Net toch stiekum een test gedaan. Ik zie een heel licht streepje maar dan ook wel heel licht. Krijg geen duidelijke foto op de pc helaas. Zodra ik inzoom dan word het veel te onduidelijk. Nog maar een paar dagen wachten dan he.
@kimmeding wat goed ik het ook stiekem een test gedaan omdat mijn temp naar beneden was en zo wit als maar kan...
Ik durf niet te jopen hahaha. Vanavond naar een vriendin van mij en hem daar laten zien. Denk dat ik haar antwoord ook wel al weet hoor. Ik moet hem wel in het daglicht houden maar niet tegen het licht in. Misschien vanmiddag nog een test doen als ik een paar uur niet heb gedronken en naar de wc ben geweest. Hoop hoop hoop. Ach enne jou test kan ook nog positief worden hoor aangezien ik ook de vorige keer pas op mijn NOD dag positief testte.
verdorie! Vanmorgen was hij lichter dan gisteren bij mij dus ik weet het allemaal niet zo zeker meer. Vrijdag weer testen als er geen ongi is!
vervelend he.. ik vind het elke ronde steeds moeilijker om positief te blijven.. ga straks ronde 7 in..
Poeh. Voor mij is het pas rond 2 maar eigenlijk tel ik mijn ronde na mijn MK niet mee dus zou het ronde 1 worden. Ach nou ja afwachten maar weer. Heb wel rusteloze benen en gevoelige (.) (.) aan de zijkant en bovenop. Grrrrr nog 2 dagen
Alle kwaaltjes die ik heb als ik ongi wordt heb ik ook als ik zwanger ben kan dus geen kant op met die kwaaltjes
Nou vanacht was mijn broekkie rood hoor. Vanmorgen de persona opnieuw ingesteld dus ik kan weer verder snik
** digiknuffel ** Ik hoop dat deze ronde je meer geluk brengt.. volgende ronde doe ik effe niet mee.. ik ben er te druk mee bezig ... Dus een maandje zonder temp, persona en ovu-testen
Ik ga ook even mijn verstand ergens anders op zetten. Over 2 weken lekker even wat dagen naar London en dan zie ik daarna wel verder. De persona hou ik er wel in want ik vind hem erg handig. Zal hier ook even wat minder zijn denk ik want ik ben er heel erg mee bezig in mijn koppie. Ik kom af en toe wel even kijken en dan zie ik wel weer verder.
@kimmeding we lopen ook gelijk met dagen.. alleen is mijn cyclus meestal 31 dagen.. Ga deze ronde toch wel de persona gebruiken, kreeg gisteren gratis staafjes toegestuurd maar voor de rest veel afstand van het forum, doet me goed
Toevallig kwam ik net even kijken. De persona hou ik er ook bij want ik vind hem wel makkelijk. Hoop maar dat ik hem niet vergeet mee te nemen volgende week als we naar Londen gaan. Ik zie inderdaad dat we aardig gelijk lopen. Moet zeggen dat ik nog niet helemaal weet of deze ronde mijn cyclus weer 33 dagen is hoor. Voor mijn MK was hij 32 dagen dus ik zit er niet ver vandaan hahaha. Ik lees hier soms nog wat dingen en geef niet overal meer antwoord op. Even wat meer naar de achtergrond geschoven al is het erg verleidelijk.
Ik heb vanaf de 22ste vakantie dus moet ik em ook in de gaten houden laat wel weten wanneer ik een ei zie!