Dat is goed meid. Volgende week lekker een weekje vrij waarvan we 4 dagen op reis gaan. Ben daar wel blij mee want dan gaat de tijd ook sneller. Dinsdag zou ik volgens menstruatie kalender mijn ei hebben dus maandag klussen hahaha. Ach nog 2 weken wachten en dan weer op het wachtbankje. De pest is wel dat ik heel goed weet hoeveel dagen nog wachten dus echt opschieten doet dat dan ook niet.
Mijn persona doet raar.. die geeft soms twee keer dezelfde dag aan en dan vraagt ie op dag 9 een test en vervolgens op dag 10 niet meer :S Maar de dagen zijn pas dit weekend ongeveer dus hoop dat ie dan wel weer om testen vraagt Was jij nu al een paar dagen weggeweest of ook volgende week?
Ik vertrek morgen naar Londen dus ik ga lekker nog. Mijn persona heeft vandaag om een test gevraagd en aangezien ik op dag 6 ofzo geen test had gedaan omdat ik nog geen nieuwe had gehaald is mijn lampje rood. Ach zo ie zo dit weekend en maandag aan de klus want dinsdag is mijn ei.
Zondag is mijn ei ... als mijn cyclus weer hetzelfde is. Maar er is vandaag weer niet om een test gevraagd :S Nou jah waarschijnlijk komt het er deze ronde niet van ... wegens "omstandigheden".
Hi Ladies, Hele rare vraag misschien? Ben op dag 23 in de persona en heb echt een hel dikke blauwe streep op rechts... als de ervaringen mag geloven, dan is dit heel goed nieuws... maar dat kun je toch eigenlijk nog niet zo vroeg weten?
Heb je je ei al gehad? Anders kan het ook je ei betekenen.. En anders lijkt het mij een goed teken.. maar probeer je zelf er niet gek mee te maken het kan nog alle kanten op..
Op dag 19, dus eigenlijk kan het helemaal niet lijkt me.... maar goed, je hebt gelijk: Geduld is een schone zaak.... Ik ben nu voor de eerste maand met de Persona gestart
@Eefje, Hmm wat gek! Helaas moeten we altijd wachten en maar wachten.. pfff. Als ik je nu kon helpen had ik het graag gedaan! Hoop dat het een goed teken is! @All,Ik ben nieuw in dit topic. Ik gebruik al een paar maanden de persona. Erg fijn! Hij is vandaag weer begonnen met testen Jeeej! Het is vandaag dag 13 van mijn cyclus.. eens zien wanneer mijn eitje komt.
@eefje hopelijk is het goed nieuws @Woezel welkom meis die van mijn vraagt al dagen niet meer om een test als het goed is heb ik dit weekend mijn eisprong
Vandaag weer een duidelijk ei in beeld hahaha. Was niet eens met ochtend urine aangezien ik een staafje kwijt ben geraakt en ik thuis pas kon testen. Ben net een uurtje terug in town na een paar dagen Londen. Vanmorgen geklust en vanavond ook maar mijn best doen. Morgen als hij thuis is ook maar even opwarmen dan hebben we wat meer kansen he
Hey meiden... Iets raars... Volgens mijn tempkaartje heb ik mijn ei al gehad.. maar de persona is nu vandaag klaar met testen. Maar hij heeft nog geen ei symbool aangegeven, oftewel mijn testen zijn nog niet positief geweest. Ik snap er niks meer van!
@Woezeltje, wat raar! Want je gebruikt de Persona al een aantal maanden toch? Anders de hulplijn even bellen ofzo?
@woezel heb je fotos van je staafjes? Ik heb deze maand vandaag pas een duidelijke rechterstreep.. aangezien mijn persona zelf denkt dat mijn cyclus 31 dagen is vraagt ie niet om testen. Maar heb nu een cyclus van 36 dagen.. @Kimmeding hoe is het verder met het klussen gegaan?
Ehm nou maandag was hij te moe en ging hij om een uur of 8 in de avond nog richting Assen. Die dag dus niet geklust. Ben er wel achter dat mijn eerste positieve test + ei symbool 2 dagen eerder verscheen dan vorige maand dus deze maand weer mijn oude vertrouwde cyclus terug. Zondag en maandag twee positieve testen gehad en zondag 2 keer geklust. Zullen af moeten wachten. En hoe is het met jou?
Nou hopelijk is het voldoende geweest ! Ik heb vandaag echt een duidelijke streep aan de rechterkant gehad.. Ga morgen naar Antwerpen lekker relaxen. kerstmarkt enzo Vanochtend geklust vanaaf niet en dan morgenochtend nog maar een keer denk ik
Hoi meiden.. Zouden jullie even naar mijn testjes kunnen kijken? Ik kan echt niet goed zien welke er nou positief is! Helupppp! Zijn ze nou posietief op dag 18 en 19? of op 19 en 20? Die van dag 19 is definitief positief, daar kunnen we niet omheen... maar die andere? De persona teste namelijk toen niet meer.. omdat mijn ei weer later is geweest. Dus ik heb geprobeerd om ze zelf 'af te lezen'. Testjes staan in mijn album! Trouwens erg lastig om een goede foto te kunnen maken.. Op een foto lijkt het toch weer anders Hopelijk kunnen jullie mij helpen! (als ik naar de oude testjes kijk kom ik er ook niet echt wijs uit )
@tessa de bovenste lijkt mij ( en mijn vriend ).. Ik moest ze deze keer ook van de staafjes lezen omdat persona ook dacht mijn cyclus te weten.. Volgende maand maar resetten