst de eerste echo en heb je een mega leuk kerstkado... duim duim duim
Ikke ook hoor maar is wel erg om al zo te denken. Ach eerst een positieve test en dat het goed blijft gaan en dan zie ik wel verder
Hoi meiden Ik heb op dag 16 en 17 een ei symbool gehad.. En op dag 18 was hij weg. Op dag 18 heb ik ook mijn eisprong gehad, te zien aan mijn temp. Maar daarna vroeg hij om nog een paar dagen te testen... Om de overgebleven testjes zeg maar 'op te maken' maar dat heb ik niet gedaan omdat ik mijn ei toch al gevonden had.. maakt dat iets uit denken jullie?
Hey Met mij goed moet ik zeggen. Geen krampen meer in mijn buik maar wel wat vollere borsten. Ach nou ja nog een paar dagen en dan weet ik meer hoop ik. Alles goed met jou? Temp nog altijd hoog?