hi Ladies, Vandaag dag 9 (aldus Persona) wederom getest... Wederom 2 vage streepjes??? En wat zei Persona na de test... "Vandaag is Rood"... Verassend maar niet heus Ik snap helemaal niets van die streepjes, maar goed als Persona het maar snapt...ik klus toch om de dag dus die ei hopen we toch een keer te kunnen raken, maar goed...tis weer afwachten... Volgens Banner (die 1 dag voor loopt op Persona) heb ik over 5 dgn mijn eisprong)... We moeten hem deze maand raken !!!!
mijn streep was iets donker dan de voorgaande dag, ik pak ff die staafjes erbij, kan ik ff goed kijken... vanaf dag 13 zijn ze eigenlijk allemaal hetzelfde.......... vreemd hoor @ annalise, ze bleek een bottumor in dr hoofdje te hebben, haar halve kaak was weggevreten door de tumor we hadden dit niet zien aankomen, we dachten dat ze een verkoudheidje had
Goedemorgen ladies, Vandaag dag 10 (ronde 1 Persona) en wederom een testdag, echter heb ik maar 1 streep op mijn tester staan??? Terwijl ik op dag 6 en 9 2 streepjes had staan... Waar moet ik nou preceis op letten bij de streepjes? Greetz Silla *die haar bed nu maar weer in duikt want tis nog erg vroeg voor de zondag )
@silla als je eisprong er aan komt wordt het rechter streepje dikker en het linker streepje dunner (als je de kant waar dat hoekje er af is aan de linker kant houdt)
@roses Lief dat je het vraagt, maar ik heb ervoor gekozen om volgende ronde pas mee te gaan doen. Ben begonnen met tempen nu, heb 8 sept afspraak bij gyn staan , doe ovulatie-testen...dus ik sluit me volgende cyclus aan! Mirre
@ mirre, ik hopelijk eigenlijk niet dat je aansluit!! (dat betekent wat anders he) Veel succes met tempen deze ronde!
Ik kreeg vanmorgen een "O" symbool op mijn schermpje!!!!! \/ Ik had het al en beetje verwacht aangezien ik gisteren 2 hele vage streepjes had. Ik had nu een heel opvallende rechterstreep en een amper zichtbare linker streep! Joehoeoeoeoeo!!! Mijn mannetje vindt het inmiddels ook heel interessant. Toen ik vanmorgen om 6.30 uur geplast had en die rechterstreep verscheen, zaten we er allebei met onze neus bovenop...hihi! @silla --> Ik had dag 6 en dag 9 een dikke linkerstreep en een lichte rechterstreep. De dagen erna (dag 10-13) zag je de rechterstreep helemaal niet meer. Pas dag 14 zag ik de rechterstreep weer heel vaag en de linkerstreep werd ook heel licht. Vanmorgen (dag 15) was de linkerstreep bijna weg en had ik een hele dikke rechterstreep PLUS een "O" symbool op het scherm, dus mijn ei komt eraan!!
@Annalise: KLUSSEN....... =D> Ik zit op dag 16 en heb alweer groen licht... Ik ga de wachtkamer maar weer eens in..... Liefs An :flower:
ik heb dit weekend mijn persona in huis gekregen en ga vanaf oktober hier ook mee beginnen. zit al een tijdje mee te lezen en heb de gebruiksaanwijzing ook al flink doorgespit, maar de 'streepjes' waar je hier zoveel over hoort klinken mij nog wat vaag in de oren hahaha. 3 oktober is mij nod, dus vanaf dan zal ik hier ook wat meer te vinden zijn. ben erg benieuwd!
@Claartje79 --> Welkom op dit forum! Ik hoop natuurlijk dat het niet meer nodig is om je hier aan te sluiten en dat je 3 oktober zwanger bent!! @alle anderen --> Ik had vandaag weer een ei-symbool en het rechterstreepje was al ietsjepietsje dunner dan gisteren. De linker was nog steeds bijna niet te zien. Ik verwacht dat de rechterstreep morgen weg is..... Mijn mannetje en ik hebben extra goed ons best gedaan! Vanaf vandaag ben ik 2 weekjes niet op het forum want we gaan lekker op vakantie, met hopelijk goed nieuws als ik terugkom..... Succes allemaal en tot over 2 weken! Dikke XXAnnalise
Hiiiii Annalise, Fijne vakantie en veel klus plezier... @ All Vandaag wederom een test dag, nou ik zag bijna niets op de test??? Vaag linkerstreep en nog vagere rechterstreep...volgens mij moet mij Eisprong er toch echt een dezer dagen aankomen ???
Silla, dat had ik ook op dag 14. Op dag 15 was ineens die dikke rechterstreep er (en een ei-symbool op de Persona).
Oh oke, maar ik las ook van de week dat het in de eerste ronde met Persona wel eens voor kan komen dat je geen " O" symbool voor komt...